Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται οι καταγγελίες των πελατών για τον «Κωτσόβολο». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετικές αναφορές στην επίσημη σελίδα της αλυσίδα στο facebook που έφτασαν στο aftodioikisi.gr, πελάτης του «Κωτσόβολου» αφού εξιστορεί τα όσα απίστευτα του έκαναν, το χαρακτηρίζει «γελοίο κατάστημα» και ζητά από τους άλλους πελάτες «να αγοράζουν φθηνότερα από το διαδίκτυο».
«Ξεμπροστιάστε τους, έτσι πρέπει όταν δε σέβεστε τον καταναλωτή ειδικά αυτές τις εποχές….», απαντά άλλος, επίσης αγανακτισμένος πελάτης.
Άλλος πελάτης χαρακτηρίζει τον Κωτσόβολο “ότι χειρότερο υπάρχει στην Ελλάδα. Έχετε κατακλέψει τον κόσμο με τις προ -παραγγελίες”, προσθέτει
ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ
-Γελοίο κατάστημα. Δυστυχώς αγόρασα από αυτούς για δεύτερο τηλέφωνο ένα Alcatel 1s. 6 μήνες μετά το τηλέφωνο με μηδενική χρήση σταμάτησε να φορτίζει. Εφόσον είχε διετή εγγύηση τους το πήγα. Με καλούν την άλλη μέρα για να υπογράψω κάτι χαρτιά, ξαναπάω από του διαόλου την μάνα.
1.5 μήνα αργότερα με καλούν για να μου πουν πως το κινητό έχει πρόβλημα….. πλακέτας και δεν αναγνωρίζουν την εγγύηση . Αν θέλω να μου το φτιάξουν να πληρώσω…. 120 ευρώ ( σημείωση 93 έκανε το κινητό καινούργιο). Κράτησα την ψυχραιμία μου και δεν είπα κάτι στον υπάλληλο που επικοινώνησε μαζί μου, γιατί προφανώς δεν φταίει αυτός για την άθλια εταιρεία στην οποία εργάζεται.
Το κερασάκι ήταν πως με ξανακάλεσαν για να μου πουν πως αν επιθυμώ να παραλάβω την χαλασμένη συσκευή που δεν μου έφτιαξαν, θα πρέπει να τους καταβάλω και….10 ευρώ!
Φυσικά δεν έχω σκοπό να το κάνω, για λόγους αρχής. Το μόνο που μπορώ είναι να γνωστοποιώ την κατάσταση σε όποιον καταναλωτή προς γνώση του, μην ποντάρει στην εγγύηση τους και δίνει έξτρα λεφτά, ας πάρει από το διαδίκτυο φθηνότερα.
-Ξεμπροστιάστε τους, έτσι πρέπει όταν δε σέβεστε τον καταναλωτή ειδικά αυτές τις εποχές….
[signoff]