Ο ιαπωνικός κολοσσός είναι ίσως η πιο ξεκάθαρη και ισχυρή φωνή αντίδρασης -και λογικής- απέναντι στην βιαστική έλευση της ηλεκτροκίνησης.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Toyota εκφράζει την σταθερή της υποστήριξη στις υπάρχουσες τεχνολογίες έχοντας παράλληλα αρκετές φορές επισημάνει ότι η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση γίνεται με βιαστικό και όχι μελετημένο τρόπο.
Αυτή την φορά επανέρχεται σε έναν ακόμα τομέα, τους κινητήρες για τα μεγάλα επαγγελματικά οχήματα. Την στιγμή που κατασκευαστές όπως η Daimler ή το group VW Traton Group εστιάζουν πλέον όλο το ενδιαφέρον τους στην ηλεκτροκίνηση, η Toyota θέλει να αναπτύξει κινητήρες υδρογόνου για τα βαρέα επαγγελματικά της οχήματα.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Η Toyota έχει ήδη ξεκινήσει τον σχεδιασμό και την έρευνα για την δημιουργία καινοτόμων κινητήρων εσωτερικής καύσης σε συνεργασία με της εταιρίες Isuzu και Hino, και την μεγάλη εταιρία Denso που προμηθεύει τα περιφερειακά συστήματα.
Οι κινητήρες αυτοί θα χρησιμοποιούν το υδρογόνο αντί για συμβατικά ορυκτά καύσιμα και έτσι δεν θα εκπέμπουν καθόλου διοξείδιο του άνθρακα.
Η Toyota δοκιμάζει την συγκεκριμένη τεχνολογία στην ιαπωνική σειρά αγώνων Super Taiku από τον Μάιο του 2021. Πάντως οι Ιάπωνες δεν βασίζονται μόνο στους συγκεκριμένους κινητήρες, αλλά εξετάζουν ένα μίγμα διαφορετικών τεχνολογιών, από υβριδικά μέχρι αμιγώς ηλεκτρικά και κυψελών καυσίμου.
Οι κινητήρες υδρογόνου είναι μία ακόμα επιλογή που θέλει να προσφέρει η Toyota για την μείωση των εκπομπών CO2. Σε συνεργασία με την Hino, η Toyota αναπτύσσει ήδη φορτηγά που χρησιμοποιούν υδρογόνο και κυψέλες καυσίμου.
Τα πρώτα πρωτότυπα κυκλοφορούν στις ΗΠΑ από το 2021. Το φορτηγό που δοκιμάζεται έχει μήκος έντεκα μέτρων και συνολικό βάρος 25 τόνων, με την αυτονομία του να φθάνει τα 600 χιλιόμετρα με ένα μόνο γέμισμα της δεξαμενής καυσίμου.
Σε κάθε περίπτωση, η Τoyota φαίνεται αποφασισμένη να μην υποκύψει στην ηλεκτροκίνηση χωρίς να ψάξει εναλλακτικές λύσεις. Κάποιοι την κατηγορούν ότι έχει αργήσει να μπει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όμως οι άνθρωποι της μεγαλύτερης εταιρίας του κόσμου είναι σίγουρο ότι βλέπουν πολύ πιο μακριά.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman