14.3 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου 2024

Έρευνα: Αύξηση 25% της παιδικής σεξουαλικής παρενόχλησης στο ίντερνετ εν μέσω πανδημίας

Ένα στα τέσσερα παιδιά έχει δεχθεί κάποιου είδους παρενόχληση στο ίντερνετ, λέει ο Γιώργος Κορμάς, εκπρόσωπος του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου και της γραμμής βοήθειας Help Line.

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα ασφαλούς πλοήγησης στο Διαδίκτυο που γιορτάζεται στις 8 Φεβρουαρίου, προειδοποίησε για τους σοβαρούς κινδύνους που διατρέχουν παιδιά και έφηβοι, κάνοντας λόγο για ανησυχητικά στοιχεία, με τις περιπτώσεις να έχουν αυξηθεί συγκριτικά με την pro Covid εποχή.

Όπως σημείωσε μιλώντας στην ΕΡΤ, στοιχεία της έρευνας του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου για τις διαδικτυακές συνήθειες 5.000 μαθητών 12 – 18 ετών δείχνουν ότι ένα στα τέσσερα παιδιά έχει πέσει θύμα διαδικτυακής απάτης και σεξουαλικής παρενόχλησης.

Έρευνα: 1 στα 4 παιδιά δέχεται σεξουαλική παρενόχληση στο ίντερνετ- Αύξηση 25% στην πανδημία

«Αυτό που βλέπουμε στο Διαδίκτυο είναι ότι ένα στα τέσσερα παιδιά δέχεται σεξουαλική παρενόχληση και 37% των παιδιών μεγαλώνει σε περιβάλλοντα διαδικτυακά βίας, ρατσισμού, ξενοφοβίας, ομοφοβίας. Σίγουρα όλα εξοικειώνονται σε αυτό και αρκετά από αυτά θα αναπτύξουν επιθετικές συμπεριφορές», εξήγησε ο κ. Κορμάς.

Επιπλέον ανέφερε ότι τα παιδιά, σε ποσοστό 53% δεν ενδιαφέρονται για τη διαδικτυακή τους φήμη. «Βλέπουμε ότι τα παιδιά αποκτούν ανοχή σε περιβάλλοντα επικίνδυνα και κακόβουλα. Πέφτουν θύματα bulling και δεν αντιδρούν. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από αυτό γιατί αλλάζει το αξιακό σύστημα των παιδιών», τόνισε.

Σύμφωνα με τον κ. Κορμά, παρατηρείται αύξηση 25% των περιστατικών παρενόχλησης μέσα σε δύο χρόνια. «Είναι οι συνέπειες της Covid-19 και της απουσίας των παιδιών από το σχολικό περιβάλλον και δυστυχώς οι προβλέψεις είναι δυσοίωνες».

Το ανησυχητικό στοιχείο της έρευνας είναι ότι τα παιδιά όταν αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα στο Διαδίκτυο δεν θα στραφούν στο σχολείο, γεγονός που κάνει ακόμα χειρότερο το όλο ζήτημα.

[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]

«Είναι θέμα νοοτροπίας. Οι γονείς πρέπει να αντιληφθούν ότι τα παιδιά μεγαλώνουν σε ένα περιβάλλον όπου δεν υπάρχουν κανόνες δικαίου. Μπορεί οποιοσδήποτε ενήλικας να τα προσεγγίσει», σημείωσε ενώ πρόσθεσε ότι τα παιδιά και οι έφηβοι μπλοκάρουν ό,τι τους αναστατώνει στο ίντερνετ, αλλά δεν το καταγγέλλουν.

Μιλώντας για τη γραμμή βοήθειας (2106007686) και τις καταγγελίες που γίνονται εκεί ,ο κ. Κορμάς συμπλήρωσε ότι «το παιδί πρώτα πρέπει να αποκτήσει συνείδηση και αξιακά συστήματα του πραγματικού κόσμου και μετέπειτα να μπει στη διαδικτυακή ζωή. Αν αυτό γίνει παράλληλα φαίνεται ότι το Διαδίκτυο επηρεάζει σε μεγαλύτερο βαθμό τον χαρακτήρα των παιδιών».

Σε περίπτωση που οι γονείς αντιληφθούν κάποιο ανησυχητικό περιστατικό θα πρέπει να απευθυνθούν είτε στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος είτε στη γραμμή βοήθειας Help Line ή στην εισαγγελία ανηλίκων. «Όταν ένα παιδί πέφτει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης, ουσιαστικά είναι παιδοπορνογραφία και είναι κακούργημα», πρόσθεσε.

[signoff]

 

Πηγή

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας  και ακόμη περισσότερες  στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.

Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.

Unpackman

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο