Οι μισοί Έλληνες ψάχνουν μέσω διαδικτύου τι θα πάρουν και μετά πάνε στο κατάστημα για να το αποκτήσουν

Μοίρασε την γνώση...

Το διαδίκτυο έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, όπως και το Google και οι διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες αναζήτησης τύπου Skroutz ή Best Price. Απ’ ότι φαίνεται λοιπόν μελέτες έχουν δείξει ότι οι μισοί περίπου Έλληνες που ψάχνουν ν’ αγοράσουν κάτι, θα κοιτάξουν πρώτα στο διαδίκτυο και μετά θα πάνε σε κάποιο κατάστημα. Βέβαια υπάρχει και ένα μικρό ποσοστό που κάνει το αντίθετο, πρώτα βλέπει στο μαγαζί αυτό που θέλει να πάρει και μετά ψάχνει online για την καλύτερη τιμή για το προϊόν αυτό.

Ως δεύτερος λόγος για τις επιλογές του 47% αναφέρεται η στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων (34%), ενώ η δυνατότητα να παραλάβουν τα προϊόντα νωρίτερα έρχεται τρίτη σε σημαντικότητα (29%). Όσον αφορά τους καταναλωτές που θεωρούνται πρωτοπόροι και ρυθμιστές των τάσεων (Leading Edge Consumers, LEC) η προσωπική αλληλεπίδραση με το προϊόν στο κατάστημα αποτελεί σημαντικό παράγοντα ενώ ακολουθεί η ευκολία επιστροφών (35%) και η ταχύτητα αγορών (32%). Η δυνατότητα να δουν το προϊόν πριν το αγοράσουν, καθώς και η στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων είναι εξίσου σημαντικές για τη γενιά Y (ηλικία 28-37) και τη γενιά X (ηλικία 38-52). Η δυνατότητα να παραλάβουν τα προϊόντα νωρίτερα (32%) έρχεται τρίτη στους καταναλωτές της γενιάς X σε αντίθεση με την ευκολία επιστροφών (29%) μεταξύ των καταναλωτών της γενιάς Y.

Διαφήμιση

Την ίδια στιγμή για τους καταναλωτές που αγόρασαν ένα προϊόν διαδικτυακά, η εξοικονόμηση χρημάτων ήταν ο βασικότερος παράγοντας, καθώς επιλέχθηκε σε ποσοστό 62% στους online αγοραστές και σε ποσοστό 55% ανάμεσα στους Leading Edge Consumers, LEC. Ο ίδιος λόγος αναφέρεται σε ποσοστό 63% μεταξύ των αγοραστών ταχυκίνητων προϊόντων (π.χ., απορρυπαντικά, προϊόντα υγιεινής, τυποποιημένα τρόφιμα και ποτά). Η ευκολία στην αγορά έρχεται δεύτερη (32%), ενώ ανάμεσα στους πρωτοπόρους καταναλωτές οι καλύτερες επιλογές πληρωμής αναφέρονται πιο συχνά σε ποσοστό 37%.

Google news

Σύμφωνα με τους αναλυτές της GFK καθίσταται σημαντικό να παρέχονται στους καταναλωτές γρήγορες και εύκολες επιλογές, ώστε οι αγορές να αποτελούν μέρος του απαιτητικού προγράμματός τους, στη λογική των δυνατοτήτων αγοράς οπουδήποτε, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο. Σύμφωνα με τα σχετικά στοιχεία, για τους Έλληνες καταναλωτές οι ψηφιακές συσκευές γίνονται όλο και πιο απαραίτητες στην αγορά καθημερινών καταναλωτικών αγαθών. Πέντε στους δέκα ερωτηθέντες συμφωνούν με τη δήλωση ότι «η φορητή συσκευή μου (smartphone ή / και tablet) γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό εργαλείο για τις αγορές μου», με το αντίστοιχο ποσοστό για την Ευρώπη να φτάνει 31%.

ChicMe WW AliExpress WW

Via


Μοίρασε την γνώση...

Στο site χρησιμοποιούμε affiliate links, απ’ όπου εμείς παίρνουμε κάποια προμήθεια, ενώ για εσάς δεν σας κοστίζει ΤΙΠΟΤΑ επιπλέον. Αντιθέτως, έτσι μπορούμε να φέρνουμε προϊόντα για παρουσίαση, που μετά τα κερδίζετε εσείς σε διαγωνισμούς που κάνουμε στο site.


Μην ξεχάσετε να γραφτείτε στο newsletter μας!


Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι, να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook  ή να γραφτείτε στο κανάλι μας στο Telegram . Μπορείτε επίσης να γραφτείτε και στο κανάλι του iTechNews.gr στο  Youtube, όπου μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές παρουσιάσεις που έχουμε κάνει! Μην ξεχάσετε να δείτε πως θα μπορείτε να βρείτε όλα τα άρθρα μας στις ειδήσεις της Google.


Ενημέρωση για αγορές από Κίνα και χρεώσεις μετά την 01/07/2021!

admitad affiliate banggood aliexprerss
cafago tomtop

Στην περίπτωση που θέλετε ν’ αντιγράψετε ή να χρησιμοποιήσετε μέρος ή ολόκληρο το άρθρο, μπορείτε να το κάνετε εφόσον αναφέρετε σαν πηγή το iTechNews.gr.



Διαφήμιση

Written by 

Ιατρός, Xiaomi fan και πολύ γκατζετάκιας, ψάχνει καθημερινά για νέα στα βάθη της ανατολής και όχι μόνο.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Βρείτε μας στις ειδήσεις της Google

TikTokTelegram