Άμεση ήταν η ανταπόκριση της ACS στην καταγγελία που έγινε νωρίτερα σήμερα στο zougla.gr περιγράφοντας την περιπέτεια του στην προσπάθεια να παραλάβει ένα δέμα.
Ο αναγνώστης χάθηκε όχι στη μετάφραση, αλλά στην ιδιότυπη γραφειοκρατεία υπαλλήλων της εταιρείας με αποτέλεσμα να πηγαινοέρχεται στο κατάστημα, δέμα να μην παραλαμβάνει, οι διανομείς να το πηγαινοφέρνουν στην διεύθυνση που είχε δηλώθει και ο πωλητής να μην μπορεί να ολοκληρώσει την συναλλαγή.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Ο ιδιοκτήτης της ACS Μανώλης Τσαγκιώτης ανέλαβε τελικά να βρει τον μίτο της Αριάδνης και να δώσει τέλος στην μικρή περιπέτεια του αναγνώστη του zougla.gr.
Το δέμα και ο πααραλήπτης επιτέλους… συνταντήθηκαν, αφού ο κ. Τσαγκιώτης έκανε την καθοριστική παρέμβαση
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman