Μετάβαση στο περιεχόμενο
12.9 C
Athens
Κυριακή, 30 Μαρτίου 2025

Δεν εγκαταλείπει τους συμβατικούς κινητήρες η Toyota

Ο ιαπωνικός κολοσσός είναι ίσως η πιο ξεκάθαρη και ισχυρή φωνή αντίδρασης -και λογικής- απέναντι στην βιαστική έλευση της ηλεκτροκίνησης.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Toyota εκφράζει την σταθερή της υποστήριξη στις υπάρχουσες τεχνολογίες έχοντας παράλληλα αρκετές φορές επισημάνει ότι η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση γίνεται με βιαστικό και όχι μελετημένο τρόπο.

Αυτή την φορά επανέρχεται σε έναν ακόμα τομέα, τους κινητήρες για τα μεγάλα επαγγελματικά οχήματα. Την στιγμή που κατασκευαστές όπως η Daimler ή το group VW Traton Group εστιάζουν πλέον όλο το ενδιαφέρον τους στην ηλεκτροκίνηση, η Toyota θέλει να αναπτύξει κινητήρες υδρογόνου για τα βαρέα επαγγελματικά της οχήματα.

[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]

Η Toyota έχει ήδη ξεκινήσει τον σχεδιασμό και την έρευνα για την δημιουργία καινοτόμων κινητήρων εσωτερικής καύσης σε συνεργασία με της εταιρίες Isuzu και Hino, και την μεγάλη εταιρία Denso που προμηθεύει τα περιφερειακά συστήματα.

Οι κινητήρες αυτοί θα χρησιμοποιούν το υδρογόνο αντί για συμβατικά ορυκτά καύσιμα και έτσι δεν θα εκπέμπουν καθόλου διοξείδιο του άνθρακα.

Η Toyota δοκιμάζει την συγκεκριμένη τεχνολογία στην ιαπωνική σειρά αγώνων Super Taiku από τον Μάιο του 2021. Πάντως οι Ιάπωνες δεν βασίζονται μόνο στους συγκεκριμένους κινητήρες, αλλά εξετάζουν ένα μίγμα διαφορετικών τεχνολογιών, από υβριδικά μέχρι αμιγώς ηλεκτρικά και κυψελών καυσίμου.

Οι κινητήρες υδρογόνου είναι μία ακόμα επιλογή που θέλει να προσφέρει η Toyota για την μείωση των εκπομπών CO2. Σε συνεργασία με την Hino, η Toyota αναπτύσσει ήδη φορτηγά που χρησιμοποιούν υδρογόνο και κυψέλες καυσίμου.

Τα πρώτα πρωτότυπα κυκλοφορούν στις ΗΠΑ από το 2021. Το φορτηγό που δοκιμάζεται έχει μήκος έντεκα μέτρων και συνολικό βάρος 25 τόνων, με την αυτονομία του να φθάνει τα 600 χιλιόμετρα με ένα μόνο γέμισμα της δεξαμενής καυσίμου.

Σε κάθε περίπτωση, η Τoyota φαίνεται αποφασισμένη να μην υποκύψει στην ηλεκτροκίνηση χωρίς να ψάξει εναλλακτικές λύσεις. Κάποιοι την κατηγορούν ότι έχει αργήσει να μπει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όμως οι άνθρωποι της μεγαλύτερης εταιρίας του κόσμου είναι σίγουρο ότι βλέπουν πολύ πιο μακριά.

[signoff]

Πηγή

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας  και ακόμη περισσότερες  στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.

Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.

Unpackman

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Starlink: Έρχονται ταχύτητες Gigabit με τα νέα πιάτα της SpaceX

Η SpaceX δεν σταματά να μας εκπλήσσει – ειδικά με τις επιδόσεις της στην Ελληνική αγορά. Αυτή τη φορά, ετοιμάζεται να φέρει ταχύτητες internet...

Επίσημο το νέο Nintendo Direct!

Η Nintendo μόλις ανακοίνωσε μέσα από τα επίσημα social media της, ότι αύριο πρόκειται να πραγματοποιήσει ένα ολοκαίνουργιο Nintendo Direct. Πρόκειται για το πρώτο μεγάλο Direct της εταιρίας...

Τα σχέδια της Xiaomi για τη μεγάλη αλλαγή στις οθόνες της σειράς Xiaomi 16

Σύμφωνα με νέες αναφορές η σειρά Xiaomi 16 μπορεί να έχει μεγάλες αποκλίσεις από το σχεδιασμό της οθόνης της προηγούμενης σειράς συσκευών της Xiaomi. Πιο...

Motorola Razr 60: Η εμφάνισή του στο TENAA αποκαλύπτει τεράστια αναβάθμιση μνήμης

Η σειρά Motorola Razr 60 έρχεται σύντομα και, μετά την έκδοση Ultra που έχει ήδη εμφανιστεί στο TENAA με προδιαγραφές και εικόνες, ενώ τώρα εμφανίστηκε και...

Poco F7 Pro: Επίσημο με Snapdragon 8 Gen 3 και μπαταρία 6.000 mAh

Το Poco F7 Pro έγινε επίσημο και είναι μια αρκετά δυνατή επιλογή, παρά το γεγονός ότι επισκιάζεται από το πρώτο Ultra μοντέλο της εταιρείας. Οπλισμένο με το...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Σκαρφαλώνει ΑΝΕΤΑ στην “ΚΟΡΥΦΗ” της κατηγορίας του… Το ΑΠΑΙΧΤΟ Angwatt F1 Στα 450€ κομπλέ από Ευρώπη

Είναι ευέλικτο, Στιβαρό, δυνατό, όμορφο και με χαρακτηριστικά μεγαλύτερης κατηγορίας ηλεκτρικών πατινιών και από που να ξεκινήσω... NFC, υδραυλικά αμορτισέρ εμπρός, το καλύτερο 1000άρι...

Παρμπρίζ Αυτοκινήτου, ή Gaming Monitor? Το Τεράστιο 49άρι Titan Army είναι εδώ. Στα 590€ Κομπλέ από Ευρώπη

Όταν ψάχνεις κάτι με συγκεκριμένες προδιαγραφές και στην Ελληνική Αγορά το βρίσκεις ~850€ και τελικά το αγοράζεις με περισσότερα από αυτά που ζητούσες σε...

Αδιαβροχο Smartwatch στις 10ΑΤΜ, με WR100 για καταδύσεις και Military STD 810H για τα δύσκολα ΣΤΑ 51€ ΚΟΜΠΛΕ!!! Zeblaze Stratos 2 Ultra

Στην Καλύτερη τιμή EVER Μου το ζητήσατε και το έφερα... Έχει το δικό του GPS και μάλιστα με 6 διαφορετικά συστήματα για καλύτερη ακρίβεια, Έχει Us...

To Καλώδιο των 240W φόρτισης που σηκώνει 100 κιλά!!! BlitzWolf® BW-HDC7 4-in-1 στα 9€

Ένα βίντεο λίγο "μάθε παιδί μου γράμματα" κι ένα βίντεο που ήθελα να κάνω με κάτι "ελαφρύ" μετά από την μεγάλη μου απουσία... μπερδεύτηκαν...

O Πιο Τίμιος, Δυνατός και Οικονομικός Long Throw Φακός. Στα 38,9€ Κομπλέ Astrolux FT03 Pro

Ήρθε κατόπιν απαίτησης πολλών από εσάς, το κόστος μικρό (για αυτό που αγοράζεις). Η ποιότητα και η δύναμη, ότι ακριβώς περιμένεις και είναι ίσως...