Πριν από δύο τρεις ημέρες γέμισε το διαδίκτυο θέματα σχετικά με το πως επιβραδύνει τα παλιά κινητά η Apple και ότι βγήκε και το παραδέχτηκε στο τέλος η εταιρεία. Η κίνηση αυτή ήταν σαν ν’ άνοιξε ο ασκός του Αιόλου, αφού όλο το διαδίκτυο κατακλύστηκε με αρνητικά σχόλια για την κίνηση αυτή. Όπως ανέφερε η εταιρεία, η επιβράδυνση γινόταν, για να αντιμετωπιστούν έτσι τυχόν προβλήματα που θα προκαλούσε η μπαταρία. Αυτό όμως δεν ικανοποίησε πολύ κόσμο και ήδη άρχισαν να πέφτουν οι πρώτες μηνύσεις κατά της εταιρείας!
Συγκεκριμένα απ’ ότι μάθαμε, δύο άτομα στην Καλιφόρνια, ο Στέφαν Μπογκτάνοβιτς και η Νατάσα Σπέας, κατέθεσαν μήνυση κατά του κολοσσού της Silicon Valley, σύμφωνα με το CNBC.
Η Apple όταν είχε βγει και το είχε παραδεχτεί, είχε αναφέρει ότι μέσω ειδικών αλγορίθμων, καθυστερούν μεν το κινητό, αλλά το κάνουν αυτό για να μην τερματίζει την λειτουργία του αιφνιδίως μιας και οι παλαιότερες μπαταρίες δεν μπορούν να συμβαδίσουν με την απαιτούμενη ισχύ των νέων ενημερώσεων λειτουργικού. Μάλιστα οι τεχνικοί που είχαν πρωτοανακαλύψει αυτό το πρόβλημα, είδαν ότι αλλάζοντας την μπαταρία με νέα, η λειτουργία του κινητού επανέρχεται στα φυσιολογικά.
Όπως εξήγησε η εταιρεία στις δηλώσεις της, ο λόγος που είναι αναγκασμένη να το κάνει αυτό, είναι για να καταφέρει να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών αλλά και να παρατείνει την διάρκεια ζωής των τηλεφώνων τους.
Διαβάστε επίσης: Η μπαταρία στα νέα iPhone δεν θα τελειώνει ποτέ
Οι ενάγοντες πάντως καταθέτοντας την μήνυση, ανέφεραν ότι ποτέ δεν έδωσαν την συγκατάθεσή τους σε κάτι τέτοιο και ότι έχουν υποστεί ζημιά από την χρήση του iPhone 7 που έχουν, λόγο αυτής της επιβράδυνσης. Φυσικά και οι δύο ζητάνε ν’ αποζημιωθούν από την Apple, αφού υπέστησαν οικονομική ζημιά από την κίνηση αυτή της εταιρείας.
Πάντως η Apple μέχρι στιγμής δεν έχει σχολιάσει την μήνυση.
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας, ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι ή να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.