Η Google σταματάει να δίνει διαφημίσεις όπως ξέραμε μέχρι στιγμής, φέρνοντας τα πάνω κάτω!

H Google σχεδιάζει να σταματήσει να πουλά διαφημίσεις βασισμένες στην πλοήγηση των χρηστών σε άλλου ιστότοπους, προχωρώντας έτσι σε μία αλλαγή που αναμένεται να φέρει τα πάνω – κάτω στην ψηφιακή διαφημιστική βιομηχανία.

Όπως ανακοίνωσε σήμερα η Alphabet, μητρική της Google, από την επόμενη χρονιά σχεδιάζει να σταματήσει να χρησιμοποιεί ή να επενδύει σε τεχνολογίες ανίχνευσης, οι οποίες αναγνωρίζουν τους χρήστες καθώς πλοηγούνται από το ένα site στο άλλο.

Η απόφαση αυτή, δεδομένου ότι προέρχεται από τη μεγαλύτερη οντότητα ψηφιακής διαφήμισης, μπορεί να απομακρύνει τη βιομηχανία από τη χρήση των εξατομικευμένων τεχνικών ανίχνευσης, η οποία άλλωστε έχει βρεθεί και στο στόχαστρο κριτικής για ζητήματα ιδιωτικότητας.

H κίνηση της Google πιθανό να προκαλέσει αλυσιδωτές επιπτώσεις και σε ορισμένους ανταγωνιστές καθώς πολλές εταιρίες στην βιομηχανία της ψηφιακής διαφήμισης βασίζονται στην ανίχνευση της πλοήγησης των ιδιωτών προκειμένου να δημιουργήσουν στοχευόμενες διαφημίσεις και να μετρήσουν την αποτελεσματικότητά τους.

Η Google συγκέντρωσε το 2020 το 52% της ετήσιας διαφημιστικής δαπάνης, συνολικού ύψους 292 δισεκατομμυρίων.

«Εάν η ηλεκτρονική διαφημιστική βιομηχανία δεν καταφέρει να αντιμετωπίσει την ογκούμενη ανησυχία των χρηστών για την ιδιωτικότητά τους και τη χρήση της ατομικής τους ταυτότητος, θέτουμε σε κίνδυνο το μέλλον του ελεύθερου και ανοικτού διαδικτύου», ανέφερε ο Ντέϊβιντ Τέμκιν, επικεφαλής του συγκεκριμένου project.

Αν και η Google είχε ανακοινώσει πέρυσι ότι θα αφαιρέσει την πλέον διαδεδομένη τεχνολογία ανίχνευσης -γνωστής ως «cookies τρίτων μερών»- το 2020, πλέον η εταιρία λέει ότι δεν θα προχωρήσει σε εναλλακτικές τεχνολογίες, ούτε θα χρησιμοποιήσει άλλες εφαρμογές τρίτων εταιριών για να αντικαταστήσουν τις δικές της τεχνικές και εργαλεία αγοράς διαφημίσεων.

Αντιθέτως, η Google ανακοίνωσε ότι θα καταφύγει σε νέες τεχνολογίες που έχει αναπτύξει με άλλες εταιρίες, τις οποίες η εταιρία αποκαλεί «μαξιλάρι ιδιωτικότητας» για να στοχεύει σε διαφημίσεις χωρίς να συλλέγει ατομικές πληροφορίες από άλλα websites.

Μία από αυτές τις τεχνολογίες αναλύει τις συνήθειες πλοήγησης των χρηστών στις δικές τους συσκευές, και θα επιτρέπει στους διαφημιστές να στοχεύουν σε ομαδοποιημένα γκρουπ χρηστών με παρόμοια ενδιαφέροντα, παρά σε εξατομικευμένους χρήστες.

Η εγκατάλειψη εκ μέρους της Google της εξατομικευμένης ανίχνευσης πλοήγησης σε διάφορα sites εμπεριέχει τη δυναμική πλήρους ανασχηματισμού ολόκληρης της διαφημιστικής βιομηχανίας. Υπολογίζεται ότι περίπου το 40% των χρημάτων που ρέουν από τους διαφημιστές προς τους εκδότες του ανοικτού διαδικτύου -δηλαδή στο τμήμα της διαφήμισης πέρα από τα κλειστά συστήματα όπως το Google Search, το YouTube ή το Facebook- περνάει μέσα από τα εργαλεία διαφημιστικής αγοράς της Google.

 

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι, να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook  ή να γραφτείτε στο κανάλι μας στο Telegram . Μπορείτε επίσης να γραφτείτε και στο κανάλι του iTechNews.gr στο  Youtube, όπου μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές παρουσιάσεις που έχουμε κάνει! Μην ξεχνάτε να προτιμάτε το iTechNews.gr για τις αγορές σας από τα διάφορα κινεζομάγαζα, βοηθάει όλους, και εσάς, καθότι ότι παίρνω γίνονται συνήθως δώρα σε διαγωνισμούς. Πατήστε στα παρακάτω links ακριβώς πριν κάνετε την αγορά, χωρίς να χρεώνεστε κάτι γι' αυτό και τίποτα άλλο μέχρι να την ολοκληρώσετε.

admitad affiliate banggood geekbuying aliexprerss
ebay cafago tomtop

Στην περίπτωση που θέλετε ν' αντιγράψετε ή να χρησιμοποιήσετε μέρος ή ολόκληρο το άρθρο, μπορείτε να το κάνετε εφόσον αναφέρετε σαν πηγή το iTechNews.gr.


Αν βλέπετε διαφημίσεις που δεν θα έπρεπε, διαβάστε εδώ.

 

Πηγή

Μοίρασε την γνώση...

Written by 

Ιατρός, Xiaomi fan και πολύ γκατζετάκιας, ψάχνει καθημερινά για νέα στα βάθη της ανατολής και όχι μόνο.

Σχετικά άρθρα