Ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά δρομολόγια του Τραμ για Πειραιά με κάποια προβλήματα!

Ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά δρομολόγια της επέκτασης Τραμ προς Πειραιά. Πιο συγκεκριμένα την Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2021, λίγο μετά τις 9 το πρωί, το πρώτο Τραμ ξεκίνησε και μικρές ταχύτητες έφτασε στο κέντρο του Πειραιά. Σύμφωνα με την ενημέρωση που έχει διανεμηθεί από την Αττικό Μετρό τα δοκιμαστικά δρομολόγια θα διαρκέσουν περίπου 3 εβδομάδες.

Χθες το πρωί, οι κάτοικοι του Πειραιά αντίκρυσαν τα πρώτα Τραμ τα οποία άρχισαν να χρησιμοποιούν τους τροχιόδρομους και το πρώτο crash test είναι γεγονός. Η διέλευση του Τραμ στους στενούς δρόμους του Πειραιά είναι σε μεγάλο μέρος σε αποκλειστικό διάδρομο, είναι όμως και σε κοινή χρήση με τα οχήματα.

Αυτό κυρίως αφορά τις οδούς Ομηρίδου Σκυλίτση και Μικράς Ασίας (έξοδος και είσοδος από την πόλη). Αυτές οι πρώτες ημέρες αναμένεται να είναι οι πιο δύσκολες καθώς πέρα από τα δρομολόγια του Τραμ για τεχνικούς λόγους, ξεκινά και προσαρμογή πεζών και οδηγών με το νέο μέσο.

 

Οι πρώτες ημέρες των δοκιμαστικών

Στοίχημα θα αποτελέσει τις πρώτες ημέρες των δοκιμαστικών και η αντίδραση των οδηγών που για χρόνια χρησιμοποιούσαν τις γραμμές του Τραμ ως χώρο στάθμευσης. Η τροχαία βρίσκεται επί ποδός για να απομακρύνει οχήματα που μπορεί να βρεθούν μέσα στην νέα διαδρομή.

Στην πρώτη αυτή μέρα των δοκιμαστικών βρέθηκαν ανώτερα στελέχη της ΣΤΑΣΥ και στελέχη της Αττικό Μετρό και της αναδόχου εταιρείας ΘΕΜΕΛΗ. Σύμφωνα με πληροφορίες οι πρώτες διαδρομές δεν ήταν ανέφελες καθώς διαπιστώθηκαν καποια προβλήματα στην τηλεματική, πράγμα που αναμενόταν.

Εκκρεμότητες υπάρχουν προς το παρόν και με το νέο δίκτυο και με τους νέους συρμούς που πρέπει να παραληφθούν. Η προγραμματισμένη έναρξη της εμπορικής λειτουργίας της επέκτασης είναι προς το παρόν η 7η Νοεμβρίου 2021. Τα εγκαίνια της γραμμής αναμένεται να πραγματοποιήσει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

 

Η νέα γραμμή

Η νέα γραμμή που προστίθεται στο δίκτυο του Τραμ της Αθήνας έχει μήκος 5,4 χιλιόμετρα . Προς Πειραιά είναι 3,1χλμ και από Πειραιά προς ΣΕΦ 2,3χλμ. Είναι μια μονή και κυκλική γραμμή με προσωρινό τέρλος την Ακτή Ποσειδώνος.

Η διαδρομή ξεκινά από το νέο Φάληρο (ΣΕΦ) και περνά από τις οδούς Νέο Φάληρο – Μικράς Ασίας – Γρηγορίου Λαμπράκη – Βας. Γεωργίου Α΄ – Λιμάνι (Ακτή Ποσειδώνος). Η επιστροφή του Τραμ γίνεται από τις οδούς Εθν. Αντιστάσεως – Ομ. Σκυλίτση – Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.

Συνολικά θα διαθέτει 12 νέες στάσεις: 7 νέες στάσεις στη διαδρομή εισόδου: Γηπ. Καραϊσκάκη – Μ. Ασίας – Λαμπράκη – Ευαγγελίστρια – Πλ. Δεληγιάννη – Δημαρχείο – Ακτή Ποσειδώνος.

Επίσης 5 νέες στάσεις στη διαδρομή εξόδου: Αγ. Τριάδα – Πλ. Ιπποδαμείας – 34ου Συντάγματος – Ανδρούτσου – Ομ. Σκυλίτση

 

Ειδικές προσφορές


Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι, να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook  ή να γραφτείτε στο κανάλι μας στο Telegram . Μπορείτε επίσης να γραφτείτε και στο κανάλι του iTechNews.gr στο  Youtube, όπου μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές παρουσιάσεις που έχουμε κάνει! Μην ξεχνάτε να προτιμάτε το iTechNews.gr για τις αγορές σας από τα διάφορα κινεζομάγαζα, βοηθάει όλους, και εσάς, καθότι ότι παίρνω γίνονται συνήθως δώρα σε διαγωνισμούς. Πατήστε στα παρακάτω links ακριβώς πριν κάνετε την αγορά, χωρίς να χρεώνεστε κάτι γι' αυτό και τίποτα άλλο μέχρι να την ολοκληρώσετε. Μην ξεχάσετε να βρείτε όλα τα άρθρα μας στις ειδήσεις της Google.

Ενημέρωση για αγορές από Κίνα και χρεώσεις μετά την 01/07/2021!

admitad affiliate banggood geekbuying aliexprerss
ebay cafago tomtop

Στην περίπτωση που θέλετε ν' αντιγράψετε ή να χρησιμοποιήσετε μέρος ή ολόκληρο το άρθρο, μπορείτε να το κάνετε εφόσον αναφέρετε σαν πηγή το iTechNews.gr.


 

Πηγή

Μοίρασε την γνώση...

Written by 

Ιατρός, Xiaomi fan και πολύ γκατζετάκιας, ψάχνει καθημερινά για νέα στα βάθη της ανατολής και όχι μόνο.

Σχετικά άρθρα