Η σειρά OnePlus 9 κυκλοφόρησε χωρίς να επιτύχει τη μέγιστη κριτική για τις νέες κάμερες της επωνυμίας Hasselblad για τις οποίες ο OEM ήλπιζε ότι θα έχει. Παρ ‘όλα αυτά, η εταιρεία ισχυρίζεται τώρα ότι τα κινητά τηλέφωνα την έχουν βοηθήσει να προωθηθούν σε νέα ύψη επιτυχίας στην Ευρώπη.
Αυτό βασίζεται στην αναφερόμενη απόδοση πωλήσεων για την περιοχή του πρώτου τριμήνου του 2021. Περιλαμβάνουν αυξήσεις πωλήσεων και εσόδων σχεδόν 400% και 300% αντίστοιχα. Αυτή η ανάπτυξη βασίζεται κυρίως στη ναυαρχίδα της OEM (π.χ. τα 8T, 9 ή 9 Pro), στις οποίες συνέβαλαν στο 65% αυτών των πωλήσεων, με το υπόλοιπο να προέρχεται από το αναδυόμενο Nord-mid-to-range εύρος (όπως τα N10 και N100 ) σειρά.
Η OnePlus σημείωσε ότι οι πιο βόρειες χώρες της ζώνης, είναι στις οποίες είναι πιο δημοφιλείς. Οι πωλήσεις της εκεί αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 300% YoY. Ο OEM ισχυρίζεται επίσης ότι κατατάσσεται ως η κορυφαία μάρκα smartphone στους 3 καλύτερους, σε Φινλανδία και Δανία και ότι διαθέτει το #1 τηλέφωνο 5G και τη συσκευή Android #2 γενικά στις ίδιες χώρες αντίστοιχα.
Παρ ‘όλα αυτά, η OnePlus δηλώνει ότι η Γερμανία και το ΗΒ εξακολουθούν να συγκαταλέγονται μεταξύ των «υψηλότερων συντελεστών στα έσοδά μας» ανά χώρα στην Ευρώπη. Επιπλέον, το 9 Pro ήταν το smartphone με τις καλύτερες πωλήσεις την ημέρα κυκλοφορίας του στο Amazon Ισπανία και Γαλλίας.
Ο ΚΑΕ αποδίδει όλη αυτή την πρόοδο σε στρατηγικές όπως η είσοδος σε νέα επίπεδα τιμών (όπως 400-500 ευρώ) της αγοράς τηλεφώνων 5G και σε επιτυχημένες εισόδους στις αγορές της Ρουμανίας, της Ουγγαρίας και της Εσθονίας.
[signoff]