Σε μια δημόσια επιστολή προς τους μετόχους της, η εταιρεία Netflix επιβεβαίωσε επίσημα τις συνεχείς φήμες σχετικά με την αναμενόμενη εισβολή της στην αγορά παιχνιδιών. Η επιστολή παρέχει περαιτέρω συναρπαστικές λεπτομέρειες σχετικά με το προγραμματισμένο επιχειρηματικό μοντέλο, ιδιαίτερα το γεγονός ότι οι υπάρχοντες πελάτες δεν θα χρειαστεί να πληρώσουν επιπλέον χρέωση για να παίξουν παιχνίδια στο Netflix.
Σύμφωνα με την εταιρεία streaming, τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια σημαντική νέα κατηγορία που βασίζεται στις προηγούμενες προσπάθειες του Netflix σχετικά με τη διαδραστικότητα. Με το Black Mirror Bandersnatch, η υπηρεσία ροής έχει ήδη πειραματιστεί με περιεχόμενο που χαρακτηρίστηκε ως διαδραστική ταινία αντί για ένα πραγματικό βιντεοπαιχνίδι. Η ανάπτυξη της υπηρεσίας παιχνιδιών στο Netflix βρίσκεται ακόμη στα αρχικά της στάδια, επομένως δεν έχει ανακοινωθεί ημερομηνία κυκλοφορίας ακόμη.
Εκτός από το γεγονός ότι η υπηρεσία παιχνιδιών θα είναι δωρεάν για τους υπάρχοντες συνδρομητές, ο CPO Greg Peters υποσχέθηκε επίσης ότι τα παιχνίδια δεν θα περιλαμβάνουν διαφημίσεις ή αγορές εντός εφαρμογής. Οι προγραμματιστές που εργάζονται για το Netflix θα πρέπει να επικεντρώνονται αποκλειστικά στη δημιουργία εξαιρετικών παιχνιδιών αντί να σκεφτούν πιθανούς τρόπους δημιουργίας εσόδων από το προϊόν τους.
[signoff]