Μετά τη Xiaomi και τη Huawei, η Oppo θέλει επίσης να πάρει το δρόμο της στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Σύμφωνα με νέες αναφορές, μάθαμε από σχετικά κανάλια ότι η Oppo, μια άλλη μεγάλη κινεζική εταιρεία ψηφιακών ηλεκτρονικών προϊόντων, προετοιμάζεται ήδη να κατασκευάσει το δικό της ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Chen Mingyong ανακάλυψε και διερεύνησε τους πόρους και τα ταλέντα της αλυσίδας της βιομηχανίας. Ωστόσο, ένα πρόσωπο κοντά στον Τσεν ανέφερε ότι η Oppo διεξάγει πράγματι έρευνες και κατανόηση για την κατασκευή αυτοκινήτων, αλλά δεν έχει ακόμη θεσπίσει επίσημα το έργο.
Σύμφωνα με ειδήσεις από σχετικά κανάλια, ο Chen Mingyong συναντήθηκε με το CATL China Passenger Car Division και το China Automotive Research Institute τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Σε εκτελεστικό επίπεδο, ο Wu Henggang, Αντιπρόεδρος της Oppo Software Engineering, έχει εισέλθει. Σύμφωνα με πηγές, ο Wu Henggang είναι ανώτερος υπάλληλος και συζητάει για θέσεις σε αυτόνομη οδήγηση και αλγόριθμους. Ο Guo Yandong, ο επικεφαλής επιστήμονας που συμμετείχε στην Oppo από την Xiaopeng Motors πέρυσι, παρενέβη επίσης στην προετοιμασία της αυτόνομης ομάδας οδήγησης. Ταυτόχρονα, έχουν επίσης ανοίξει σχετικές θέσεις για τοy πιλοτηρίου.
Τι γίνεται όμως με το αμάξι της Xiaomi!?
Τον περασμένο μήνα, ο επικεφαλής της Xiaomi Lei Jun αποκάλυψε ορισμένες λεπτομέρειες σχετικά με τα αυτοκίνητα της μάρκας. Είναι σαφές ότι το έργο μόλις ξεκίνησε και ολόκληρη η ομάδα απέχει πολύ από το σχηματισμό. Βέβαια η Xiaomi έχει ήδη κάποια σχέδια. Επιπλέον, αυτά τα σχέδια βασίζονται στις επιθυμίες των ίδιων των χρηστών.
Ο Lei Jun κυκλοφόρησε τα δεδομένα πολλών δημοσκοπήσεων που πραγματοποιήθηκαν στο διαδίκτυο στο παρελθόν. Ένα, για παράδειγμα, αφορούσε το σώμα. Όπως αποδείχθηκε, η έκδοση του κλασικού αυτοκινήτου (sedan) είναι στην πρώτη θέση εδώ, με το 45% των ερωτηθέντων να το υποστηρίζουν. Στη δεύτερη θέση, με μια μικρή υστέρηση, είναι ένα SUV (40%). Φυσικά, η Xiaomi θα συνεχίσει να έχει εσωτερική συζήτηση για αυτό το θέμα, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτοί οι τύποι αμαξώματος θα εξεταστούν πρώτα. Επιπλέον, δεδομένης της επιτυχίας του Tesla Model Y στην Κίνα, οι πιθανότητες ενός crossover να γίνει το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας είναι μεγαλύτερες.
Η δεύτερη έρευνα αφορά το κόστος. Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων, ανέφεραν μια τιμή που κυμαίνεται από 100.000 έως 150.000 γιουάν, δηλαδή από 15.000 έως 22.500 δολάρια. Πιθανότατα, σε μια τέτοια τιμή να εστιάσει. Το μέγιστο όριο είναι 300.000 γιουάν. Δηλαδή, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Xiaomi σίγουρα δεν θα είναι πιο ακριβό από 45.000 $. Και παρόλο που η εταιρεία μιλά για τα μεσαία και κορυφαία τμήματα της αγοράς. σύμφωνα με τα σημερινά πρότυπα, τέτοια ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να χαρακτηριστούν προσιτά.
[signoff]