Νέα γεύση ειδικά για gamers λανσάρει η Coca-Cola

Μοίρασε την γνώση...

Ακόμη περισσότερο θέλει να πλησιάσει το κοινό των gamers η Coca-Cola, με τη νέα γεύση που ετοιμάζεται να λανσάρει.
Μετά την περσινή Coca-Cola Byte, που διαφημιζόταν ως αναψυκτικό με γεύση… pixels, ο κολοσσός των αναψυκτικών θα κυκλοφορήσει την Coca-Cola Ultimate σε συνεργασία με τη Riot Games, την εταιρεία πίσω από το δημοφιλές video game «League of Legends».Νέα γεύση ειδικά για gamers λανσάρει η Coca-ColaΗ Ultimate θα είναι διαθέσιμη από τις 12 Ιουνίου και για περιορισμένο χρονικό διάστημα στις ΗΠΑ και τον Καναδά σε κανονική και zero εκδοχή, ενώ ήδη από αυτή την εβδομάδα θα κυκλοφορήσει στον υπόλοιπο κόσμο, μόνο σε zero εκδοχή.
Όσο για τη γεύση της;
Υποτίθεται ότι θα είναι η γεύση των XP (experience points), των «βαθμών εμπειρίας» που κερδίζουν οι παίκτες του «League of Legends» (και πολλών άλλων παρόμοιων βιντεοπαιχνιδιών) όσο περισσότερο παίζουν.

banner

Άλλες παράξενες «γεύσεις» που έχει λανσάρει τα τελευταία χρόνια η Coca-Cola είναι η Starlight (εμπνευσμένη από το Διάστημα) και η Dreamworld (γεύση… ονείρων). Τι συμβαίνει όμως πραγματικά με αυτές τις γεύσεις; Πώς μπορεί κανείς να δώσει αυτή τη διάσταση σε έννοιες όπως τα όνειρα ή τα video games;
«Δεν θα απαντήσουμε ποτέ ευθέως σε αυτό το ερώτημα», δηλώνει η Οάνα Βλαντ, επικεφαλής παγκόσμιας στρατηγικής της Coca-Cola. «Είναι γεύσεις-μυστήρια». Αλλά σε τελική ανάλυση, η γεύση πρέπει να θυμίζει Coca-Cola. «Το προφίλ της γεύσης είναι πάντα 85-90% Coke. Και το υπόλοιπο 10-15% είναι κάτι αναπάντεχο».
Video games και αναψυκτικά
Μέχρι πρόσφατα, τα μόνα αναψυκτικά που κυριαρχούσαν στο χώρο των video games ήταν τα Red Bull (με έντονη παρουσία στο χώρο των esports) και Monster Energy. Πέρυσι η PepsiCo κυκλοφόρησε το Mountain Dew Game Fuel ειδικά για gamers, και η Coca-Cola λάνσαρε αρχικά την Byte και τώρα την Ultimate γεύση.

Η Coca-Cola και η Riot Games είχαν συνεργαστεί για πρώτη φορά την περίοδο 2014-2016 και πέρυσι ανακοίνωσαν νέα πολυετή συνεργασία. Η νέα γεύση Ultimate συνδέεται με το παιχνίδι «League of Legends» τόσο στο σχεδιασμό της συσκευασίας όσο μέσω κάποιων ειδικών Bitmoji αντιδράσεων που μπορούν να κερδίσουν οι παίκτες μέσα στο παιχνίδι. Ενώ ένας κωδικός QR στη συσκευασία οδηγεί σε ένα Ultimate φίλτρο για το Instagram.

Google news

ΠΗΓΗ

Govee Many GEOs Banggood WW

 


Μοίρασε την γνώση...

Στο site χρησιμοποιούμε affiliate links, απ’ όπου εμείς παίρνουμε κάποια προμήθεια, ενώ για εσάς δεν σας κοστίζει ΤΙΠΟΤΑ επιπλέον. Αντιθέτως, έτσι μπορούμε να φέρνουμε προϊόντα για παρουσίαση, που μετά τα κερδίζετε εσείς σε διαγωνισμούς που κάνουμε στο site.


Μην ξεχάσετε να γραφτείτε στο newsletter μας!


Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι, να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook  ή να γραφτείτε στο κανάλι μας στο Telegram . Μπορείτε επίσης να γραφτείτε και στο κανάλι του iTechNews.gr στο  Youtube, όπου μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές παρουσιάσεις που έχουμε κάνει! Μην ξεχάσετε να δείτε πως θα μπορείτε να βρείτε όλα τα άρθρα μας στις ειδήσεις της Google.


Ενημέρωση για αγορές από Κίνα και χρεώσεις μετά την 01/07/2021!

admitad affiliatebanggoodaliexprerss
cafagotomtop

Στην περίπτωση που θέλετε ν’ αντιγράψετε ή να χρησιμοποιήσετε μέρος ή ολόκληρο το άρθρο, μπορείτε να το κάνετε εφόσον αναφέρετε σαν πηγή το iTechNews.gr.



Διαφήμιση

Written by 

Σχετικά άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Βρείτε μας στις ειδήσεις της Google

TikTokTelegram