Εν μέσω της πανδημίας του Covid-19 και της υγειονομικής κρίσης που έχει επιφέρει, υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εξελιχθούν.
Πώς; Υιοθετώντας εργαλεία και υπηρεσίες που θα βελτιώσουν τόσο τον τρόπο λειτουργίας τους, όσο και την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν στους πελάτες τους.
Αυτό ακριβώς έκανε και η εταιρεία εμπορίας εκτυπωτών «Ζησόπουλος» στη Δράμα, που έχει ενσωματώσει τις «after-sale» υπηρεσίες στην κουλτούρα της, επιθυμώντας την πλήρη ικανοποίηση των πελατών της για όλη τη διάρκεια ζωής των προϊόντων της. Για τον Managing Director της «Ζησόπουλος», Αλέξη Ζησόπουλο, το να κερδίζουν -ακόμα κι απομακρυσμένα- την εμπιστοσύνη του πελάτη ικανοποιώντας τις ανάγκες του και παρέχοντας λύσεις στα προβλήματα, είναι το μεγαλύτερο στοίχημα.
Πώς επιτυγχάνεται όμως αυτό, εν μέσω της απαγόρευσης των μετακινήσεων και της αποστασιοποίησης των επαφών και ενώ οι τηλεπωλήσεις έγιναν «υποχρεωτικές»;
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Στην περίπτωση που θέλετε ν' αντιγράψετε ή να χρησιμοποιήσετε μέρος ή ολόκληρο το άρθρο, μπορείτε να το κάνετε εφόσον αναφέρετε σαν πηγή το iTechNews.gr.
Αν βλέπετε διαφημίσεις που δεν θα έπρεπε, διαβάστε εδώ.
Πηγή: https://www.zougla.gr/
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο [email protected]. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.