Καταναλωτές απειλούν με μηνύσεις τον Κωτσόβολο! Δείτε τον χαμό που έγινε….!

Έξαλλοι εμφανίζονται πελάτες της γνωστής αλυσίδας ηλεκτρικών συσκευών «Κωτσόβολος» στην σελίδα της επιχείρησης στο facebook. Όπως τονίζουν, μεταξύ άλλων:

– Πρόκειται για «τη μεγαλύτερη αλυσίδα σαπιομάγαζων στην Ελλάδα»


– «Δεν πρόκειται να ξαναγοράσω τίποτα απ’ αυτούς. Μου έστειλαν χαλασμένο αφυγραντήρα. … Η τιμή του πριν από ένα μήνα είναι η ίδια που πουλάνε με τη black Friday»

– Αν δεν μου κάνουνε αντικατάσταση στην τηλεόραση «θα τους κάνω μήνυση»


 


Στο site χρησιμοποιούμε affiliate links, απ' όπου εμείς παίρνουμε κάποια προμήθεια, ενώ για εσάς δεν σας κοστίζει ΤΙΠΟΤΑ επιπλέον. Αντιθέτως, έτσι μπορούμε να φέρνουμε προϊόντα για παρουσίαση, που μετά τα κερδίζετε εσείς σε διαγωνισμούς που κάνουμε στο site.


Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι, να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook  ή να γραφτείτε στο κανάλι μας στο Telegram . Μπορείτε επίσης να γραφτείτε και στο κανάλι του iTechNews.gr στο  Youtube, όπου μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές παρουσιάσεις που έχουμε κάνει! Μην ξεχάσετε να δείτε πως θα μπορείτε να βρείτε όλα τα άρθρα μας στις ειδήσεις της Google.

Ενημέρωση για αγορές από Κίνα και χρεώσεις μετά την 01/07/2021!

admitad affiliate banggood geekbuying aliexprerss
cafago tomtop

Στην περίπτωση που θέλετε ν' αντιγράψετε ή να χρησιμοποιήσετε μέρος ή ολόκληρο το άρθρο, μπορείτε να το κάνετε εφόσον αναφέρετε σαν πηγή το iTechNews.gr.


 

Πηγή

Μοίρασε την γνώση...

Written by 

Ιατρός, Xiaomi fan και πολύ γκατζετάκιας, ψάχνει καθημερινά για νέα στα βάθη της ανατολής και όχι μόνο.

Σχετικά άρθρα

2 Άποψη για τα “Καταναλωτές απειλούν με μηνύσεις τον Κωτσόβολο! Δείτε τον χαμό που έγινε….!”

  1. manczt

    ασε την πατησαμε ολοι, εγω πληντηριο στεγνωτηριο 320 χωρις να ειναι πραγματικα ασεεεεε!!

  2. Andreas Kofidis

    Ξεφτιλίκια… Έχω παραγγείλει 2 προϊόντα από τον Κωτσόβολο, το ένα με ημερομηνία αγοράς 27/09 και αφορά μια κονσόλα PS5 η οποία είναι εξοφλημένη και το δεύτερο αφορά αγορά μιας κάρτας γραφικών στις 22/11 με ημερομηνία παράδοσης 22/12 και αυτή εξοφλημένη. Μιλάμε για 2 αγορές με συνολικό ποσό άνω των 1300+ ευρώ με πλάνο δόσεων το οποίο εγώ είμαι υποχρεωμένος με την ξαδέρφη μου να το εξοφλούμε στην ώρα του. Ενώ από την μεριά του Κωτσόβολου σφυρίζουν αδιάφορα και εξυπηρετώντας δικούς τους ανθρώπους εμείς με προ-παραγγελίες είμαστε αναγκασμένοι να ακούμε όλες τις δικαιολογίες περί σειρά προτεραιότητας όταν ΠΟΛΛΟΙ έχουν εξυπηρετηθεί λόγω γνωστών μέσα στην συγκεκριμένη εταιρία. Θα έπρεπε να ντρέπονται για την ανευθυνότητά τους

Αφήστε ένα σχόλιο