10.4 C
Athens
Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2024

Jumbo: Έρχεται το τέλος της αλυσίδας;

Jumbo: Έρχεται μεγάλη αλυσίδα στη χώρα μας, ώστε να αποτελέσει το αντίπαλο δέος των πασίγνωστων Jumbo. Διαβάστε παρακάτω…

Μέσα σε μόλις 20 χρόνια κατάφερε να κατακτήσει την Ευρώπη, με ένα δίκτυο σχεδόν 3.000 καταστημάτων σε 16 συνολικά χώρες.

Ο λόγος για την Pepco, μια γνωστή αλυσίδα εκπτωτικών καταστημάτων που δραστηριοποιείται στην ευρωπαϊκή αγορά, προσφέροντας είδη ένδυσης για όλη την οικογένεια.

Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά για τον ερχομό της στη χώρα μας και πως αναμένεται να γιγαντώσει τον ανταγωνισμό με τα Jumbo.

Jumbo: Πως λέγεται η αλυσίδα που έρχεται

Μέσα σε μόλις 20 χρόνια κατάφερε να κατακτήσει την Ευρώπη, με ένα δίκτυο σχεδόν 3.000 καταστημάτων σε 16 συνολικά χώρες. Ο λόγος για την πολωνική αλυσίδα καταστημάτων Pepco που έρχεται στην Ελλάδα τον Οκτώβριο.

Το πρώτο κατάστημα θα ξεκινήσει τη λειτουργία του στο Piraeus Retail Park της Trade Estates ΑΕΕΑΠ του ομίλου Fourlis, που βρίσκεται σε κομβικό σημείο των νοτιοδυτικών προαστίων, στη συμβολή της οδού Πειραιώς και Κηφισού στα όρια τριών δήμων Μοσχάτου, Ρέντη και Νέου Φαλήρου. Το Piraeus Retail Park εκτείνεται σε οικόπεδο 14.895 τ.μ., με εμπορικές επιφάνειες 13.300 τ.μ. και 280 υπόγειες θέσεις στάθμευσης.

Τα σχέδια για την έλευση της Pepco τον ερχόμενο Οκτώβριο κινούνται βάσει του αρχικού χρονοδιαγράμματος, καθώς η πολωνική αλυσίδα είχε ανακοινώσει από τον Νοέμβριο του 2021 πως το φθινόπωρο του 2022 ετοιμάζει «απόβαση» στην Ελλάδα, με σκοπό να καταστήσει τη χώρα μας τη 17η κατά σειρά ευρωπαϊκή αγορά στην οποία δραστηριοποιείται.

Η Pepco είναι μια γνωστή αλυσίδα εκπτωτικών καταστημάτων που δραστηριοποιείται στην ευρωπαϊκή αγορά, προσφέροντας είδη ένδυσης για όλη την οικογένεια (γυναικείος, ανδρικός και παιδικός ρουχισμός), υποδήματα, αξεσουάρ μόδας, καλλυντικά, παιχνίδια, καθώς και οικιακό εξοπλισμό, είδη διακόσμησης και μαλακά έπιπλα, σε ανταγωνιστικές τιμές.

Έτσι θα κινηθούν στην Ελλάδα

«Η εταιρεία μας πιστεύει έντονα στις ισχυρές προοπτικές της ελληνικής αγοράς, στην οποία θα ακολουθήσουμε δυναμικό πλάνο ανάπτυξης. Η έναρξη του πρώτου ελληνικού καταστήματος στο Piraeus Retail Park δεν είναι τυχαία και αντικατοπτρίζει την πίστη μας στο όραμα και τις ικανότητες της διοίκησης της Trade Estates καθώς η εξειδίκευση της εταιρείας στην ανάπτυξη και διαχείριση εμπορικών πάρκων, αλλά και η εμπειρία της στην αγορά της λιανικής, την καταστεί αξιόπιστο συνεργάτη για την εξέλιξη των πλάνων μας στην Ελλάδα.

Πιστεύουμε πως με το μοντέλο της Pepco θα προσφέρουμε στους Έλληνες μία νέα πρόταση αγορών που θα τους συναρπάσει», δήλωσε η Retail Director της Pepco, Anca Radu, ξεδιπλώνοντας εν συντομία το όραμα του ομίλου για την ελληνική αγορά.

Pepco – Η ίδρυση, η πορεία και η «γιγάντωση»

Ο όμιλος ιδρύθηκε το 1999, ενώ τα πρώτα καταστήματα Pepco – 14 συνολικά – έκαναν την εμφάνισή τους το 2004 στις μεγαλύτερες πόλεις της Πολωνίας. Από τότε η ανάπτυξη είναι συνεχής, με την εταιρεία να συμπληρώνει μέσα σε μόλις τρία χρόνια (2007) 100 καταστήματα.

Το μοντέλο λειτουργίας ξεπέρασε αρκετά σύντομα τα πολωνικά σύνορα, καθώς το 2013 ανοίγουν καταστήματα Pepco σε Τσεχία και Σλοβακία. Ένα χρόνο αργότερα, τα 500 καταστήματα είναι γεγονός, ενώ το 2015 η εταιρεία επεκτείνεται σε Ρουμανία και Ουγγαρία. Το 2016 το δίκτυο φτάνει τα 1.000 καταστήματα ενώ την περίοδο 2017-2019 τα Pepco ταξιδεύουν σε Κροατία, Σλοβενία, Λιθουανία, Λετονία, Εσθονία και Βουλγαρία. Το 2020 η «απόβαση» συνεχίζεται σε Ιταλία και Σερβία, με την εταιρεία να γιορτάζει ταυτόχρονα τα εγκαίνια του χιλιοστού καταστήματός της στην Πολωνία. Πέρυσι, το δίκτυο καταστημάτων επεκτάθηκε σε Ισπανία, Αυστρία και Γερμανία.

Σήμερα και σύμφωνα με τις πληροφορίες που αναφέρονται στον ελληνικό ιστότοπο της Pepco, η εταιρεία μετρά 2.921 καταστήματα σε ολόκληρη την Ευρώπη, με τα 1.221 να βρίσκονται στην Πολωνία και τα υπόλοιπα να επιμερίζονται ως εξής: Σλοβακία (136), Ουγγαρία (221), Κροατία (107), Λετονία (51), Βουλγαρία (120), Σερβία (75), Αυστρία (46), Τσεχία (263), Ρουμανία (406), Σλοβενία (37), Λιθουανία (72), Εσθονία (30), Ιταλία (71), Ισπανία (62) και Γερμανία (3).

Με την είσοδό του στην Ελλάδα, η επέκταση ολόκληρου του ομίλου Pepco – ο οποίος λειτουργεί επίσης τις επιχειρήσεις εκπτωτικού λιανικού εμπορίου Poundland στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία και Dealz στην Ισπανία και την Πολωνία – θα φτάσει συνολικά τις 20 αγορές δραστηριοποίησης.

Pepco: Η ανάπτυξη σε αριθμούς και οι οικονομικές επιδόσεις

Σύμφωνα με τα οικονομικά μεγέθη που ανακοινώθηκαν στα μέσα του περασμένου Ιουλίου και αφορούν στο τρίτο τρίμηνο χρήσης που έληξε στις 30 Ιουνίου 2022, τα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 17%, λαμβάνοντας κυρίως ώθηση από τις επιδόσεις των καταστημάτων Pepco σε Ουγγαρία, Τσεχία και Σερβία.

Την ίδια ώρα, η διεύρυνση του δικτύου συνεχίζεται. Από τις αρχές του έτους έχουν ανοίξει 350 νέα καταστήματα, με τον πήχη για το σύνολο του 2022 να τοποθετείται στα 450 καταστήματα. Μόνο στο τρίτο τρίμηνο άνοιξαν 109 νέα Pepco, με τα 40 να βρίσκονται στη Δυτική Ευρώπη και συγκεκριμένα σε Αυστρία, Ιταλία, Ισπανία και Γερμανία. Ταυτόχρονα, ολοκληρώθηκαν εργασίες ανακαίνισης σε 82 καταστήματα.

Σε ένα περιβάλλον έντονων πληθωριστικών πιέσεων, ο όμιλος δεσμεύεται να διατηρήσει το μερίδιο του στην αγορά ως ηγέτιδα εκπτωτική αλυσίδα, εστιάζοντας ταυτόχρονα στις προσπάθειες μείωσης του κόστους λειτουργίας. Και μπορεί οι προκλήσεις να συνεχίζονται, ωστόσο η διοίκηση εκτιμά πως θα είναι ένας πολύ καλός χρόνος εάν δεν επιδεινωθούν σημαντικά οι συνθήκες σε μακροοικονομικό επίπεδο.

«Ο όμιλος κατέγραψε ένα ακόμη τρίμηνο προόδου, επιδεικνύοντας αντοχές και ακολουθώντας μια επιτυχημένη στρατηγική. Κόντρα σε ένα περιβάλλον προκλήσεων, η Pepco θα συνεχίσει να επεκτείνεται μέσω της αναπτυξιακής της στρατηγικής που συνοψίζεται σε τέσσερις πυλώνες: μεγαλύτερο, καλύτερο, πιο απλό και πιο φθηνό», δήλωσε ο CEO του ομίλου Pepco, Trevor Masters, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου.

Επί του παρόντος, η Pepco απασχολεί περισσότερους από 24.000 υπαλλήλους παρέχοντάς τους εκτεταμένη εκπαίδευση και προσφέροντας ευέλικτα μοντέλα εργασίας. Η εκπτωτική αλυσίδα εξυπηρετεί 20 εκατομμύρια πελάτες σε μηνιαία βάση, ενώ το συνολικό εμβαδόν των αποθηκευτικών της χώρων στην Ευρώπη ξεπερνά τα 200.000 τμ. Ο όμιλος Pepco έκανε το ντεμπούτο του στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας τον Μάιο του 2021.

Τι αναφέρει η πλευρά της εταιρείας

Από την πλευρά της η κ. Anca Radu, Pepco Retail Director ανέφερε: «Η εταιρεία μας, πιστεύει έντονα στις ισχυρές προοπτικές της Ελληνικής αγοράς, στην οποία θα ακολουθήσουμε δυναμικό πλάνο ανάπτυξης. Η έναρξη του πρώτου Ελληνικού καταστήματος στο Piraeus Retail Park δεν είναι τυχαία και αντικατοπτρίζει την πίστη μας στο όραμα και τις ικανότητες της διοίκησης της Trade Estates. Καθώς, η εξειδίκευση της εταιρείας στην ανάπτυξη και διαχείριση Εμπορικών Πάρκων, αλλά και η εμπειρία της στην αγορά της λιανικής, την καταστεί αξιόπιστο συνεργάτη για την εξέλιξη των πλάνων μας στην Ελλάδα. Πιστεύουμε πως με το μοντέλο της Pepco θα προσφέρουμε στους Έλληνες μία νέα πρόταση αγορών που θα τους συναρπάσει!»

Σημειώνεται πως το Piraeus Retail Park βρίσκεται σε κομβικό σημείο των Νοτιοδυτικών Προαστίων, στην συμβολή της οδού Πειραιώς και Κηφισού στα όρια τριών δήμων Μοσχάτου, Ρέντη και Νέου Φαλήρου.

Εκτείνεται σε οικόπεδο 14.895 τ.μ., με εμπορικές επιφάνειες 13.300 τ.μ. και 280 υπόγειες θέσεις στάθμευσης. Σήμερα βρίσκονται ήδη σε λειτουργία 4 καταστήματα μεγάλων εμπορικών Ομίλων (ΑΒ Βασιλόπουλος, McDonald’s, Μουστάκας, LC Waikiki) ενώ μέχρι το τέλος του έτους 2022, σύμφωνα με την Trade Estate, θα παρουσιαστούν ακόμα 6 από τα τελευταία concepts διεθνών και Ελληνικών εταιριών που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο τομέα του value retailing.

Καλά νέα για τα Jumbo – Αύξησαν τις πωλήσεις

Αυξήθηκαν περίπου 3% οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo για τον μήνα Ιούλιο 2022. Συνολικά, οι πωλήσεις για τον Όμιλο Jumbo κατά το πρώτο επτάμηνο του έτους (Ιανουάριος- Ιούλιος 2022), καταγράφονται αυξημένες κατά περίπου 11%, όπως ανακοινώθηκε.

Στην Ελλάδα, τον Ιούλιο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν ανεπαίσθητη μείωση κατά περίπου 0,5% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2021, καθώς η τελευταία μέρα του μήνα εφέτος ήταν Κυριακή, όπου τα καταστήματα ήταν κλειστά. Σε συγκρίσιμη βάση οι πωλήσεις ήταν αυξημένες κατά περίπου 1,5% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2021.

Συνολικά για το επτάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά περίπου 17% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό επτάμηνο.

Στην Κύπρο, οι πωλήσεις κατά τον Ιούλιο του 2022 αυξήθηκαν κατά περίπου 21%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα συνεχίζοντας τη δυναμική τους πορεία.

Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το επτάμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά περίπου 24%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό επτάμηνο.

Στη Βουλγαρία, οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου 4%τον Ιούλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Κατά συνέπεια οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το επτάμηνο του 2022 να είναι αυξημένες κατά περίπου 0,6% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

Στη Ρουμανία, οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση κατά περίπου 3% τον Ιούλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις, στη Ρουμανία, για το επτάμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά περίπου 5%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό επτάμηνο.

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο