Όπως αναμενόταν, το Netflix επεκτείνει σε πολλές χώρες την πολιτική απαγόρευσης κοινής χρήσης ενός λογαριασμού με άτομα που δεν βρίσκονται στο ίδιο νοικοκυριό, με τα πρώτα μηνύματα να εμφανίζονται και σε Έλληνες χρήστες.Με βάση αναφορές στο Twitter, το ίδιο φαίνεται ότι ισχύει και σε άλλες πολλές χώρες όπου η υπηρεσία έχει παρουσία. Αρχικά το Netflix ενημερώνει τον «διαχειριστή» ενός λογαριασμού με email, ενώ έχει ενεργοποιηθεί και στη χώρα μας η δυνατότητα μεταφοράς προφίλ που βρίσκεται σε ένα υφιστάμενο λογαριασμό, πλέον ως ανεξάρτητο με τη δική του συνδρομή χωρίς να χάσει οποιοδήποτε από τα στοιχεία του όπως ρυθμίσεις και λίστες αγαπημένου περιεχομένου. Το email αναφέρει μεταξύ άλλων ότι:
Ο λογαριασμός σας στο Netflix προορίζεται για εσάς και τα άτομα που μένουν μαζί σας — το σπίτι σας. Μπορείτε εύκολα να παρακολουθείτε Netflix εν κινήσει και όταν ταξιδεύετε — είτε από τις προσωπικές σας συσκευές ή από μια τηλεόραση ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενου. Εάν κάποιο άτομο εκτός του σπιτιού σας χρησιμοποιεί αυτόν τον λογαριασμό, μπορείτε να Μεταφέρετε ένα προφίλ. Οποιοσδήποτε στον λογαριασμό σας μπορεί να μεταφέρει ένα προφίλ σε μια νέα συνδρομή για την οποία πληρώνει.”
Επιπλέον το Netflix ενημερώνει με σχετικό μήνυμα μέσω της εφαρμογής του σε έξυπνες τηλεοράσεις, τους χρήστες που χρησιμοποιούν την ίδια συνδρομή από διαφορετικά μέρη, ενημερώνοντας ότι αν δεν δηλώσουν ποιο προφίλ είναι το κεντρικό, μπορεί η ίδια υπηρεσία να επιλέξει γι’ αυτούς στο μέλλον.Παρά τις αρχικές προβλέψεις, η πολιτική απαγόρευσης κοινής χρήσης ενός λογαριασμού εκτός νοικοκυριού, φαίνεται ότι έχει άκρως θετικά αποτελέσματα για την εταιρεία εκτός από κάποιες μικρές εξαιρέσεις. Μόλις σήμερα, το Netflix ανακοίνωσε ότι πρόσθεσε 5,9 εκατομμύρια συνδρομητές κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2023, τρεις φορές περισσότερους από όσους ανέμεναν οι αναλυτές. Μεγάλος όγκος των συγκεκριμένων συνδρομητών είχε πρόσβαση στην υπηρεσία μέσω κοινής χρήσης ενός λογαριασμού, προχωρώντας στη μεταφορά του προφίλ τους σε ανεξάρτητο πλέον λογαριασμό.
Επόμενο βήμα για τη δημοφιλή video streaming υπηρεσία είναι η αντικατάσταση του αρχικού συνδρομητικού μοντέλου, με αυτό που εμφανίζει διαφημίσεις. Ήδη το Netflix έχει προχωρήσει σε παρόμοια κίνηση σε πολλές μεγάλες χώρες όπως τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ αναμένεται να επεκταθεί σε όλες τις χώρες που έχει παρουσία.