Το Μάρτιο του 2020, όταν όλος ο πλανήτης έγινε όμηρος του Covid-19, σύμφωνα με τη Nielson οι Αμερικανοί περνούσαν στο Netflix 3.2 ώρες την ημέρα (επί του συνόλου των χρηστών ήταν 203.840.000 ώρες) και χρησιμοποιούσαν κατά μέσο όρο 9.6 GB. Συνολικά, είχαν περάσει εκείνον το μήνα 6.1 δισεκατομμύρια ώρες σε streaming.
Τον Απρίλιο οι ώρες έγιναν 6.115.200.000, με το Channel News να γράφει πως μέσα σε όλο το 2020 οι ώρες ήταν 6.000.000.000 το μήνα. Για την ιστορία, το 41% χρησιμοποιούσε την πλατφόρμα χωρίς να πληρώνει. Το πρώτο τετράμηνο του 2021 είχε 207.640.000 χρήστες σε όλον τον κόσμο, που πλήρωναν. Στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική ήταν 68.510.000.
Στη Μεγάλη Βρετανία ήταν 15.000.000 οι νέοι συνδρομητές μέσα στο 2020. Παγκοσμίως, το Netflix είχε το 14.92% όλου του traffic σε εφαρμογές. Ποσοστό που θα αλλάξει (προς τα επάνω) μέσα στον επόμενο χρόνο, μετά τη σημερινή είδηση που θέλει την πλατφόρμα να ετοιμάζεται να προσφέρει και video games.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρία προσέλαβε τον Mike Verdu, πρώην αξιωματούχο στην Oculus (brand της Facebook Technologies που παράγει εικονικής πραγματικότητας headsets) και την ΕΑ. Για την ακρίβεια, τελούσε χρέη αντιπροέδρου στο τμήμα δημιουργίας games. Νωρίτερα, ήταν αντιπρόεδρος του τμήματος περιεχομένου βελτιωμένης και εικονικής πραγματικότητας, στο Facebook.
Στην Electronic Arts ασχολείτο με τα games στα smartphones. Αυτός ο άνθρωπος θα αναλάβει τη δημιουργία ομάδας games στο Netflix που θα μπορεί να προσφέρει παιχνίδια για streamαρισμα από το 2022. Δεν θα φτιάξει ειδική πλατφόρμα για αυτά. Θα τα ενσωματώσει στην υπάρχουσα. Οπότε δεν είναι υπερβολή να πούμε πως σύντομα πολλοί θα ‘ζουν’ μέσα στο Netflix, που έκρινε ότι αυτός είναι ο κατάλληλος τρόπος για να ‘χτυπήσει’ τον ολοένα και αυξανόμενο ανταγωνισμό στο streamαρισμα τηλεοπτικών σίριαλ, ντοκιμαντέρ και κινηματογραφικών ταινιών.
[signoff]