Μετάβαση στο περιεχόμενο
26.1 C
Athens
Σάββατο, 21 Ιουνίου 2025

Wall Street: Εθιστικό όπως το κρακ κοκαΐνης το.. TikTok

Το TikTok έχει αποδειχθεί τόσο δημοφιλές και εθιστικό που κορυφαίοι αναλυτές της Wall Street το συγκρίνουν με το κρακ κοκαΐνης, ενώ σε σχετικό ερευνητικό σημείωμά τους αναρωτιούνται: «Το TikTok έχει καταστρέψει το Διαδίκτυο;».

Σύμφωνα με το businessinsider, σε 5 χρόνια αυξήθηκαν σε πάνω από 1 δισεκατομμύριο οι μηνιαίοι χρήστες της εφαρμογής, που έχει αντικαταστήσει «την τριβή της απόφασης για το τι θα παρακολουθήσετε και τις “βαρετές” εικόνες status update με μια συρροή από βίντεο μικρού μεγέθους που τροφοδοτούνται από έναν κινεζικής ιδιοκτησίας black-box αλγόριθμο», έγραψαν αναλυτές της Bernstein Research.

«Ο αλγόριθμος ώθησε το πιο viral περιεχόμενο απευθείας στον χρήστη, παρέχοντας τη μια δόση ενδορφίνης μετά την άλλη με κάθε swipe», είπαν οι αναλυτές. «Τα αποτελέσματα της κοκαΐνης χρειάζονται χρόνο για να εμφανιστούν, ενώ η επίδραση του κρακ είναι στιγμιαία, αλλά εξαφανίζεται γρήγορα οδηγώντας τον χρήστη να αναζητήσει μία νέα “δόση”. Το κρακ είναι απίστευτα εθιστικό».

Οι άλλες μεγάλες τεχνολογικές πλατφόρμες, με επικεφαλής το Facebook έσπευσαν να ανταγωνιστούν την εφαρμογή που κάνει θραύση, δημιουργώντας μια «επιδημία ψηφιακού κρακ», αναφέρουν οι αναλυτές.

Μεταξύ των πιο αξιοσημείωτων «κλώνων» είναι το Reels, το οποίο κυκλοφόρησε στο Instagram το 2020. Το Snapchat Spotlight ήρθε την ίδια χρονιά, ακολουθούμενο από το YouTube Shorts, τους λογαριασμούς βίντεο WeChat, το Pinterest’s Idea Pins και το Fast Laughs του Netflix. Η Amazon μπαίνει επίσης στο παιχνίδι, με κάτι που ονομάζεται «Inspire», το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες δοκιμάζεται.

Πρόκειται για μια ακραία σύγκριση, δεδομένου ότι το κρακ έχει καταστρέψει κοινότητες και έχει σκοτώσει πολλούς ανθρώπους.
Ωστόσο, οι αναλυτές του Bernstein δεν υπονοούν ότι το TikTok θα σκοτώσει κανέναν. Το ερευνητικό τους σημείωμα και η αυστηρή περιγραφή της εθιστικότητας του TikTok, απεικονίζουν την επιτυχία της πλατφόρμας και τον πιθανό αντίκτυπο στην ψηφιακή οικονομία.

Μόνο το TikTok είναι έτοιμο να αναλάβει το 16% των παγκόσμιων δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις φέτος. Το Facebook τονίζει ότι το Reels αντιπροσωπεύει πλέον το 25% του συνολικού χρόνου που αφιερώνεται στο Instagram και το YouTube αναφέρει ότι 1,5 δισ. άνθρωποι παρακολουθούν 30 δισ. Shorts κάθε μήνα.

Ωστόσο, οι αναλυτές βλέπουν πιθανά μειονεκτήματα για τους χρήστες, τους επαγγελματίες δημιουργούς και τους διαφημιστές. Οι πλατφόρμες, οι δημιουργοί και οι διαφημιστές θα δουν την επιχείρησή τους να υποτιμάται, καθώς το σύντομο βίντεο μπορεί να «αδυνατίσει δομικά τη δημιουργία εσόδων από τον χρόνο που σπαταλούν οι χρήστες στις ψηφιακές διαφημίσεις».

Ένα από τα κεντρικά ζητήματα για τις πλατφόρμες και τους διαφημιστές αυτή τη στιγμή είναι η περιορισμένη και, σε ορισμένες περιπτώσεις, ανύπαρκτη δυνατότητα δημιουργίας διαφημίσεων άμεσης απόκρισης σε βίντεο σύντομης μορφής. Μια διαφήμιση άμεσης απόκρισης είναι εκείνη όπου ένας χρήστης καλείται να κάνει κάτι, όπως να κάνει κλικ, να εγγραφεί ή να πραγματοποιήσει μια αγορά, δίνοντας στους διαφημιζόμενους μια καλύτερη αίσθηση για το εάν οι διαφημίσεις τους λειτουργούν και πόσο θα πρέπει να πληρώσουν για αυτές.

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Live Crash TEST… “ΣΠΑΜΕ” τα Στερεότυπα… Πόσο “Σκληρό” είναι το Κρύσταλλο Προστασίας Οθόνης Alien by Wisestore.gr???

Τα κρύσταλλα προστασίας οθόνης από το wisestore.gr είναι ίσως από τις πιο πολυσυζητημένες προστασίες οθόνης στην Ελλάδα... Αδικία ή Δίκαια... αυτό ήρθαμε σήμερα να κάνουμε...

To iPhone 18 Pro έρχεται με μια νέα σχεδιαστική αλλαγή

Παρότι η σειρά iPhone 17 δεν έχει καν ανακοινωθεί, οι πρώτες διαρροές για τα iPhone 18 Pro και iPhone 18 Pro Max έχουν ήδη ξεκινήσει. Σύμφωνα με πληροφορίες από τον...

To ολοκαίνουργιο σύστημα προειδοποίησης σεισμών για Samsung κινητά είναι γεγονός!

Η Samsung ετοιμάζει ένα πολύ δυνατό σύστημα προειδοποίησης για σεισμούς σε όλα τα Samsung Galaxy smartphones με πολλά περισσότερα χαρακτηριστικά σε σχέση με το...

Nothing headphone (1): Δείτε φωτογραφίες των ακυκλοφόρητων ακουστικών

Το Nothing Ear (1) ήταν το πρώτο προϊόν της μάρκας και η Nothing επιστρέφει στις ρίζες της με τα πρώτα της over-the-ear ακουστικά. Τα Headphone...

Redmi K80 Ultra: Κυκλοφόρησε teardown βίντεο της ακυκλοφόρητης συσκευής

Αν και το Redmi K80 Ultra δεν έχει ακόμη κυκλοφορήσει επίσημα, οι bloggers τεχνολογίας στην Κίνα έχουν ήδη τη συσκευή στα χέρια τους και...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Τρέμουν Σαγόνια!!! Με -20° C για… “ΠΛΑΚΑ” Δικό σου ΧΘΕΣ… Στα 156€ ΚΟΜΠΛΕ!!! Mudiro 35lt Refrigerator με BT και….

Δεν θα πω πολλά εδώ γιατί θα ακούσεις πολλά στο βίντεο... είναι ένα εξαιρετικό προϊόν που το κάνει ακόμη καλύτερο η τιμή που το...

Εσείς Ai… Εμείς Qi και μάλιστα 2 και VEGER… Ασύρματη φόρτιση στα 28€ από Ελλάδα και Giveaway

Άλλο ένα πολύ καλό προϊόν από την πάντα αξιόλογη Veger. Άλλη μια εξaiρετική προσφορά από το kimstore.gr Άλλο ένα Giveaway άλλο ένα δώρο για εσάς... και...

Σε “Ταξιδεύει” σε πάνω από 150 ΧΩΡΕΣ… Με GaN 100W, Στα 24€ ΚΟΜΠΛΕ… Blitzwolf TA2 5 σε1 Universal Travel Adapter

Ο τίτλος είναι αλήθεια μεταφορικός... όμως αλήθεια μπορεί να ταξιδέψει μαζί σου σε πάνω από 150 χώρες και μάλιστα να φροντίσει για σένα κρατώντας...

Το “καλύτερο” SUP (Stand Up Paddle) ΤΕΡΑΣ 3,5 Μέτρων… που ΜΠΟΡΕΙΣ να έχεις “Λόγω ΤΙΜΗΣ”… Στα 129€ ΚΟΜΠΛΕ (Βίντεο)

Ένα πραγματικά ονειρικό για πολλούς και πολλές από εμάς SUP που παρακαλούσαμε να βρούμε σε μια τιμή που να είναι τόσο καλή που να...

Τα πιο “ΤΣΑΜΠΑ” 280Hz… Σε 27άρα Gaming Οθόνη… Στα 144€ Κομπλέ… KTC H27E22P… “Αθάνατη” και με πολλά…

Άλλη μια από της πολυδοκιμασμένες κι αθάνατες KTC έφτασε στα χέρια μου και για ακόμη μια φορά με άφησε έκπληκτο με τις δυνατότητες την...