Οικονομικά αποτελέσματα της Xiaomi για το δεύτερο τρίμηνο του 2018

Μοίρασε την γνώση...

Και ναι έφτασε αυτή η ώρα να σας ζαλίσουμε με νούμερα και ποσοστά , σίγουρα ούτε για εμάς είναι πολύ ευχάριστα αλλά για πολλούς είναι χρήσιμα.

Έτσι λοιπόν ο Όμιλος Xiaomi ανακοίνωσε τη δεύτερη τριμηνιαία έκθεση του 2018, η οποία είναι η πρώτη οικονομική έκθεση μετά την εισαγωγή στο χρηματιστήριο του ομίλου Xiaomi.


Η οικονομική έκθεση δείχνει ότι τα έσοδα της Xiaomi κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2018 ήταν 45,236 δισ. Γιουάν ($ 6,61 δισ.), Αυξημένα κατά 68,3% σε ετήσια βάση και κατά 31,5% σε τριμηνιαία βάση. Το προσαρμοσμένο κέρδος ήταν 2,17 δισ. Γιουάν (0,32 δισ. Δολ.), Αυξημένο κατά 25,1% σε ετήσια βάση και 24,6% σε τριμηνιαία βάση.

Κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, τα έσοδα της Xiaomi ήταν 79,648 δισ. Γιουάν (11,64 δισ. Δολάρια), αυξημένα κατά 75,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. το προσαρμοσμένο κέρδος ήταν 3.816 δισ. γιουάν ($ 0.56 δισ.), αυξημένο κατά 62,2% σε ετήσια βάση.
Ο όγκος των πωλήσεων και η μέση τιμή πώλησης των smartphones της Xiaomi έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Το δεύτερο τρίμηνο του 2018, οι πωλήσεις smartphones της Xiaomi ανήλθαν σε 32 εκατομμύρια μονάδες, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 43,9%. Λόγω της υψηλής απόδοσης των κορυφαίων ναυαρχίδων, η μέση τιμή πώλησης των smartphones στην Κίνα αυξήθηκε κατά περισσότερο από 25%. Με βάση τον όγκο των πωλήσεων και τη μέση τιμή πώλησης, τα έσοδα της Xiaomi για επιχειρήσεις smartphone έφτασαν τα 30,501 δισ. Γιουάν (4,46 δισ. Δολάρια), σημειώνοντας ετήσια αύξηση 58,7%. Επιπλέον, ο τομέας Xiaomi IoT και καταναλωτικών προϊόντων αυξήθηκε με ταχύτερους ρυθμούς, με έσοδα 10,378 δισ. Γιουάν (1,52 δισ. Δολάρια), αύξηση 104,3%. Μεταξύ αυτών, τα βασικά προϊόντα της IoT, όπως οι τηλεοράσεις Xiaomi συνέβαλαν τα μέγιστα, καθώς τα έσοδα από πωλήσεις ανήλθαν σε 4.178 δισεκατομμύρια γιουάν ($ 0.61), σημειώνοντας αύξηση 147,2% σε ετήσια βάση.


Η οικονομική έκθεση έδειξε επίσης ότι η Xiaomi Smart TV έγινε το πρώτο εμπορικό σήμα στην Κίνα το δεύτερο τρίμηνο του 2018. Τον Φεβρουάριο του 2018, η Xiaomi ξεκίνησε έξυπνες τηλεοράσεις στην Ινδία και πέτυχε γρήγορα σημαντικό μερίδιο αγοράς. Από το δεύτερο τρίμηνο του 2018, οι παγκόσμιες πωλήσεις της Xiaomi Smart TV αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 350%.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2018, τα έσοδα από τις υπηρεσίες Internet της Xiaomi αυξήθηκαν κατά 63,6% σε ετήσια βάση στα 3,958 δισ. Γιουάν (0,58 δισ. Δολάρια), ενώ οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες MIUI αυξήθηκαν 41,7% σε 207 εκατ. Άτομα. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το δεύτερο τρίμηνο του 2018, ο Xiaomi AI βοηθός φωνής έχει 26 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα. Το «IoT + AI» βοηθά τη Xiaomi να βελτιστοποιήσει περαιτέρω την εμπειρία των χρηστών και να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων. Όσον αφορά τις διεθνείς επιχειρήσεις, η Xiaomi Mobile συνέχισε να διατηρεί τη νούμερο ένα θέση στην Ινδία και οι αποστολές στη Δυτική Ευρώπη αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 2700% σε ετήσια βάση. Από το δεύτερο τρίμηνο του 2018, η Xiaomi Mobile κατατάσσεται μεταξύ των πέντε κορυφαίων στον κόσμο και είναι διαθέσιμη σε 25 χώρες και περιοχές.

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι ή να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook. Μπορείτε επίσης να γραφτείτε και στο κανάλι μας στο  Youtube, όπου μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές παρουσιάσεις που έχουμε κάνει!

Πηγη: Gizchina.com


Μοίρασε την γνώση...

Written by 

Σχετικά άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com