Η Xiaomi India έχει πέσει στη δεύτερη θέση στη χώρα όσον αφορά το μερίδιο αγοράς τον Μάρτιο του 2022. Η Samsung είναι πλέον ηγέτης της αγοράς. Συγκεκριμένα, η Xiaomi βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της κατηγορίας smartphone στην Ινδία εδώ και αρκετά χρόνια. Η εταιρεία πουλά smartphones με καλή σχέση ποιότητας-τιμής στην Ινδία. Η στρατηγική της Xiaomi είναι να προσφέρει τηλέφωνα σε προσιτές τιμές στην Ινδία. Τώρα, αυτό το γενικό σχέδιο έχει κάνει θαύματα για την εταιρεία. Ως αποτέλεσμα, η Xiaomi να ηγείται του μεριδίου αγοράς της Ινδίας για μεγάλο χρονικό διάστημα, μέχρι τώρα…..
Η Xiaomi έχει διατηρήσει τον πολυπόθητο Νο. 1 τίτλο της μάρκας στην Ινδία για αρκετά χρόνια. Απέκτησε πάνω από το 15 τοις εκατό του μεριδίου αγοράς. Η μάρκα πρωτοστατεί στην ινδική βιομηχανία smartphone από το 2017. Η Samsung ξεπέρασε τη Xiaomi το 3ο τρίμηνο του 2020. Ωστόσο, η Samsung δεν μπόρεσε να διατηρήσει την Νο. 1 θέση το 2021. Πέρυσι, η Xiaomi ανέκτησε το προβάδισμά της. Μια νέα έρευνα αγοράς από την Counterpoint Research δείχνει ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα. Η Samsung ξεπέρασε τη Xiaomi σε μερίδιο αγοράς για τον μήνα Μάρτιο.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Τον Μάρτιο, η Samsung σημείωσε αύξηση στις πωλήσεις smartphone στην Ινδία. Η εταιρεία κατέλαβε την πρώτη θέση στο πρώτο τρίμηνο του 2022. Πούλησε περισσότερα smartphone 5G από οποιαδήποτε άλλη μάρκα στη χώρα το πρώτο τρίμηνο του έτους. Η Samsung είχε μερίδιο αγοράς 23 τοις εκατό εκείνη την εποχή. Ωστόσο, το μερίδιο αγοράς της Xiaomi ήταν 18 τοις εκατό την ίδια περίοδο. Τώρα, η Ινδία είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές smartphone στον κόσμο. Η έρευνα Counterpoint για τη βιομηχανία smartphone το 2019 αποκάλυψε ότι η Ινδία αγοράζει περισσότερα smartphone από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
[affcoups id=”95695″]
Τώρα, η Counterpoint Research δημοσίευσε την αναφορά αποστολής smartphone στην Ινδία για τον Μάρτιο του 2022. Το μερίδιο αγοράς της Xiaomi στην Ινδία ήταν 22 τοις εκατό. Ωστόσο, η αντίπαλός της Samsung κατάφερε να διατηρήσει ένα εντυπωσιακό μερίδιο αγοράς 27 τοις εκατό στη χώρα. Αξίζει να αναφέρουμε εδώ ότι η έκθεση εστιάζει μόνο στον μήνα Μάρτιο. Έτσι, η Xiaomi έπεσε στη δεύτερη θέση συγκεκριμένα τον Μάρτιο του 2022. Η τριμηνιαία έκθεση δείχνει ότι η Xiaomi εξακολουθεί να είναι το Νο. 1 smartphone στην Ινδία. Ωστόσο, αυτή η μηνιαία αναφορά είναι ένα σημαντικό σημάδι ότι η Xiaomi πρέπει να διορθώσει τα ελαττώματα της. Εάν η πρόθεση για αγορά τηλεφώνων Xioami συνεχίσει να μειώνεται με αυτόν τον ρυθμό, οι χρήστες είναι πιθανό να στραφούν σε άλλες μάρκες.
[affcoups id=”95690″]
Επιπλέον, εάν το μερίδιο αγοράς της Xiaomi συνεχίσει να μειώνεται σημαντικά, άλλες μάρκες θα μπορούσαν να την εκθρονίσουν για να γίνει νέος ηγέτης της αγοράς. Έτσι, η Xiaomi India πρέπει να ανακαλύψει τα ελαττώματα της και να τα διορθώσει το συντομότερο δυνατό για να αποφύγει περαιτέρω μείωση του μεριδίου αγοράς της. Για να γίνουν τα πράγματα χειρότερα, η Xiaomi India έχει δεχθεί πυρά από τη Διεύθυνση Επιβολής. Το τμήμα έχει κατηγορήσει την εταιρεία για παραβίαση της συναλλαγματικής της πολιτικής. Η ED ήταν στα πρόθυρα της κατάσχεσης περιουσιακών στοιχείων αξίας 5.551 crores INR. Ωστόσο, το Ανώτατο Δικαστήριο της Καρνατάκα έβαλε αναστολή σε αυτήν την κατάσχεση.
[signoff]