Η NASA θεωρεί ότι χάρις το νέο της τηλεσκόπιο, μέχρι το 2026 θα έχουμε βρει τους εξωγήινους!

Πολύ κοντά στο να ανακαλυφθεί εξωγήινη ζωή μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια είναι οι επιστήμονες.

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Οχάιο, η ύπαρξη ζωής σε έναν άλλο πλανήτη θα μπορούσε να αποδειχθεί ακόμη και το 2026 χάρη σε ένα νέο τηλεσκόπιο.

Ειδικότερα, το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb της NASA, όπως αναφέρεται, θα μπορούσε να ανιχνεύσει σημάδια ζωής σε άλλους πλανήτες σε μόλις 60 ώρες.

Αισιόδοξη παρουσιάζεται η απόφοιτος φοιτήτρια του Πανεπιστημίου του Οχάιο Caprice Phillips και μέλος της έρευνας, καθώς όπως δήλωσε, τα αποτελέσματα της μελέτης δείχνουν ότι μπορούν να «βρεθούν σημάδια ζωής σε έναν άλλο πλανήτη τα επόμενα 5 έως 10 χρόνια».

H Phillips υπολόγισε ότι όταν το τηλεσκόπιο James Webb εκτοξευθεί τον Οκτώβριο θα είναι σε θέση να ανιχνεύσει εξωγήινη ζωή γύρω από πλανήτες νάνους αερίων (μεγάλους πλανήτες που δεν αποτελούνται πρωτίστως από πετρώματα ή από κάποια άλλη στερεή ύλη) έπειτα από μερικές μόνο περιστροφές.

Οι πλανήτες νάνοι αερίων, έχουν τη δυνατότητα να προωθήσουν τη ζωή. Αλλά επειδή κανένας από αυτούς τους πλανήτες δεν υπάρχει στο ηλιακό μας σύστημα, οι επιστήμονες δυσκολεύονται να προσδιορίσουν εάν η ατμόσφαιρα τους περιέχει αμμωνία και άλλα πιθανά σημάδια ζωής.

Η ομάδα του Πανεπιστημίου μοντελοποίησε τον τρόπο με τον οποίο τα όργανα JWST θα ανταποκρίνονταν σε διάφορα σύννεφα και ατμοσφαιρικές συνθήκες και στη συνέχεια έκαναν μια κατάταξη καταλόγου, με αυτά όπου το τηλεσκόπιο θα έπρεπε να αναζητήσει ζωή.

«Η έρευνά μου δείχνει ότι για πρώτη φορά, έχουμε τις επιστημονικές γνώσεις και τις τεχνολογικές ικανότητες για να βρούμε ρεαλιστικές απαντήσεις στα ερωτήματα για εύρεση ζωής», καταλήγει η Caprice Phillips.

via

Ιατρός, Xiaomi fan και πολύ γκατζετάκιας, ψάχνει καθημερινά για νέα στα βάθη της ανατολής και όχι μόνο.