Στην “κρεμάλα” στέλνει Diesel και Βενζίνη Το Euro 7!?!?

Μοίρασε την γνώση...

H αρχή έγινε με τους ντίζελ. Απαγορεύσεις σε αστικά κέντρα αρχικά, περιορισμός παρουσίας σε γκάμες, ανακοινώσεις για τερματισμό εξέλιξης. Κατόπιν εμφανίστηκαν οι πρώτες αναφορές για ολική κατάργηση, πολλές χώρες ξεκίνησαν την παροχή αντι-κινήτρων. Κι από ό,τι φαίνεται, ίδια μέρα περιμένει όλα τα θερμικά μοτέρ.

Με μια ανακοίνωση, που περισσότερο θυμίζει κραυγή αγωνίας, ο Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (European Automobile Manufacturers Association – ACEA για συντομία) προειδοποιεί για τον κίνδυνο ολοκληρωτικής κατάργησης όλων των Μ.Ε.Κ., εξαιτίας της νομοθεσίας εκπομπών ρύπων Euro 7. Οι νέες νόρμες είναι προγραμματισμένο να τεθούν σε ισχύ από το 2025 και ήδη, έχουν φέρει τις αυτοκινητοβιομηχανίες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης. Όπως δηλώνει ο ACEA: «Πιστεύουμε ότι οι μέχρι τώρα εισηγήσεις για τα όρια εκπομπών ρύπων, από κοινού με τους νέους κύκλους μετρήσεων, ουσιαστικά θα έχουν ως αποτέλεσμα την απαγόρευση κυκλοφορίας κάθε νέου μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών.»


Σύμφωνα με μηχανικούς αυτοκινητοβιομηχανιών, τα προτεινόμενα όρια του Euro 7 θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αναγκαστική τοποθέτηση μέχρι 4 καταλυτών (1 ηλεκτρικά θερμαινόμενο, 2 κλασικούς τριοδικούς και 1 αμμωνίας) και φίλτρου σωματιδίων, στο ίδιο μοτέρ! Παράλληλα, εξετάζεται το ενδεχόμενο εγκατάστασης ειδικού λογισμικού παρακολούθησης, που θα ελέγχει αν ο κινητήρας βρίσκεται εντός νόμιμων ορίων για 150.000 μίλια (πάνω από 240.000 χλμ.). Ο ACEA υπογραμμίζει πως οι συγκεκριμένες τεχνολογίες είναι πανάκριβες και πρακτικά αδύνατο να προσαρμοστούν σε υπάρχουσες πλατφόρμες, οδηγώντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε έμμεση εγκατάλειψη της Μ.Ε.Κ. για χάρη των ηλεκτρικών.

Με λίγα λόγια και υπό τις παρούσες συνθήκες, η εξέλιξη θερμικών μοτέρ καθίσταται τόσο ασύμφορη από τη νομοθεσία, ώστε μετατρέπει σε μονόδρομο αυτή ηλεκτρικών πατωμάτων. Προς το παρόν πάντως, δεν έχει επικυρωθεί τίποτα.



Στο site χρησιμοποιούμε affiliate links, απ' όπου εμείς παίρνουμε κάποια προμήθεια, ενώ για εσάς δεν σας κοστίζει ΤΙΠΟΤΑ επιπλέον. Αντιθέτως, έτσι μπορούμε να φέρνουμε προϊόντα για παρουσίαση, που μετά τα κερδίζετε εσείς σε διαγωνισμούς που κάνουμε στο site.


Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι, να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook  ή να γραφτείτε στο κανάλι μας στο Telegram . Μπορείτε επίσης να γραφτείτε και στο κανάλι του iTechNews.gr στο  Youtube, όπου μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές παρουσιάσεις που έχουμε κάνει! Μην ξεχάσετε να δείτε πως θα μπορείτε να βρείτε όλα τα άρθρα μας στις ειδήσεις της Google.

Ενημέρωση για αγορές από Κίνα και χρεώσεις μετά την 01/07/2021!

admitad affiliate banggood aliexprerss
cafago tomtop

Στην περίπτωση που θέλετε ν' αντιγράψετε ή να χρησιμοποιήσετε μέρος ή ολόκληρο το άρθρο, μπορείτε να το κάνετε εφόσον αναφέρετε σαν πηγή το iTechNews.gr.


 

Πηγή

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας  και ακόμη περισσότερες  στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.

Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο [email protected] Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.

Unpackman


Μοίρασε την γνώση...

Written by 

Όταν το unpacking γίνεται τρόπος ζωής και η τεχνολογία μεράκι τότε.......... ένας Unpackman γεννιέται!!!

Σχετικά άρθρα

Μία άποψη για το “Στην “κρεμάλα” στέλνει Diesel και Βενζίνη Το Euro 7!?!?”

  1. manczt

    40 χρονια τα ιδια λενε,, μετα την συντέλεια του κοσμου θα κλησουν τα βενζιναδικα, εδω τα μισα αυτοκινητα δεν εχουν καν καταλητη, τι euro 56789?

Αφήστε ένα σχόλιο

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com