Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου και Twitter τα βρήκανε στα 150 εκ δολάρια για τις μπαγαποντιές του τελευταίου!

Μοίρασε την γνώση...

Το οικονομικό σκέλος του συμβιβασμού στον οποίο κατέληξε το Twitter με την FTC, την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου ήταν 150 εκατ. δολάρια. Με αυτό το ποσό έκλεισε η έρευνα που είχε ξεκινήσει μετά τη διαπίστωση πως το Twitter είχε χρησιμοποιήσει αριθμούς τηλεφώνων και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρηστών του για στοχευμένες διαφημίσεις. Οι χρήστες έδιναν (καλόπιστα) τον αριθμό του τηλεφώνου τους ώστε να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία ταυτοποίησης δύο βημάτων, η οποία και αρκετά ασφαλής είναι και εύκολη στη χρήση της. Ελα όμως που η εταιρεία το είδε διαφορετικά το πράγμα και η υπόθεση έφτασε στην FTC, που διαπίστωσε πως το κοινωνικό δίκτυο δεν είχε τηρήσει την υπόσχεση που είχε δώσει για την προστασία των δεδομένων των χρηστών του.

Κακό Twitter!


Φυσικά με αυτό το τρικ τα διαφημιστικά έσοδα του κοινωνικού δικτύου ανέβαιναν κατακόρυφα την΄ωρα που οι χρήστες του διάβαζαν ειδήσεις, κουτσομπόλευαν, αντάλλασσαν πολιτισμένα απόψεις ή ξεκατινιάζονταν μέσω εκστρατειών με hashtags και “στρατούς” αληθινών και ψευδών λογαριασμών.

Υπολογίζεται πως στοιχεία 140 εκατ. χρηστών χρησιμοποιήθηκαν με αυτό τον τρόπο από το Twitter που έσπευσε να κλείσει την υπόθεση με το ποσό των 150 εκατ. δολαρίων, δηλαδή 10 δολάρια και κάτι ψιλά ανά χρήστη.


Μην περιμένεις να σου έρθει κανένα τσεκ, δεν πρόκειται.

Η FTC δεν μένει μόνο στα τυπικά του προστίμου αλλά τράβηξε το αυτί της εταιρείας δημοσίως, γράφοντας για την υπόθεση με αρκετά περιπαικτικό τρόπο. “Το Twitter θα πληρώσει πρόστιμο 150 εκατ. δολαρίων για φερόμενες παραβιάσεις των υποσχέσεών του για τα προσωπικά δεδομένα – πάλι”, γράφει ο τίτλος και, ναι, το “πάλι” είναι δικό τους, όχι δική μας ιδέα. Προσθέτει, η επιτροπή, πως κάποια πράγματα είναι στοιχειώδη και πως οι εταιρείες δεν μπορούν να λένε πως θα χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα των καταναλωτών για μια δουλειά και να τα χρησιμοποιούν για μια άλλη. Άμα καθίσεις να διαβάσεις τη σχετική ανάρτηση στο blog της FTC θα δεις πως την έγραψε ΄κάποιος που ήθελε να περιπαίξει λίγο το Twitter. Άλλωστε το κοινωνικό δίκτυο και η FTC είναι γνώριμοι από παλαιότερα, από το 2010 όταν η επιτροπή είχε διεξάγει μια άλλη έρευνα σχετικά με τη διαχείριση των tweets.

No coupons found.

Φυσικά το Twitter στρογγυλεύει κάπως το θέμα στη δική του ανάρτηση όπου μιλάει για δεσμεύσεις σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Φυσικά, επίσης, αν θέλεις τους πιστεύεις…


Στο site χρησιμοποιούμε affiliate links, απ' όπου εμείς παίρνουμε κάποια προμήθεια, ενώ για εσάς δεν σας κοστίζει ΤΙΠΟΤΑ επιπλέον. Αντιθέτως, έτσι μπορούμε να φέρνουμε προϊόντα για παρουσίαση, που μετά τα κερδίζετε εσείς σε διαγωνισμούς που κάνουμε στο site.


Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι, να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook  ή να γραφτείτε στο κανάλι μας στο Telegram . Μπορείτε επίσης να γραφτείτε και στο κανάλι του iTechNews.gr στο  Youtube, όπου μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές παρουσιάσεις που έχουμε κάνει! Μην ξεχάσετε να δείτε πως θα μπορείτε να βρείτε όλα τα άρθρα μας στις ειδήσεις της Google.

Ενημέρωση για αγορές από Κίνα και χρεώσεις μετά την 01/07/2021!

admitad affiliate banggood aliexprerss
cafago tomtop

Στην περίπτωση που θέλετε ν' αντιγράψετε ή να χρησιμοποιήσετε μέρος ή ολόκληρο το άρθρο, μπορείτε να το κάνετε εφόσον αναφέρετε σαν πηγή το iTechNews.gr.


Πηγή


Μοίρασε την γνώση...

Written by 

Ιατρός, Xiaomi fan και πολύ γκατζετάκιας, ψάχνει καθημερινά για νέα στα βάθη της ανατολής και όχι μόνο.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com