Mετοχή Xiaomi – Η μεγάλη ευκαιρία ή ένας ακόμα μύθος !?

Μοίρασε την γνώση...

Xiaomi IPO: Είναι η μετοχή της Xiaomi μια άμεση καταστροφή ή μια απίστευτη ευκαιρία; Αξίζει κανείς να επενδύσει!?


Η μετοχή της Xiaomi πήγε σε δημόσια διάθεση Στις 9 Ιουλίου 2018, και δυστυχώς εν μέσω των χειρότερων δυνατών συνθηκών:

  • Οι ΗΠΑ και η Κίνα είχαν περάσει σε εμπορικό πόλεμο
  • Η αβεβαιότητα εξαπλώθηκε σαν πυρκαγιά και
  • Ο δείκτης Hang Seng άρχισε να μοιάζει με ζώνη καταστροφών.

Δεδομένης αυτής της επίθεσης κακών ειδήσεων, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η τιμή της μετοχής της Xiaomi κατέρρευσε κατά 5,88% κατά την πρώτη συνεδρίασή της.

Ωστόσο, το μερίδιο των μετοχών αυτών έφθασε το ένα τέταρτο το επόμενο πρωί, σημειώνοντας άνοδο έως και 14%. Προσωπικά, νομίζω ότι οι μεταβολές της διάθεσης προέρχονται από έλλειψη ενημέρωσης.

Οι επενδυτές χρειάζονται πάντα μια ισχυρή “είδηση – φήμη” – μια σαφή επενδυτική διατριβή, με άλλα λόγια – προτού βάλουμε χρήματα σε αποθέματα ανάπτυξης ειδικά τα αποθέματα ανάπτυξης από το μέσο όρο σε όλο τον κόσμο.

Παρόλο που αυτά ακούγονται εντελώς διαφορετικά, μοιράζονται μια κοινή αποδοχή ελπίδας και αόρατου δυναμικού. Μερικές φορές είναι “ένα νέο υποσχόμενο φάρμακο”, ή μία ανάπτυξη σε μια νέα επιχειρηματική γραμμή”, ή “ένας ενδιάμεσος τρόπος για να εξαγοράσει τον ανταγωνισμό”.

Ποιά είναι η ενημέρωση της Xiaomi; Ποιό είναι τελικά λεγόμενο εμπιστευτικό κέρδος ; απόθεμα GHDX: Το γονιδιακό απόθεμα υγείας είναι απαραίτητο για περαιτέρω κέρδη ! Οι τράπεζες εξακολουθούν να αποφεύγουν να συμμετέχουν στην ενίσχυση των μετοχών, ενώ από την άλλη η αγορά δείχνει μια υπόσχεση Είναι άραγε παρόμοιο με την Alibaba Group Holding Ltd (NYSE: BABA) κατά κάποια έννοια ; είναι όντως ένας κινεζικός τεχνολογικός γίγαντας που μπορεί να περάσει με επιτυχία στην παγκόσμια σκηνή; Ή μήπως είναι ένας παραπλανητικός κατασκευαστής smartphone που έχασε τον προσανατολισμό του για να «φτάσει σε παγκόσμιο επίπεδο»;

Αυτό πρέπει να το καταλάβουμε. Μόνο τότε μπορούμε να κρίνουμε αν η μετοχή της Xiaomi είναι ένα ακατέργαστο διαμάντι ή ένα κομμάτι άνθρακα.

Αξιολόγηση Xiaomi: λίγες λεπτομέρειες Πριν προβούμε σε μερικές αναλύσεις για την μετοχή της Xiaomi, ίσως ετσι να βοηθήσουμε να κατανοήσουμε τις λεπτομέρειες της αρχικής δημόσιας προσφοράς (IPO).

Αποτίμηση: 100,0 δισ. Δολάρια ΗΠΑ Τιμή IPO: Μεταξύ HK $ 17.00 και HK $ 22.00 Αριθμός μετοχών: 2,18 δισ. Ευρώ (Πηγή: “Πώς ο Xiaomi έφτασε από την μεγαλύτερη δημόσια εγγραφή στον κόσμο”, Bloomberg, 2 Μαΐου 2018.) Εάν αυτή η φαντασία έβγαινε αληθινή, και η Xiaomi είχε αποτιμηθεί με την αξία των ΗΠΑ 100 δισεκατομμύρια δολάρια, θα ήταν η μεγαλύτερη IPO ακόμα και από την Alibaba. Αλλά δεν έγινε.

Αντ ‘αυτού, οι αριθμοί έμοιαζαν έτσι: Αποτίμηση: 50,0 δισ. Δολάρια ΗΠΑ Τιμή IPO: HK $ 16.60 Αριθμός μετοχών: 2,18 δισ. Ευρώ (Πηγή: “Το αδύναμο ντεμπούτο της Xiaomi σηματοδοτεί πρόβλημα για τις επερχόμενες τεχνολογικές καταχωρήσεις του Χονγκ Κονγκ”, Reuters, 8 Ιουλίου 2018.)

Η εταιρεία εισέπραξε 3,05 δισ. Δολάρια ΗΠΑ αφού οι τράπεζες επενδύσεων προέβλεπαν αμοιβές και έξοδα. Ωστόσο, τα χρήματα που συγκεντρώνονται αρκούν για να χρηματοδοτήσουν τη διεθνή ανάπτυξη της Xiaomi. “Νομίζω ότι η βραχυπρόθεσμη τιμή των μετοχών υπαγορεύεται κυρίως από τις συνθήκες της αγοράς.

Αυτό που θα κάνουμε είναι να επικεντρωθούμε στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της επιχείρησής μας “, δήλωσε ο Πρόεδρος και συνιδρυτής της Xiaomi Lin Bin στους Emily Tan της CNBC τη Δευτέρα. (Πηγή: “Τα μερίδια της κινεζικής εταιρείας κατασκευής smartphone Xiaomi σκοντάφτουν στο ντεμπούτο τους, ολίσθησης όσο το 6%”, CNBC, 9 Ιουλίου 2018.) Ο Bin δεν φαίνεται να ανησυχεί πολύ για αυτό το άνοιγμα. Ίσως αυτή η αδιαφορία να μετατοπίσει τους επενδυτές γύρω από την μετοχή, επειδή αυξήθηκε κατά 14% στη δεύτερη συνεδρία του, προσθέτοντας ένα άλλο 6,0 δισ. Δολαρίων στην κεφαλαιοποίηση της Xiaomi.

Τι είναι όμως η ιστορία της Xiaomi;

Είναι ξεκάθαρο τι θα προτιμούσε η αφηγηματική Xiaomi. Η C-suite της εταιρείας ισχυρίζεται ότι δεν είναι απλώς μια εταιρεία smartphone, αλλά ένα “νέο είδος” εταιρείας, κάτι πολύ ευρύτερο και πιο ιδιαίτερο. (Πηγή: “Ποτέ δεν υπήρξε εταιρεία όπως ακριβώς η Xiaomi”, Quartz, 23 Ιουνίου 2018.) “Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε τη Xiaomi ως εταιρεία υλικού, μια εταιρεία διαδικτύου ή μια εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου”, δήλωσε ο CFO Chew Shou σε εκδήλωση τον Ιούνιο. “Είμαστε η σπάνια εταιρεία που μπορεί να κάνει υλικό, να κάνει internet και να κάνει το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Αυτή η εταιρία ουσιαστικά δεν υπήρχε πριν. ”

Η ιδέα είναι η Xiaomi να πουλήσει πολλά smartphones στην Κίνα, την Ινδία και τη Νοτιοανατολική Ασία, και στη συνέχεια να χρεώσει τους διαφημιστές με έναν ογκο με μετρητά και έτσι κατά συνέπεια να έχουν πρόσβαση σε αυτά.

Και ενώ αυτή η επιχείρηση είναι chugging μαζί στο παρασκήνιο, θέλει επίσης να αναπτύξει μια ευημερούσα επιχείρηση Διαδικτύου. Είναι ένα τολμηρό όραμα. Εάν λειτουργήσει, η Xiaomi θα απομακρυνθεί από μια επιχείρηση υψηλής έντασης κεφαλαίου, χαμηλού περιθωρίου σε ακριβώς το αντίθετο – μια επιχείρηση Διαδικτύου με ζουμερές “επιστροφές”.

Αλλά ποια είναι τα αλιεύματα; Απλό: Καμία εταιρεία δεν το έχει κάνει ποτέ πριν. Δεν μπορώ να θυμηθώ μια μόνο περίπτωση όπου ένας κατασκευαστής smartphone “Android” έχτισε μια επιτυχημένη επιχείρηση Διαδικτύου. Samsung; Όχι. HTC; Όχι Nokia; Μην με κάνετε να γελάσω. Οι εταιρείες που δεν συνδυάζουν υλικό και λογισμικό για να ξεκινήσουν δεν είναι σε θέση να ανταγωνιστούν.

Σκέψη:

Πιστεύετε ότι η Xiaomi μπορεί να κάνει ό, τι δεν έχει γίνει ποτέ πριν; Αυτό είναι το ερώτημα που πρέπει να αναρωτηθείτε πριν επενδύσετε σε αυτόν τον κινεζικό τεχνολογικό γίγαντα. Νομίζω ότι αξίζει ένα “ενδιαφέρον” αν είστε επενδυτής επιχειρηματικού κινδύνου.

Αν, όμως, είστε πιο αποτρεπτικός από τον κίνδυνο και πιο συντηρητικός, ίσως είναι καλύτερο να παραμείνετε στο περιθώριο. Οι κινεζικές δημόσιες εγγραφές έχουν υποφέρει κατά τα τελευταία δύο χρόνια (με εξαίρεση το iQiyi), πράγμα που σημαίνει ότι η πρόσφατη ιστορία δεν είναι με το μέρος σας.
Ούτε είναι γεγονός, δεδομένου του ξαφνικού εμπορικού πολέμου που προκάλεσε ο Πρόεδρος Donald Trump.

Έτσι λοιπόν , η πρόταση είναι μακριά από την μετοχή της Xiaomi μέχρι να εμφανιστεί μεγαλύτερη δυναμική στην επιχείρηση και φυσικά ξεπεραστούν τα εμπόδια μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας.

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι ή να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook. Μπορείτε επίσης να γραφτείτε και στο κανάλι μας στο  Youtube, όπου μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές παρουσιάσεις που έχουμε κάνει!

Πηγή: www.profitconfidential.com


Μοίρασε την γνώση...

Written by 

Σχετικά άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Γραφτήκατε στις ειδοποιήσεις ώστε να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα!? Απλώς πατήστε την μπλε καμπάνα που θα βρείτε κάτω αριστερά στην οθόνη!

Βρείτε μας και στις ειδήσεις του Google

TikTokTelegram

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com