Μετά την Γενική Ταχυδρομική, τώρα και τα ΕΛΤΑ σηκώνουν τα χέρια ψηλά! Τι θα γίνει με όλες αυτές τις παραγγελίες….!?

Μεγάλη υπομονή θα πρέπει να κάνουν χιλιάδες Ελληνες που έκαναν ηλεκτρονικές παραγγελίες και περιμένουν από τις εταιρείες courier τα πακέτα τους. Η μία μετά την άλλη οι εταιρείες σηκώνουν τα χέρια ψηλά σε ό,τι αφορά την ταχύτητα εξυπηρέτησης των πελατών τους καθώς ο όγκος των παραγγελιών που πρέπει να μεταφερθούν πόρτα – πόρτα είναι απίστευτος.

Στα κέντρα διαλογής των εταιρειών αυτών επικρατεί το αδιαχώρητο με δέματα να βρίσκονται ακόμη και στους εξωτερικούς χώρους και με τους κούριερ να μην μπορούν να προλάβουν τη διανομή τους.

Γενική Ταχυδρομική

Σας το γράψαμε χθες για μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες courier, την Γενική Ταχυδρομική, που επιβεβαίωσε το «έμφραγμα» στις υπηρεσίες της, καθώς ουσιαστικά σταμάτησε να δέχεται νέες παραγγελίες μέχρι να διανείμει ένα μεγάλο όγκο από αυτές που έχει ήδη. Θα κάνει παραδόσεις και μέσα στο Σαββατοκύριακο προκειμένου να εξυπηρετήσει τις παλιές παραγγελίες αλλά όσοι κάνουν τις τελευταίες ώρες αγορές θα είναι σαν να τις κάνουν από την επόμενη εβδομάδα.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ενδεχομένως να μπει και πλαφόν στα καταστήματα στον αριθμό αποστολών και στο βάρος των δεμάτων.

Οι πληροφορίες λένε ότι η Γενική Ταχυδρομική είχε στο κέντρο διαλογής στην Αθήνα πάνω από 500 χιλιάδες παραγγελίες.

Έχουν δε τριπλασιαστεί οι ημερίδες παραγγελίες και από 80.000 ξεπέρασαν τις 220 χιλιάδες καθώς οι πολίτες αγοράζουν on line και λόγω των Χριστουγέννων αλλά και εξαιτίας της παράτασης της καραντίνας. Σε ανακοίνωσή της η Γενική Ταχυδρομική αναφέρει:

Η εταιρεία ενημερώνει ότι οι όγκοι παραγγελιών που καλείται να εξυπηρετήσει είναι αυξημένοι και 60% αυξημένους σε σχέση με την περίοδο «κανονικότητας» και πλέον έλαβε την απόφαση να αναστείλει δύο από τις υπηρεσίες της.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών. Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς.

Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60 % αυξημένους σε σχέση με την περίοδο «κανονικότητας». Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ]. Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για τη συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες και για όσο διαρκεί αυτή η μη ομαλή κατάσταση είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε κάποια μέτρα έτσι ώστε αφενός μεν να διατηρήσουμε ως Γενική Ταχυδρομική ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών αφετέρου δε οι άνθρωποι που εργάζονται στη Γενική Ταχυδρομική να μπορούν να δουλεύουν κατά το δυνατόν ανθρώπινα.

Στα πλαίσια αυτά:

1. Αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή [ενδεικτικά αναστέλλονται οι αποστολές σπέσιαλ, παράδοση Σάββατο, παράδοση σε Δυσπρόσιτες κτλ]

2. Για κάθε επείγουσα περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί η νέα υπηρεσία «VIP αποστολή» [προσοχή ! Έχει αυξημένο κόστος, παρέχεται σε συγκεκριμένη περιοχή και δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες] που δημιουργήθηκε ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις».

Τι κάνουν τα ΕΛΤΑ !?

Στην ίδια κατάσταση, ίσως και χειρότερη είναι και τα ΕΛΤΑ τα οποία έχουν φρακάρει και αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες της. Μάλιστα σε πρόσφατη ανακοίνωση δήλωναν:

Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν. Ενδεικτικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8% ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση σας διαβεβαιώνουμε ότι, η ΕΛΤΑ Courier αξιολογεί καθημερινά την τρέχουσα κατάσταση βάσει επιχειρησιακού σχεδίου με σκοπό την ικανοποίηση των υπερβολικά αυξημένων αναγκών των πελατών της, έχοντας ήδη προβεί στην επέκταση των υποδομών της, την ενίσχυση των διαθέσιμων υλικοτεχνικών και ανθρώπινων πόρων και την αναδιαμόρφωση των υπηρεσιών της, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ιδιαίτερες συνθήκες.

Τι γίνεται με τις υπόλοιπες εταιρείες?

Μέχρι στιγμής δεν έχει ακουστεί κάτι, αλλά παίρνοντας υπόψιν μας τα τρέχοντα δεδομένα είναι μαθηματικά αδύνατο να μην παρουσιάσουν κάποια δυσλειτουργία και οι υπόλοιπες εταιρείες. Σε ποιο βαθμό μπορεί να είναι αυτός, μένει να δούμε εάν και πόσο έχουν προετοιμαστεί μετά το πρώτο lockdown με τα τεράστια προβλήματα τότε, τώρα.

Εδώ είμαστε για να σας ενημερώνουμε….

 

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι, να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook  ή να γραφτείτε στο κανάλι μας στο Telegram . Μπορείτε επίσης να γραφτείτε και στο κανάλι του iTechNews.gr στο  Youtube, όπου μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές παρουσιάσεις που έχουμε κάνει! Μην ξεχνάτε να προτιμάτε το iTechNews.gr για τις αγορές σας από τα διάφορα κινεζομάγαζα, βοηθάει όλους, και εσάς, καθότι ότι παίρνω γίνονται συνήθως δώρα σε διαγωνισμούς. Πατήστε στα παρακάτω links ακριβώς πριν κάνετε την αγορά, χωρίς να χρεώνεστε κάτι γι' αυτό και τίποτα άλλο μέχρι να την ολοκληρώσετε.

admitad affiliate banggood geekbuying aliexprerss
ebay cafago tomtop

Στην περίπτωση που θέλετε ν' αντιγράψετε ή να χρησιμοποιήσετε μέρος ή ολόκληρο το άρθρο, μπορείτε να το κάνετε εφόσον αναφέρετε σαν πηγή το iTechNews.gr.


Αν βλέπετε διαφημίσεις που δεν θα έπρεπε, διαβάστε εδώ.

 

Πηγή

 

Μοίρασε την γνώση...

Written by 

Ιατρός, Xiaomi fan και πολύ γκατζετάκιας, ψάχνει καθημερινά για νέα στα βάθη της ανατολής και όχι μόνο.

Σχετικά άρθρα