Όποιος κάνει λήψη ενός παράνομου αντιγράφου ενός βιντεοπαιχνιδιού συνήθως πρέπει να ζήσει με το γεγονός ότι το παιχνίδι δεν θα εκτελεστεί το ίδιο καλά όπως ένα πρωτότυπο αντίγραφο. Αυτό μπορεί να προκληθεί από τις περιγραμματικές τροποποιήσεις που πρέπει να γίνουν για την παράκαμψη του μηχανισμού DRM ή από το γεγονός ότι τα παιχνίδια που έχουν ληφθεί παράνομα συχνά δεν μπορούν να ενημερωθούν τόσο εύκολα όσο τα πρωτότυπα αντίγραφα. Στην τελευταία καταχώρηση της CAPCOM στο franchise Resident Evil, το Resident Evil Village (49 $ ΗΠΑ στο Amazon για την έκδοση PS4), φαίνεται να συμβαίνει το αντίθετο.
Σύμφωνα με τον Ars Technica, η σπασμένη έκδοση του Resident Evil Village τρέχει πολύ καλύτερα από ένα νόμιμο αντίγραφο του παιχνιδιού. Μια μη εξουσιοδοτημένη έκδοση του παιχνιδιού, η οποία εμφανίστηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο, κατάργησε με επιτυχία το Denuvo, τον μηχανισμό κατά της παραβίασης του παιχνιδιού που αναπτύχθηκε από μια αυστριακή εταιρεία λογισμικού. Η αφαίρεση του συστήματος DRM υποτίθεται ότι οδηγεί σε μετρήσιμες βελτιώσεις στην απόδοση, ιδίως όσον αφορά τη σταθερότητα του ρυθμού καρέ στο παιχνίδι.
Ενώ η λιανική έκδοση σταματάει και παγώνει, η παράνομα έκδοση του παιχνιδιού έχει πολύ πιο ομαλό και σταθερό ρυθμό καρέ. Το γεγονός ότι οι πειρατές λογισμικού έχουν αυτήν τη στιγμή καλύτερη εμπειρία στο παιχνίδι είναι ένα χτύπημα για κάθε έντιμο αγοραστή και οπαδό της σειράς. Απομένει να δούμε αν η CAPCOM θα βελτιστοποιήσει ή θα αφαιρέσει το μηχανισμό Denuvo από το παιχνίδι για να παρέχει στους πελάτες που πληρώνουν την εμπειρία που τους αξίζει.
[signoff]