Καλάθι του Νοικοκυριού: Ποιοι μείωσαν κιόλας τις τιμές;

Μοίρασε την γνώση...

Οι αλυσίδες Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος είναι οι δύο που αναθεώρησαν τις λίστες τους στο e-katanalotis, μειώνοντας τις τιμές σε συνολικά 40 προϊόντα, από τα 137 που συνθέτουν τα δύο καλάθια σύμφωνα με τον Υπουργό Άδωνη Γεωργιάδη.
Επιτυχία φαίνεται να γνωρίζει το καλάθι του νοικοκυριού αφού σε μόλις λίγα 24ωρα μεγάλες αλυσίδες όχι μόνο συμμετείχαν σε αυτό αλλά μειώνουν μάλιστα και τις τιμές τους σε μια προσπάθεια να κερδίσουν τις εντυπώσεις.

banner

Ποιοι μείωσαν τις τιμές

Ο Υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης ονομάτισε δύο από αυτές τις αλυσίδες, κατά την επίσκεψή του σε αυτές, που μείωσαν ακόμη περισσότερο τιμές.

Google news

Χαρακτηριστικά ο υπουργός τόνισε ότι «επέλεξα να επισκεφθώ σήμερα αυτές τις δύο αλυσίδες σουπερμάρκετ «Σκλαβενίτης» και «Α-Β Βασιλόπουλος» γιατί αυτές οι δύο παρουσίασαν στο e – Καταναλωτής μια σειρά επιπλέον προϊόντων και με χαμηλότερες τιμές. Άρα λοιπόν, στη μεγάλη κουβέντα εάν ο ανταγωνισμός λειτουργεί και αν το καλάθι λειτουργεί, η ίδια η πραγματικότητα και η αγορά δείχνει το δρόμο μέσα σε μόλις 48 ώρες.

Gshopper Many GEOs Lightinthebox WW

Συγκεκριμένα, οι αλυσίδες Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος είναι οι δύο που αναθεώρησαν τις λίστες τους στο e-katanalotis, μειώνοντας τις τιμές σε συνολικά 40 προϊόντα, από τα 137 που συνθέτουν τα δύο καλάθια, ενώ η Μασούτης μείωσε την τιμή σε ένα προϊόν (κοτόπουλο) και η My Market σε δύο προϊόντα (σαμπουάν και πάνες για μωρά).

Πιο συγκεκριμένα, στην περίπτωση της Σκλαβενίτης από το σύνολο των 63 προϊόντων οι τιμές μειώθηκαν σε 15 προϊόντα, με τον μέσο όρο της πτώσης να διαμορφώνεται στο 25% περίπου.


Αντίστοιχα, η ΑΒ Βασιλόπουλος μείωσε τις τιμές σε 25 κωδικούς από το σύνολο των 74 που διαθέτει στο δικό της καλάθι, με τον μέσο όρο της πτώσης στον τιμοκατάλογο των αλλαγών να διαμορφώνεται εξίσου στο 25% περίπου.

Άλλωστε σε νέες του δηλώσεις ο Υπουργός σήμερα είπε:

«Θα κάνω διαφήμιση σε όποιον ρίχνει τις τιμές, αλλά θα κάνω και κάτι ακόμα. Την επόμενη εβδομάδα όταν δω να ανεβαίνουν οι τιμές, θα πω δυστυχώς η τάδε αλυσίδα ανεβάζει τις τιμές “μην πάτε”. Η πρώτη αλυσίδα που θα ανεβάσει τις τιμές θα με δει απέξω με τις κάμερες. Εδώ δεν έχει έλεος.

Εδώ θα βάλουν πλάτη για τον κόσμο που υποφέρει, βγάλανε μεγάλα κέρδη μέσα στην πανδημία, και η βιομηχανία και τα σούπερ μάρκετ, τώρα έχει η ώρα να δώσουν πίσω στον κόσμο λεφτά. Όποιος δεν ακολουθήσει θα με δει απέναντι όπως δεν έχουν δει υπουργό εμπορίου στη ζωή τους».

Στο τραπέζι efood και wolt για δικό τους καλάθι;

Βλέποντας την επιτυχία που σημειώνει το καλάθι της νοικοκυράς, σύμφωνα με πληροφορίες, πλατφόρμες όπως η Efood αλλά και η Wolt οι οποίες σκέφτονται να φτιάξουν το δικό τους καλάθι με προϊόντα και να μπουν στο ekatanalotis.

Πηγή


Μοίρασε την γνώση...

Στο site χρησιμοποιούμε affiliate links, απ’ όπου εμείς παίρνουμε κάποια προμήθεια, ενώ για εσάς δεν σας κοστίζει ΤΙΠΟΤΑ επιπλέον. Αντιθέτως, έτσι μπορούμε να φέρνουμε προϊόντα για παρουσίαση, που μετά τα κερδίζετε εσείς σε διαγωνισμούς που κάνουμε στο site.


Μην ξεχάσετε να γραφτείτε στο newsletter μας!


Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι, να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook  ή να γραφτείτε στο κανάλι μας στο Telegram . Μπορείτε επίσης να γραφτείτε και στο κανάλι του iTechNews.gr στο  Youtube, όπου μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές παρουσιάσεις που έχουμε κάνει! Μην ξεχάσετε να δείτε πως θα μπορείτε να βρείτε όλα τα άρθρα μας στις ειδήσεις της Google.


Ενημέρωση για αγορές από Κίνα και χρεώσεις μετά την 01/07/2021!

admitad affiliatebanggoodaliexprerss
cafagotomtop

Στην περίπτωση που θέλετε ν’ αντιγράψετε ή να χρησιμοποιήσετε μέρος ή ολόκληρο το άρθρο, μπορείτε να το κάνετε εφόσον αναφέρετε σαν πηγή το iTechNews.gr.



Διαφήμιση

Written by 

Όταν το unpacking γίνεται τρόπος ζωής και η τεχνολογία μεράκι τότε.......... ένας Unpackman γεννιέται!!!

Σχετικά άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Βρείτε μας στις ειδήσεις της Google

TikTokTelegram