Σας είχα γράψει προ καιρού ότι λόγο του χαμού που έχει γίνει με το Cyberpunk 2077, η εταιρεία είχε σκεφτεί να αποζημιώσει όποιον είχε αγοράσει το παιχνίδι και το ζητούσε. Μάλιστα σας είχα πει πως να το κάνετε, μιας και είμαι κάτοχος του παιχνιδιού και είχα ζητήσει και εγώ να αποζημιωθώ.
Συγκεκριμένα σας έγραφα τότε…
Η Sony έχει αφαιρέσει το Cyberpunk 2077 από το PlayStation Store, αφήνοντας τους παίκτες PS4 και PS5 χωρίς δυνατότητα αγοράς του νέου παιχνιδιού CD Projekt Red. Εκτός από αυτό, έχει ανακοινώσει ότι θα προσφέρει πλήρη επιστροφή χρημάτων για όλους όσους αγόρασαν το παιχνίδι μέσω του PlayStation Store. Για όσους έχουν κατεβάσει το παιχνίδι, μπορούν να συνεχίσουν να το παίζουν ή να εξαργυρώσουν την επιστροφή χρημάτων. Εν τω μεταξύ, το παιχνίδι δεν είναι πλέον διαθέσιμο στο PlayStation Store, πράγμα που σημαίνει ότι η μόνη επιλογή αγοράς του παιχνιδιού σε PS4 ή PS5 είναι μέσω αντιγράφου λιανικής.
Τη στιγμή της δημοσίευσης, δεν είναι σαφές πόσο καιρό θα προσφέρει η Sony πλήρεις επιστροφές χρημάτων ή πότε το παιχνίδι θα επιστρέψει στο PlayStation Store. Αυτό που κάνει τώρα η Sony, είναι ουσιαστικά αναγκασμένη να το κάνει για να κρατήσει το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των πελατών της.
Αποζημιώσεις Cyberpunk 2077
Η SIE επιδιώκει να διασφαλίζει υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών και επομένως θα ξεκινήσουμε να προσφέρουμε πλήρη αποζημίωση για όλους τους παίκτες που έχουν αγοράσει το Cyberpunk 2077 μέσω του PlayStation Store. Η SIE επίσης θα αφαιρέσει το Cyberpunk 2077 από το PlayStation μέχρι νεωτέρας.
Μόλις επιβεβαιώσουμε ότι έχετε αγοράσει το Cyberpunk 2077 μέσω του PlayStation Store, θα ξεκινήσουμε τη διαδικασία αποζημίωσής σας. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη σας ότι η ολοκλήρωση της αποζημίωσης ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής σας και τον χρηματοπιστωτικό οργανισμό.
SIE strives to ensure a high level of customer satisfaction, and we will begin to offer a full refund for all gamers who have purchased Cyberpunk 2077 via PlayStation Store and want a refund. Please visit the following link to initiate the refund: https://t.co/DEZlC0LmUG.
— Ask PlayStation (@AskPlayStation) December 18, 2020
Όπως βλέπετε, ως κάτοχος ενός PS4, το είχα πάρει και εγώ, αλλά δεν είχα προλάβει να το παίξω. Διαβάζοντας τα προβλήματα που υπάρχουν, υπέβαλλα και εγώ την αίτηση να αποζημιωθώ. Εσείς το έχετε αγοράσει?
Σήμερα λοιπόν πριν από λίγο μου ήρθε ειδοποίηση από το Paypal ότι η Sony μου γύρισα τα λεφτά πίσω!
Εσείς κάνατε τελικά αίτηση αποζημίωσης!?
[signoff]