Ο γερμανικός κολοσσός των σούπερ μάρκετ σχεδιάζει τη δική του ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβώτιων.
Μετά από τα σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου και των ΗΠΑ που έχουν κανονίσει τις δικές τους υπηρεσίες αποστολής, η γερμανική εταιρεία Lidl φαίνεται έτοιμη να πάει ένα βήμα παραπέρα για να ξεπεράσει τα προβλήματα που παρουσιάζονται στην εφοδιαστική αλυσίδα και το υψηλό κόστος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει τα πλοία να έχουν πέσει στη θάλασσα μέχρι τα μέσα του έτους, σύμφωνα με τα γερμανικά ΜΜΕ.
Όπως έγινε γνωστό η εταιρεία έχει ήδη καταχωρίσει ως όνομα της νέας ναυτιλιακής το “Tailwind Shipping Lines” με βασικό στόχο για να καλύψει ένα σημαντικό μέρος των αναγκών της στην παγκόσμια αγορά.
Η αίτηση έχει υποβληθεί στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (European Union Intellectual Property Office) για σκοπούς που περιλαμβάνουν τη μεταφορά φορτηγών πλοίων, την παράδοση αγαθών και την αποστολή εμπορευμάτων.
“Στόχος είναι να μπορέσουμε να διαχειριστούμε τον αυξημένο όγκο των διαφορετικών εγκαταστάσεων παραγωγής πιο ευέλικτα μακροπρόθεσμα”, είπε ο Wolf Tiedemann, επικεφαλής των εγκαταστάσεων logistics VerkehrsRundschau
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας κρίσης της εφοδιαστικής αλυσίδας, μια σειρά από γνωστά ονόματα λιανικής, όπως η Ikea, η Walmart, η Costco, η Home Depot, η Starbucks αλλά και η Coca-Cola, είχαν ναυλώσει απευθείας πλοία για να μεταφέρουν τα προϊόντα τους μειώνοντας τις τεράστιες καθυστερήσεις.
H τεράστια ανάγκη για επιπλέον μεταφορική ικανότητα προκάλεσε μεγάλη άνοδο στους ναύλους των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με να ήταν πιο συμφέρουσα η αγορά πλοίου και όχι η ναύλωσή του, ενώ με αυτό τον τρόπο οι εταιρείες μείωναν τους χρόνους αναμονής.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman