Σύμφωνα με πληροφορίες, η Google μελετάει διεξοδικά το νέο χαρακτηριστικό απορρήτου της Apple με μία νέα λειτουργία κατά της παρακολούθησης.
Αναφερόμενος σε ανώνυμες πηγές, το Bloomberg την περασμένη εβδομάδα πρότεινε ότι ο γίγαντας αναζήτησης “συζητά πώς μπορεί να περιορίσει τη συλλογή δεδομένων και την παρακολούθηση μεταξύ εφαρμογών στο λειτουργικό σύστημα Android με τρόπο που είναι λιγότερο αυστηρός από τη λύση της Apple.”
Η κίνηση, ανέφερε το Bloomberg, στοχεύει στην εξισορρόπηση των προβλημάτων απορρήτου των καταναλωτών με τις οικονομικές ανάγκες των προγραμματιστών και των διαφημιζόμενων. Διαθέτοντας πάνω από 100 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις ψηφιακών διαφημίσεων, η Google έχει πολλές προσδοκίες σε στοχευμένες προσφορές.
“Αναζητούμε πάντα τρόπους να συνεργαζόμαστε με προγραμματιστές για να αυξήσουμε την προστασία της ιδιωτικής ζωής, επιτρέποντας παράλληλα ένα υγιές, υποστηριζόμενο από διαφημίσεις, οικοσύστημα εφαρμογών”, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Το Cupertino παρουσίασε πρόσφατα τη δική του λειτουργία κατά της παρακολούθησης, η οποία θα αποσύρει τους χρήστες από την παρακολούθηση διαφημίσεων εξ ορισμού. Απλώς ανοίξτε μια εφαρμογή για πρώτη φορά και επιλέξτε “Να επιτρέπεται η παρακολούθηση” ή “Ζητήστε εφαρμογές να μην παρακολουθούνται.” Το χαρακτηριστικό, σύμφωνα με το AppleInsider, αναμένεται στις “αρχές της άνοιξης” – ως μέρος του επόμενου κύκλου beta του iOS.
Η Google, ωστόσο, ελπίζει να παρουσιάσει μια λιγότερο αυστηρή επιλογή που δεν θα απαιτεί προτροπή για συμμετοχή στην παρακολούθηση δεδομένων. Η ανάπτυξη είναι ακόμη στα αρχικά στάδια και η εταιρεία “δεν έχει αποφασίσει πότε, ή εάν, θα προχωρήσει με τις αλλαγές”, δήλωσε το Bloomberg.
Μια λύση Android μπορεί να αποδειχθεί όπως οι προγραμματισμένες αλλαγές της Google στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού Chrome, η οποία, από τον Απρίλιο, θα περιλαμβάνει έναν νέο διακόπτη on-off για την πρωτοβουλία της εταιρείας Sandbox Privacy – μια προσπάθεια σταδιακής κατάργησης των cookie τρίτων με μία εσωτερική εναλλακτική λύση. Προχωρώντας αυτήν την άνοιξη, το Chrome θα ομαδοποιήσει τους χρήστες του Διαδικτύου με παρόμοια μοτίβα περιήγησης, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να προβάλλουν συναφείς διαφημίσεις σε αυτά τα σύμπλεγμα, καταργώντας συνεπώς την ανάγκη παρακολούθησης ξεχωριστών ατόμων.
[signoff]