Η Harley-Davidson παρουσίασε το Sportster S του 2021, με τον υγρόψυκτο Revolution Max κινητήρα στα 1.252 κυβικά όπως ακριβώς χρησιμοποιεί και η νέα Pan America.
Το Sportster S είναι ο πρώτος εκπρόσωπος της νέας γενιάς Sportster του Milwaukee χαράζοντας όμως μια νέα πορεία σε design, τεχνολογία και επιδόσεις.
Η σχεδίαση του είναι πολύ πιο επιθετική, αλλα και πιο σύγχρονη από τα προηγούμενα Sportster, κάνοντας τα προηγούμενα Sportster να μοιάζουν αρχαιά μπροστά του.
Ο V-Twin κινητήρας, που το χαρακτηριστικό του είναι η ροπή αφού δίνει 10% μεγαλύτερη ροπή μεταξύ 3.000 και 6.000 στροφών, αποδίδει 121 ίππους στις 7.500 στροφές και 13 κιλά ροπής στις 6.000 στροφές, έναντι των 150 ίππων που αποδίδει η Pana America.
Νέα είναι και τα πιστόνια, νέα τα προφίλ των εκκεντροφόρων, διαφορετική και η λειτουργία του συστήματος μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVT, ενώ ο κινητήρας συνεχίζει να αποτελεί φέρων τμήμα του πλαισίου.
Η νέα Sportster δεν διαθέτει ένα κλασικό πλαίσιο, αλλά ένα τμήμα στο μπροστινό μέρος, ένα στη μέση και το υποπλαίσιο πίσω, όπου και τα τρία εδράζονται στον κινητήρα, μια λύση που αποσκοπεί κυρίως στο χαμηλότερο βάρος και στη συγκέντρωση των μαζών.
Το Sportster S του 2021 έρχεται με 3 προ-ρυθμισμένα Ride Modes (Road, Sport, Rain) και με 2 custom Modes που τα ρυθμίζει όπως θέλει ο αναβάτης.
Τα Ride Modes αλλάζουν εύκολα με το MODE κουμπί στο δεξί γκριπ, ενώ κάθε Ride Mode αλλάζει τις ρυθμίσεις σε απόκριση και φρένο κινητήρα, C-ABS και C-TCS.
το Sportster S διαθέτει Cornering λειτουργία σε ABS και Traction Control, αποτροπή ανασηκώματος πίσω τροχού, σύστημα ελέγχου σούζας (Front-Wheel Lift Mitigation), ενώ ο αναβάτης μπορεί να απενεργοποιήσει αν θέλει εντελώς Traction Control και Wheelie Control.
Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες και απαρτίζονται από ένα ανάποδο πιρούνι 43 mm της SHOWA και από ένα μονό πίσω αμορτισέρ με piggyback ρεζερβουάρ, της ίδιας εταιρείας.
Στα φρένα τώρα, η Harley-Davidson επέλεξε να χρησιμοποιήσει μόνο εναν δίσκο μπροστά 320 χιλιοστών με Brembo monoblock ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα και έναν δίσκο για πίσω στα 260 χιλιοστά με μονοπίστονη δαγκάνα.
Στα όργανα βρίσκουμε μια έγχρωμη TFT οθόνη 4 ιντσών, με μεγάλο όγκο πληροφορίας και συνδεσιμότητα Bluetooth, με δυνατότητες μουσικής, τηλεφωνίας και πλοήγησης, μέσω του Harley-Davidson App.
Η H-D ανακοινώνει πως η κατανάλωση του Sportster S φθάνει τα 5,1 λίτρα στα 100km ενώ το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 228 κιλά.
Αν αναλογιστεί λοιπόν κανείς πως το προηγούμενο Sportster 883 ζύγιζε 256 κιλά και απέδιδε 56 ίππους τοτε πολύ εύκολα καταλαβαίνουμε πως το νέο Sportster S είναι έτη φωτός μπροστά!
Η μοτοσυκλέτα αναμένεται το φθινόπωρο του 2021, με τιμή εκκίνησης τα 14.999 δολάρια.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman