Συνεχίζονται τα παράπονα πελατών στην Εθνική Τράπεζα, κάτω από αναρτήσεις στη σελίδα της στο facebook.
Διαβάστε σχετικά:
Στο νέο παράπονο – καταγγελία, όπως καταγράφεται κάτω από ανάρτηση της τράπεζας (στη σελίδα της στο facebook στις 28 Σεπτεμβρίου: https://www.facebook.com/nationalbankofgreece) για το θέμα της «ασφάλεια των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών», γράφει οργισμένα η πελάτισσα:
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
«Πολύ ωραία τα βάλατε τα νέα συστήματα… Στα παλιά που δεν μας προσφέρατε καμία κάλυψη ούτε αποζημίωση τι θα κάνετε;;; Που μας βγάζετε και φταιχτες!!!Τόσα χρόνια πελάτες για να μας ανταποδώστε το απόλυτο τίποτα. ΚΑΜΊΑ ασφάλεια από εσάς .. Όποίος μπορεί να πάρει τα χρήματα του και να φύγει…».
Αξιοσημείωτο είναι πως δεν υπάρχει ούτε μια τυπική απάντηση από την τράπεζα, τουλάχιστον μέχρι την Παρασκευή (1/10) το βράδυ όταν και εντοπίσαμε το παράπονο.
Δείτε την εικόνα:
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman