Αυτό που αγαπάμε οι περισσότεροι στα Χριστούγεννα είναι η προ-γιορτινή περίοδος. Και ειδικότερα εκεί στις αρχές, όπου κάνουν την εμφάνισή τους δειλά δειλά τα πρώτα λαμπιόνια, τραγούδια, ταινίες και διαφημίσεις. Τότε που έρχεται και η συνειδητοποίηση πως οι πιο «άδειοι» μήνες του έτους (Σεπτέμβρης-Οκτώβρης) πέρασαν και ήρθε η σειρά του γλυκού Νοέμβρη να προετοιμάσει το έδαφος για τον πιο όμορφο μήνα, τον Δεκέμβριο!
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή λοιπόν, περιμένουμε τα Jumbo να δώσουν το σήμα για την αντίστροφη μέτρηση με τις διαφημίσεις τους, και την Disney να μας βουρκώσει με τις μίνι ιστορίες της! Ε λοιπόν, η στιγμή αυτή έφτασε και σας συμβουλεύουμε να έχετε ένα πακέτο χαρτομάντιλα δίπλα σας, γιατί ξέρετε πώς πάνε αυτά.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Εξάλλου, το ζήσαμε το έργο και πέρσι, με τη διαφήμιση της Disney για το 2020 να μας χτυπάει κατευθείαν στο συναίσθημα και να επιστρέφει φέτος να κάνει το ίδιο, με τη συνέχεια της ιστορίας!
Η μικρή Nicole πρωταγωνιστεί ξανά ως ενήλικη πλέον, με τη δική της οικογένεια, τον μικρό Max και την Ella, και τον πατριό τους Mike. To θέμα της διαφήμισης είναι ένα βιβλίο παραμυθιών της Disney και της Pixar που έδωσε στον Max ο βιολογικός του πατέρας, και πώς αυτό μπορεί να δέσει τη νέα οικογένεια!
Όπως αναφέρει η εταιρεία:
Το βιβλίο γιορτάζει το πώς η δύναμη της αφήγησης μπορεί να εμβαθύνει τους οικογενειακούς δεσμούς και τη μαγεία που δημιουργεί η ανάγνωση από κοινού, καθώς οι ιστορίες από την Disney και την Pixar βγαίνουν από τις σελίδες, πυροδοτώντας την κοινή φαντασία και το θαυμασμό της οικογένειας.
Η συγκινητική αυτή ιστορία κυκλοφόρησε χθες σε 45 χώρες της Ευρώπης, στη Βόρεια και Νότια Αμερική και στην Ασία, αποτελώντας μέρος της εορταστικής καμπάνιας με σκοπό την υποστήριξη του Make a Wish και τη βοήθεια παιδιών που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες.
Σε συνδυασμό και με το κομμάτι ‘Love Runs Deeper’ από τη φωνή του Gregory Porter (κάτοχο δύο Grammys), η διαφήμιση έχει ό,τι χαρακτηρίζει τα Χριστούγεννα: Οικογενειακές στιγμές, αγάπη, γέλιο, συγκίνηση και ένωση!
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman