Σούπερ μάρκετ: Ανατροπή δεδομένων σχετικά με την ημερομηνία που θα κλείσουν τα Lidl στη Ραφήνα καθώς εκδόθηκε νέα ανακοίνωση – ενημέρωση προς του πελάτες.
Όπως γράφει το irafina.gr, το κατάστημα της Lidl στη Ραφήνα θα παραμείνει κλειστό για περίπου τρεις μήνες.
Ο λόγος είναι η ανακαίνιση και ανακατασκευή στις κτιριακές εγκαταστάσεις που έχουν ξεκινήσει το τελευταίο χρονικό διάστημα
Αρχικά είχε ανακοινωθεί πως το κατάστημα θα κλείσει την Κυριακή 27 Μαρτίου.
Σύμφωνα με τη νέα ανακοίνωση το κατάστημα θα κλείσει τελικά λίγες μέρες αργότερα, και πιο συγκεκριμένα την Τρίτη 29 Μαρτίου 2022
Το κατάστημα θα παραμείνει κλειστό μέχρι την Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022.
Τα κοντινότερα καταστήματα της Lidl που θα μπορούν να εξυπηρετηθούν οι καταναλωτές από τη Ραφήνα, είναι αυτό που βρίσκεται στη Λεωφόρο Μαραθώνος 227 και Θησέως στη Νέα Μάκρη και αυτό που βρίσκεται στη διασταύρωση των οδών Χρ. Μπέκα και Ηλ. Μπερτόλη στα Σπάτα
Lidl: Σούπερ μάρκετ… τέλος όπως τα ξέρατε – Τι άλλαξε στη χώρα μας
Σούπερ μάρκετ: Ο κορονοϊός τα τελευταία δύο χρόνια άλλαξε πολλά! Μεταξύ άλλων τον τρόπο που ψωνίζουμε.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι ο παραδοσιακός τρόπος, δηλαδή με φυσική παρουσία στο κατάσταση του σούπερ μάρκετ, μειώθηκε!
Τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ παρουσίασαν άνοδο…
Αύξηση πωλήσεων κατά 56% κατέγραψαν τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, με την συνολική αξία πωλήσεών τους να ανέρχεται για το 2021 στα 255 εκατ. ευρώ.
Ενδεικτικό της ευρύτερα αλματώδους ανάπτυξης πωλήσεων των τελευταίων ετών κάτι, κάτι στο οποίο συνέτεινε κατά κύριο λόγο η πανδημία είναι ότι το 2019 ο ετήσιος κύκλος εργασιών για τα online super market ήταν μόλις 45 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 467% έως και το 2021.
Όπως προκύπτει από στοιχεία της ετήσιας έρευνας που πραγματοποιήθηκε από την Convert Group μέσω της πλατφόρμας eRetail Audit το συγκεκριμένο κανάλι αγορών συνεχίζει και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται.
Όπως είναι αναμενόμενο η μεγαλύτερη ανάπτυξη καταγράφηκε εντός του 2020 στις πωλήσεις της συγκεκριμένης αγοράς, όταν τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ κέρδισαν επιπλέον τζίρο 118 εκατ. ευρώ, φτάνοντας τα 163 εκατ. ευρώ και καταγράφοντας ανάπτυξη 262%.
Lidl: Οι βασικοί παίκτες της ηλεκτρονικής αγοράς
Στη συγκεκριμένη αγορά εκτός από τους παραδοσιακούς παίκτες των σούπερ μάρκετ (π.χ. Σκλαβενίτης, ΑΒ, Μασούτης, Κρητικός, Bazaar) αλλά και το αμιγώς ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ, e-Fresh.gr, περιλαμβάνονται και αρκετές επιχειρήσεις που χαρακτηρίζονται ως τοπικοί ή εναλλακτική λιανέμποροι.
Για παράδειγμα στη σχετική λίστα περιλαμβάνεται το κατάστημα siakos.gr, το οποίο αποτελεί προέκταση του κρεοπωλείου – παντοπωλείου, Siakos, τα καταστήματα μικρής λιανικής, Kioskys καθώς και μικρότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπως τα Family Market της Θεσσαλονίκης με το familysupermarket.gr, τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης της Κρήτης με το xalkiadakis.gr και τα Synmarket της Βορείου Ελλάδος με το synmarket.gr.
Aπό τις μετρήσεις της συγκεκριμένης αγοράς δεν λείπουν και οι συνεργασίες μεγάλων σούπερ μάρκετ με εταιρείες διανομών όπως είναι αυτές του Σκλαβενίτη με την efood, της ΑΒ Βαιλόπουλος με το Delivery.gr, του Μασούτη με τη BOX αλλά και του Κρητικού επίσης με τη BOX.
Tαυτόχρονα όμως αναδύονται και νέες δυνάμεις όπως είναι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα του λεγόμενου “quick commerce” που χαρακτηρίζεται από επιχειρήσεις ταχείας διανομής αγαθών όπως η ΒΟΧ, η Delivery.gr, το efoodmarket, η Wolt, το pockeemart, το InstaShop και το ferto. ]
Lidl: Μικρότερος αριθμός προϊόντων στο καλάθι – Συμπληρωματικό το online στα φυσικά καταστήματα
Σε ό,τι αφορά τη μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού, ανήλθε στα 78,2 ευρώ -μειωμένο κατά 3,9 ευρώ σε σχέση με το 2020-, με τον καταναλωτή να αγοράζει 36,9 προϊόντα κάθε φορά που παραγγέλνει.
Από τον συνολικό αριθμό των 36,9 προϊόντων, τα 14 κατατάσσονται στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων. Αυτό που αποτυπώνεται εκτός των άλλων είναι η μείωση του μέσου καλαθιού σε ό,τι αφορά τον αριθμό των προϊόντων που αγοράζουν οι Έλληνες, γεγονός που σηματοδοτεί ότι κυριαρχεί σταδιακά η τάση για μικρότερες και πιο συχνές παραγγελίες ηλεκτρονικά. Ταυτόχρονα όμως οι ηλεκτρονικές παραγγελίες έρχονται συχνά να δράσουν συμπληρωματικά σε αγορές που γίνονται από τα φυσικά καταστήματα σούπερ μάρκετ.
Οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη πωλήσεων
Oι επιμέρους κατηγορίες προϊόντων που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη πωλήσεων το 2021, με βάση τα στοιχεία της Convert Group ήταν: +101% σε προϊόντα για κατοικίδια, +84% σε προϊόντα αρτοποιίας, +76% σε ποτά και αναψυκτικά, +75% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +69% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +68%σε φρέσκα τρόφιμα, +67% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +64%σε συσκευασμένα τρόφιμα και +51% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.
Επιπλέον τα φρέσκα τρόφιμα έφεραν το 34% των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου, εν αντιθέσει με την κατηγορία των προϊόντων για κατοικίδια, η οποία ενώ γνώρισε την μεγαλύτερη ανάπτυξη συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, έφερε μόλις το 1% της αξίας των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου καθώς έχει πολύ μικρή συμμετοχή στις πωλήσεις.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Σούπερ μάρκετ: «Τέλος εποχής» για τον ΑΒ Βασιλόπουλο – Έκτακτη ανακοίνωση
Σούπερ μάρκετ: Μια νέα αρχή κάνει η ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς ανακοινώθηκαν αλλαγές.
Μετά από 28 χρόνια καριέρας στην ΑΒ Βασιλόπουλος, ο Βασίλης Σταύρου ανακοίνωσε την απόφασή του να αποχωρήσει από την εταιρεία, όπου ασκούσε καθήκοντα Brand President από το 2018.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΑΒ Βασιλόπουλος, ο Βασίλης Σταύρου ξεκίνησε στην ΑΒ το 1994.
Στη μακρά πορεία του στον Όμιλο, διετέλεσε, μεταξύ άλλων, προϊστάμενος Ποιοτικού Ελέγχου στη Διεύθυνση Αγορών, Γενικός Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Ανθρώπινου Δυναμικού και Αειφορίας για την Νοτιοανατολική Ευρώπη & Ινδονησία, καθώς και Brand President της Mega Image στην Ρουμανία.
Για την αποχώρηση του Βασίλη Σταύρου, ο Wouter Kolk, Διευθύνων Σύμβουλος Ahold Delhaize Ευρώπης & Ινδονησίας, δήλωσε:
«Θα ήθελα με αυτήν την ευκαιρία να ευχαριστήσω προσωπικά τον Βασίλη για τη σημαντική συνεισφορά του στην εταιρεία μας, κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης καριέρας του.
Είναι γνωστός και σεβαστός για το πάθος του για τους ανθρώπους και το χτίσιμο δυνατών ομάδων.
Η βαθιά εμπειρία του στο χώρο του λιανικού εμπορίου και η φροντίδα για τους άλλους είναι μοναδική και θα μείνει αξέχαστη σε πολλούς».
Η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση νέου επικεφαλής.
Στο μεταξύ, ο Jesper Lauridsen, Brand President Albert και Brand Leader για την περιοχή της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης (CSE), θα αναλάβει την ευθύνη ως Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος και αυτό πέρα από τις τρέχουσες αρμοδιότητές του.
Ο Jesper θα συνεργαστεί στενά με την διοικητική ομάδα της ΑΒ, με στόχο την απρόσκοπτη ανάπτυξη της εταιρείας, στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.
Σούπερ μάρκετ: Ολοι πάνε στα ΑΒ Βασιλόπουλος – Δείτε τι συνέβη
Σούπερ μάρκετ: Ποιος είναι ο λόγος που όλοι… τρέχουν στη γνωστή αλυσίδα; Μα δεν είναι άλλος από τις απίθανες προσφορές που ανακοίνωσε…
Το πήρε πάνω του ο ΑΒ και κλείνει τη βδομάδα με κάτι ΜΟΝΑΔΙΚΟ!
Συγκεκριμένα, σε μεγάλες προσφορές αποφάσισε να προχωρήσει η αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος», κυκλοφορώντας το νέο φυλλάδιο της εβδομάδας 03/02 έως 09/02, το οποίο περιλαμβάνει ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ προσφορές… για όσους προλάβουν!
Κλικάρετε στο φυλλάδιο και θα καταλάβετε τι σας λέμε…
Δείτε τις προσφορές που ανακοινώθηκαν ΕΔΩ
Και όσες «τρέχουν» διαδικτυακά ΕΔΩ
«Βόμβα» στις τιμές στα σουπερ μαρκετ: Ποια προϊόντα εκτοξεύονται στα ράφια
Σουπερ μαρκετ: Αυξάνονται και πάλι οι τιμές στα σουπερ μαρκετ. Ποια προϊόντα αναμένεται να ανέβουν.
Όπως φαίνεται, ο χιονιάς και το υψηλό ενεργειακό κόστος αναμένεται να οδηγήσουν σε νέες αυξήσεις σε πολλά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης (από τα οπωροκηπευτικά έως και όλα όσα γεμίζουν το καλάθι της νοικοκυράς), μέχρι και 15%.
Όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς, τα οπωροκηπευτικά που θα βγουν τώρα από το χωράφι θα παρουσιάσουν αύξηση στην τιμή τους, αφού τα χωράφια έχουν πληγεί από την κακοκαιρία και τα προϊόντα είναι περιορισμένα.
Παράλληλα τα προϊόντα αυξάνονται καθημερινά από πέντε έως και 20 λεπτά σε διάφορα είδη προϊόντων, από τα ζυμαρικά, τις κονσέρβες, το ελαιόλαδο, τα τυροκομικά, τα καθαριστικά, τα αναψυκτικά αλλά και τους ξηρούς καρπούς.
Σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα αυξάνουν τη τιμή τους και πόσο
Τον Φεβρουάριο οι αυξήσεις θα λάβουν μορφή καταιγίδας. Αναμένεται να αυξηθούν, μεταξύ άλλων, οι τιμές στα εξής προϊόντα:
κονσέρβες (15%), ελαιόλαδο (έως 12%), καθαριστικά (9%), τυποποιημένα τρόφιμα (8,5%),
δημητριακά (8,5%), ξηροί καρποί (6%), αφεψήματα (6%), φρέσκοι χυμοί (6%), αναψυκτικά (6%), αλουμινόχαρτο (6%), υγρό πιάτων (6%), ρύζι (5%), καφές (5%), σοκολάτες (5%), χαρτικά (5%), αλάτι (5%), σαπούνια (4,5%), μπισκότα (4%), αλλαντικά (4%), φρυγανιές (3%), και ψωμί του τοστ (1,5%).
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman