Xiaomi India – Συνεχίζει πρώτη με το 31.1% μερίδιο της αγοράς!

Μοίρασε την γνώση...

Στις 24 Απριλίου, η Counterpoint, ένας οργανισμός που ασχολείται με την έρευνας αγοράς, κυκλοφόρησε την έκθεση του Q1 για την ινδική αγορά των Smartphones για το 2018. 

Η έκθεση δείχνει ότι κατά το πρώτο τρίμηνο, οι αποστολές κινητών τηλεφώνων στην ινδική αγορά αυξήθηκαν κατά 48% σε ετήσια βάση (συμπεριλαμβανομένων τηλεφώνων και smart phones). Μεταξύ αυτών, η Xiaomi και η Samsung αντιπροσωπεύουν το 58% του μεριδίου αγοράς της smartphone της Ινδίας. Ανάμεσά τους, το Redmi 5 και το Redmi 5 Pro είναι από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στην αγορά, ενώ από την Samsung, το Samsung Galaxy J7 NXT και J2 (2017) είναι επίσης αποδεκτό από τους Ινδούς καταναλωτές.


Κατά το πρώτο τρίμηνο, οι κινεζικές μάρκες smartphone κυριάρχησαν στην ινδική αγορά. Η Xiaomi ξεπέρασε τη Samsung με μερίδιο αγοράς 31,1%, κατατάσσοντας την πρώτη θέση και συνεχίζοντας να ηγείται της αγοράς. Η Samsung κατέλαβε τη δεύτερη θέση για δεύτερη φορά, με μερίδιο αγοράς 26,2%. Η Vivo και η OPPO έλαβαν την τρίτη και τέταρτη θέση με μερίδιο αγοράς 5,8% και 5,6% αντίστοιχα. Η Huawei Honor κατατάχθηκε για πρώτη φορά μεταξύ των πρώτων πέντε, με μερίδιο 3,4%.

Όσον αφορά την ανάπτυξη, η Huawei Honor είχε 146%, η Xiaomi παρέμεινε με επίσης πολύ υψηλό ποσοστό όπως και το προηγούμενο τρίμηνο με 134% και συν 112% στην ινδική αγορά smartphone, κατατάσσοντάς την στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα κινητό τηλέφωνο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018.


 

 

Η Anashika Jain, αναλυτής της εταιρείας, δήλωσε ότι η ανάπτυξη της Xiaomi οφείλετε στην επέκταση της offline αγοράς της εταιρείας και την ισχυρή απόδοση της στην online αγοράς.

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι ή να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.


Μοίρασε την γνώση...

Written by 

Ιατρός, Xiaomi fan και πολύ γκατζετάκιας, ψάχνει καθημερινά για νέα στα βάθη της ανατολής και όχι μόνο.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com