Κατά τη διάρκεια της σημερινής εκδήλωσης που επικεντρώθηκε στο Redmi Note, ο Lu Weibing, γενικός διευθυντής της μάρκας Redmi, αποκάλυψε ότι η σειρά Redmi Note έχει πουλήσει πάνω από 240 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως. Φαίνεται ότι τα πράγματα έχουν προχωρήσει αρκετά γρήγορα από τον Μάιο, όταν ο αριθμός ήταν 200 εκατομμύρια.
Πριν από αυτό ήταν 140 εκατομμύρια τον Νοέμβριο του περασμένου έτους και 100 εκατομμύρια τον Οκτώβριο του 2019. Έτσι, τους τελευταίους 5 μήνες η Xiaomi κατάφερε να πουλήσει 40 εκατομμύρια μονάδες – δηλαδή 8 εκατομμύρια το μήνα κατά μέσο όρο.
Τι επιφυλάσσει το μέλλον για τη σειρά Redmi Note; Λοιπόν, η εταιρεία θα ακολουθήσει μια στρατηγική δύο γενεών ανά έτος. Η πρώτη γενιά θα ενισχύσει την απόδοση, η δεύτερη θα προσθέτει εμφάνιση. Οι συσκευές της σειράς θα κυμαίνονται γύρω από την τιμή των 390$.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Η παγκόσμια επέκταση υποστηρίζεται από το διαρκώς αναπτυσσόμενο δίκτυο λιανικής της Xiaomi – μέχρι το τέλος αυτού του μήνα θα υπάρχουν 10.000 καταστήματα Xiaomi σε όλο τον κόσμο, δήλωσε ο Lu Weibing, ο οποίος είναι επίσης Πρόεδρος του Διεθνούς Τμήματος.
Το 10.000ο κατάστημα φέρεται να είναι το Shenzhen Happy Harbor Store. Η εταιρεία στοχεύει στην κάλυψη 80% των κομητειών της Κίνας, ορισμένες περιοχές καλύπτονται ήδη 100% (Henan, Jiangsu, Anhui, Zhejiang, Shanxi).
[signoff]