Πολλοί πελάτες της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας καταγγέλλουν ότι μετά την λήψη του ενημερωτικού μηνύματος για τον κορονοϊό από το 112, το δίκτυο δεν ανταποκρίνεται ή έχει αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά!
Η αποστολή του μηνύματος για την προστασία από τον κορονοϊό λίγο μετά τη μία το μεσημέρι συνοδεύτηκε από προβλήματα στο δίκτυο πολλών συνδρομητών της Vodafone. Οι καταγγελίες, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, αφορούν σε αδυναμία πραγματοποίησης ή λήψης κλήσεων.
τι έγινε ρε παιδιά έπεσε η vodafone?
— エりザ (@Erisadesu) August 17, 2020
Παράλληλα υπάρχουν χρήστες που αναφέρουν πως άλλαξε η ώρα του κινητού του τηλεφώνου ή και η ημερομηνία, επιστρέφοντας στο 2000.
Άλλαξε και σε εσάς η ώρα μόνη της; 🤔 pic.twitter.com/jPPsbslG9f
— Καζανάκι (@to_kazanaki) August 17, 2020
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας

![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Στην περίπτωση που θέλετε ν' αντιγράψετε ή να χρησιμοποιήσετε μέρος ή ολόκληρο το άρθρο, μπορείτε να το κάνετε εφόσον αναφέρετε σαν πηγή το iTechNews.gr.
Αν βλέπετε διαφημίσεις που δεν θα έπρεπε, διαβάστε εδώ.
Πηγή: http://www.avgi.gr/