15.4 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Σούπερ Μάρκετ: Τι συμβαίνει με Σκλαβενίτη και Μασούτη

Σούπερ μάρκετ: Τα Carrefour έχουν έρθει για να μείνουν και συνεχίζουν την επέκτασή τους σε όλη την Ελλάδα!

Συνολικά 11 καταστήματα της Carrefour λειτουργούν πλέον στην Ελλάδα, καθώς η αλυσίδα σούπερ μάρκετ προχώρησε στο άνοιγμα έξι νέων καταστημάτων.

Τα νέα καταστήματα Carrefour δημιουργήθηκαν στη Θάσο – 2 καταστήματα τύπου Carrefour Express και Carrefour Market -, στη Θεσσαλονίκη, όπου λειτουργεί το πρώτο κατάστημα Carrefour Express, στο Καμάρι και την Οία Σαντορίνης με τα καταστήματα Carrefour Express και Carrefour Market αντίστοιχα και στην Κω, όπου εγκαινιάστηκε το πρώτο στο νησί κατάστημα Carrefour Market.

Παράλληλα με το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου στην περιφέρεια, κατασκευάζεται το πρώτο κατάστημα της Αττικής, στον Πειραιά, το οποίο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του τις επόμενες εβδομάδες, σηματοδοτώντας τη διεύρυνση του δικτύου της Carrefour στα αστικά κέντρα.

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός εκτεταμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει 25 καταστήματα Carrefour Market και Carrefour Express, κατάλληλα προσαρμοσμένα στις συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς.

Τα δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται στην Ελλάδα από την Retail and More, θυγατρική του Ομίλου Globalsat – Teleunicom, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην Ελληνική αγορά.

Ο Όμιλος εταιρειών Globalsat – Teleunicom ηγείται στην Ελληνική αγορά στη διανομή και εμπορία προϊόντων τεχνολογίας και οικιακών συσκευών και μικροσυσκευών και παράλληλα αναπτύσσει και παρέχει εξειδικευμένες επαγγελματικές λύσεις, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες.

Ο Όμιλος έχει αποκλειστικές συνεργασίες με κορυφαία διεθνή brand, όπως η Samsung, η Huawei, η TCL και η Sencor, και συνεργάζεται με όλες τις εταιρείες του κλάδου τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας, καθώς και με όλα τα δίκτυα λιανικής στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Το 2020, o Όμιλος Globalsat – Teleunicom ξεκίνησε τη συνεργασία του με τη Blink Charging Hellas, αναλαμβάνοντας, ως εμπορικός αντιπρόσωπος, την ανάπτυξη του δικτύου των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Blink στην Ελλάδα, ενώ πριν από λίγους μήνες ανακοίνωσε μέσω της Retail and More, τη σύναψη της συμφωνίας για την επανέναρξη λειτουργίας της Carrefour στην ελληνική αγορά.

Σούπερ μάρκετ: Νέα εποχή από τα Carrefour

Νέα εποχή στα σούπερ μάρκετ καθώς οι ταμίες θα αποτελούν παρελθόν και οι καταναλωτές θα αγοράζουν σε χρόνο εξπρές όσα θέλουν!

«Πράσινο φως» για τις πωλήσεις έχει πάρει σύμφωνα με πληορφορίες, η εταιρεία Carrefour με τις πωλήσεις να λέγεται πως «πηγαίνουν εξαιρετικά». Να σημειωθεί ότι η εταιρία λειτουργεί ενεργά 5 καταστήματα που εδρεύουν στην Ελλάδα από τον περασμένο Απρίλιο.Τα καταστήματα της εταιρίας Carrefour «σκίζουν» με την εταιρία να σχεδιάζει άμεση επέκταση με βελτιωμένες παροχές όπως αυτό με τα ψώνια σε 10 δευτερόλεπτα.

Τα πρώτα καταστήματα λειτούργησαν στην Ζάκυνθο (2 καταστήματα) και τη Χαλκιδική (3 καταστήματα), ενώ το πλάνο επέκτασης συνεχίζεται κανονικά, με στόχο κάθε μήνα να ανοίγουν νέα καταστήματα. Τα επόμενα αναμένονται επίσης σε περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση, θα λειτουργήσουν σε λίγες ημέρες, ενώ θα ανήκουν στους τύπους καταστημάτων Carrefour Market & Carrefour Express, όπως ακριβώς και εκείνα της Ζακύνθου και Χαλκιδικής.

Τα Carrefour Market αφορούν σε μεγαλύτερης επιφάνειας καταστήματα που μπορούν να «σταθούν» τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στην περιφέρεια, προσφέροντας μια μεγάλη γκάμα φρέσκων και τοπικών προϊόντων, ενώ τα Carrefour Express έχουν χαρακτήρα convenience stores και μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του κόσμου τόσο στις γειτονιές, όσο και στα κέντρα πόλεων.

Οι υπόλοιποι τύποι καταστημάτων που θα αναπτυχθούν σε δεύτερο χρόνο αφορούν στα Carrefour Bio, τα οποία προσφέρουν 100% βιολογικά και οικολογικά προϊόντα, τα SUPECO, τα οποία είναι parking discount stores – ένας τύπος καταστήματος που παρέχει επιλεγμένη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών στις εκάστοτε καλύτερες τιμές της αγοράς που θα δημιουργηθούν στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων – αλλά και το Carrefour Flash 10/10. Πρόκειται για έναν τύπο πλήρως αυτοματοποιημένων καταστημάτων, μικρής επιφάνειας, τα οποία η Carrefour δημιουργεί εντός των αστικών κέντρων, με βασικό χαρακτηριστικό την έλλειψη ταμείων και τη δυνατότητα που δίνεται στον πελάτη να εξυπηρετείται γρήγορα, ακολουθώντας τη φιλοσοφία 10/10, «10 δευτερόλεπτα για να ψωνίσετε και 10 δευτερόλεπτα για να πληρώσετε».

Βάσει των σχεδιασμών και παράλληλα με το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου στην περιφέρεια, κατασκευάζεται το πρώτο εταιρικό κατάστημα της Αθήνας, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του έως τον προσεχή Σεπτέμβριο, σηματοδοτώντας τη διεύρυνση του δικτύου της Carrefour στα αστικά κέντρα. Βασική στόχευση, άλλωστε, του συνολικού πλάνου ανάπτυξης είναι η δημιουργία 25 καταστημάτων για το 2022.

Να σημειωθεί ότι, τα δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται από τη Retail and more, θυγατρική του ομίλου Teleunicom-Globalsat, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην ελληνική αγορά.

Σούπερ μάρκετ: Τα Carrefour υπόσχονται τιμές στα… πατώματα!

Θα ανοίξουν τα Carrefour Market και τα Carrefour Express καθώς και τα Carrefour Bio και SUPECO. Τα τελευταία δραστηριοποιούνται στην κατηγορία του soft discount store όπου στην χώρα μας κυριαρχεί η Lidl.

Η αλυσίδα έκανε την εμφάνισή της πριν από τα 10 χρόνια και αντικατέστηκε με λίγα λόγια τα DIA ενώ πλέον ανταπτύσεται ραγδαία.

Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε οι τιμές που θα λανσάρει ρε προϊόντα η SUPECO θα είναι 10% φθηνότερα από το LIDL.

Όπως αναφέρεται και στην ανακοίνωση πρόκειται για «ένα τύπο καταστήματος που παρέχει επιλεγμένη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών στις εκάστοτε καλύτερες τιμές της αγοράς, που θα δημιουργηθούν στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων».

Κοινά στοιχεία με τη γερμανική αλυσίδα που έχει παρουσία στη χώρα μας είναι οι εβδομαδιαίες προσφορές σε είδη baazar (ρούχα, είδη σπιτιού, εποχικά είδη κ.α.), οι ζεστές γωνιές με προϊόντα φούρνου και η μεγάλη γκάμα σε προϊόντα private label. Με βάση τα στοιχεία του ομίλου Carrefour τα προϊόντα bazzar αντιπροσωπεύουν μόλις το 5%-6% των πωλήσεων των SUPECO.

Σούπερ μάρκετ: Το κόλπο για να μας τα… παίρνουν!

«Τρικ» χαρακτηρίζουν οι άνθρωποι της αγοράς το νέο «παιχνίδι» που επιστρατεύουν οι εταιρίες για να μην φανούν στην τσέπη του καταναλωτή οι ανατιμήσεις.
Συγκεκριμένα, επιχειρήσεις προχωρούν σε μείωση της ποσότητας των προϊόντων και σε μικρότερες συσκευασίες με τις τιμές όμως να παραμένουν ίδιες. Στόχος αυτής της πρακτικής είναι:

  • η μείωση της σπατάλης
  • η διακίνηση-μεταφορά των προϊόντων αλλά και τη θέση στο ράφι.

Για παράδειγμα οι γαλακτοβιομηχανίες φέρονται να έχουν λανσάρει ήδη μικρότερη συσκευασία φέτας διατηρώντας την τιμή του προϊόντος. Παρόμοια κίνηση έγινε στο στραγγιστό φιαούρτι και στις εταιρίες με σνακ. Με αυτό τον τρόπο περνούν την επιπλέον επιβάρυνση στην τελική τιμή χωρίς να γίνει άμεσα αισθητή. Αυτό το «παιχνίδι» με τις συσκευασίες και τις τιμές λειτουργεί ψυχολογικά για τον καταναλωτή καθώς αν και το κόστος ανά μονάδα βάρους ή ανά μονάδα όγκου αυξάνεται, η λιανική τιμή της συσκευασίας είναι ίδια όταν φτάνει να το επιλέξει στο ράφι.

Αξίζει να σημειωθεί πώς η τάση αυτή έχει εδώ και χρόνια εμφανιστεί στη διεθνή αγορά.

Σούπερ μάρκετ: Τρομακτικές ανατιμήσεις

Από το λάδι μέχρι τα γαλακτοκομικά κι από τα φρούτα μέχρι τα είδη προσωπικής φροντίδας, ξέφρενο είναι το ράλι των τιμών στα προϊόντα που εμπορεύονται τα σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα, μάλιστα, με στοιχεία του ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, ένα ποσοστό άνω του 35% των πολιτών στην Ελλάδα αντιμετωπίζει δυσκολίες επιβίωσης.

Πιο συγκεκριμένα, όπως επισημαίνεται, από τον Μάρτιο του 2021 έως τον αντίστοιχο μήνα του 2022 καταγράφηκε αύξηση της τάξεως του 30% στο κόστος ζωής μία τετραμελούς οικογένειας:

Εάν δηλαδή χρειαζόταν 300 ευρώ το 2021, για τα ίδια πράγματα τον Μάρτιο του 2022 δαπάνησε 390 ευρώ ενώ σήμερα, μετά και τις νέες αυξήσεις θα χρειαστεί να ξοδέψει 450 ευρώ.

Το ΙΝΚΑ προχώρησε στην σύγκριση τιμών σε 59 προϊόντων καταγράφοντας ενδεικτικά τις αυξήσεις μέσα σε έναν χρόνο από τον Ιούνιο του 2021 στον Ιούνιο του 2022.

[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]

Αναλυτικά:

Από Ιούνιος 2021 σε Ιούνιος 2022
Γάλα φρέσκο: από 1,18 στα 1,41

Λάδι: από 6,32 στα 8,25

Ψωμί το κιλό: από 1,60 στα 2,60

Ψωμί για τοστ: από 1,44 στα 1,88

Μακαρόνια: από 1,04 στα 1,53

Φρυγανιές: από 1,63 στα 1,96

Σιμιγδάλι: από1,05 στα 1,35

Φακές ψιλές 500 γρ.: από 1,50 στα 2,03

Φασόλια μέτρια 500 γρ: από 1,68 στα 2,07

Φασόλια γίγαντες 500 γρ: από 3,20 στα 4,70

Ρύζι 1 κιλό: από 3,15 στα 3,56

Ηλιέλαιο 1 λίτρο: από 1,70 στα 3,90

Γαλοπούλα καπνιστή : από 12,39 στα 15,87

Αρνί το κιλό : από 7,35 στα 9,95

Κατσίκι το κιλό : από 8,05 στα 9,99

Μοσχάρι εισαγ. : από 6,25 στα 8,29

Χοιρινό : από 3,75 στα 4,25

Κοτόπουλο : από 3,15 στα 4,15

Τόνος κονσέρβα ( 3×160 γρ ): από 6,35 στα 10,28

Ψάρια

Γαύρος : από 4,00 στα 6,00

Σαρδέλα : από 3,00 στα 5,00

Τσιπούρα ιχθυοτροφείου : από 5,50 στα 7,50

Λαυράκι ιχθυοτροφείου : από 8,00 στα 11,00

Κεφαλόπουλο : από 6,00 στα 9,00

Φρούτα – λαχανικά

Κεράσια : από 2,5 έως 4,5 στα 3,99 έως 5,99

Βερίκοκα : από 1,70 στα 2,89

Πορτοκάλια : από 0,78 στα 0,87 έως 1,00

Αγγούρια : από 0,25 έως 0,35 στα 0,35 έως 0,50

Μαρούλια : από 0,50 στα 0,60

Ντομάτες : από 1,5 -1,8 στα 1,65- 2,35

Μαϊντανός από 100 γρ : από 0,50 στα 1,00

Μπανάνες : από1,14 στα 1,48

Καρπούζι : από 0,35-0,68-0,90 στα 0,59-0,78-0,90

Πεπόνι : από 0,68-0,90-1,10 στα 0,79-0,95-1,35

Πιπεριές : από 1,30 στα 1,99

Φασόλια φρέσκα : από 2,50 στα 3,99

Μελιτζάνες : από 1,35 -1,50 στα 1,79-2,50

Κολοκυθάκια : από 1,00 στα 1,30

Κρεμμύδια : από 0,88 στα 1,20

Τυροκομικά

Φέτα : από 7,90 στα 9,95

Κεφαλογραβιέρα : από 9,90 στα 12,28

Γραβιέρα : από 9,65 στα 12,35

Γιαούρτι 1 κιλό : από 2,30 στα 2,46

Τυρί τοστ : από 7,11 στα 9,30

Βούτυρο : από 0,74 -0,85 στα1,00-1,15

Σοκοφρέτες : από 0,30 στα 0,43

Σοκοφρέτες (3+1 ) : από 1,10 στα 1,53

Σοκολάτα: από 1,20 στα 1,53

Πατατάκια 0,80γραμ: από 0,80 στα 0,95

Γαριδάκια: από 0,78 στα 1,11

Μπύρες 500ml: από 1,13 στα 1,36

Aναψυκτικά 6δα ×330ml: από 2,88 στα 3,84

Αλεύρι 1 κιλό : από 1,10 στα 1,70

Ζάχαρη : από 0,74 στα 1,20

Εμφιαλωμένο νερό : από 1,19 στα 1,35

Εμφιαλωμένο νερό : από 1,39 στα 1,65

Προσωπική φροντίδα

Χαρτί υγείας (12τεμ ): από 3,05 στα 3,95

Χαρτί υγείας: από 2,19 στα 2,79

Χαρτοπετσέτες: από 1,89 στα 2,29

[signoff]

Πηγή

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας  και ακόμη περισσότερες  στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.

Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.

Unpackman

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο