Μετάβαση στο περιεχόμενο
9.9 C
Athens
Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2024

Ford: Θα λανσάρει χειροκίνητα κιβώτια χωρίς συμπλέκτη

Ένα καινούριο μηχανικό κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη ετοιμάζει η Ford, με σκοπό να διατηρήσει την παλιά, καλή οδηγική εμπειρία και αίσθηση της χειροκίνητης αλλαγής σχέσεων σε αυτοκίνητα όπως η Mustang.

Το μηχανικό κιβώτιο βρίσκεται από καιρό σε πορεία αφανισμού, και όχι μόνο λόγω της αυξανόμενης εξάπλωσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι κατασκευαστές επιλέγουν αποκλειστικά αυτόματα κιβώτια για τα υβριδικά τους αυτοκίνητα, ενώ και οι αγοραστές σε όλο και αυξανόμενο βαθμό ζητούν την άνεση του αυτόματου.

Εξάλλου, οι τελευταίοι δείχνουν πεπεισμένοι ότι ένα καλά προγραμματισμένο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτόματο κιβώτιο μπορεί να πετύχει καλύτερη οικονομία καυσίμου απ’ όση θα πετύχαιναν οι ίδιοι με ένα μηχανικό κιβώτιο.

[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]

Παρόλα αυτά, εξελίσσοντας ένα νέας τεχνολογίας μηχανικό κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη, η εταιρεία του μπλε οβάλ προφανώς θεωρεί τη χειροκίνητη αλλαγή σχέσεων αναπόσπαστο κομμάτι της οδηγικής εμπειρίας μιας Mustang – αν και φιλοδοξεί να το τοποθετεί και σε SUV, όπως το Bronco, και επίσης ακόμα και σε υβριδικά μοντέλα της.

Η εταιρεία του Ντιτρόιτ κατέθεσε τα σχέδια του νέου μηχανικού κιβωτίου στο αμερικανικό γραφείο πατεντών, με τον τίτλο «καινοτομικό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα μετάδοσης». Σύμφωνα με τα έγγραφα, που είδαν το φως της δημοσιότητας, το κιβώτιο θα επιτρέπει χειροκίνητες αλλαγές σχέσεων είτε με τη χρήση συμπλέκτη είτε χωρίς – αναλόγως της επιλογής του οδηγού.

Χειροκίνητο κιβώτιο
Στην πρώτη περίπτωση το σήμα για την απεμπλοκή του συμπλέκτη θα στέλνεται από το αντίστοιχο τρίτο πεντάλ (με ηλεκτρονικό τρόπο τώρα, αντί για τον παραδοσιακό μηχανικό), στη δεύτερη μέσω ενός αισθητήρα που βρίσκεται στον επιλογέα ταχύτήτων ώστε το σύστημα να καταλαβαίνει πότε ετοιμάζεται ο οδηγός να αλλάξει σχέση.

Και πάλι στην περίπτωση του πεντάλ συμπλέκτη, εικάζεται ότι το νέο αυτό σύστημα μετάδοσης θα έχει και κουμπί overdrive για να επιτρέπει στον οδηγό να εκκινήσει κάνοντας burn-out – κάτι που ο προγραμματισμός ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος μετάδοσης και του αντίστοιχου anti-spin δεν θα επέτρεπε σε διαφορετική περίπτωση.

Ford manualtΈνα από τα σχέδια της νέας πατέντας της Ford

Η Ford δεν έχει ανακοινώσει ακόμη πότε θα τοποθετήσει το νέο της μηχανικό σύστημα μετάδοσης στα αυτοκίνητά της. Η τύχη του φυσικά θα εξαρτηθεί από το ενδιαφέρον των αγοραστών, αν και η ιδέα ενός μηχανικού κιβωτίου χωρίς το άγχος και την κούραση της χρήσης πεντάλ συμπλέκτη ενδεχομένως θα ακούγεται ελκυστική για αρκετούς οδηγούς.

Ειδικά αν αντί για επιλογέα έχει paddles αλλαγής πίσω από το τιμόνι, και αν προσφέρει και τη δυνατότητα αυτόματης λειτουργίας σε κουραστικές συνθήκες χρήσης ενός μηχανικού κιβωτίου – όπως κατά την κυκλοφοριακή συμφόρηση στην πόλη.

[signoff]

Πηγή

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας  και ακόμη περισσότερες  στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.

Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.

Unpackman

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ