Skip Intro – Netflix: Στην εποχή του binge watching και της μαζικής… κατανάλωσης σειρών στο streaming μας φαίνεται πλέον αδιανόητο να παρακολουθήσουμε τους τίτλους αρχής μία σειράς σε κάθε επεισόδιο και το skip intro είναι πλέον μία τυπική διαδικασία για όλους. Υπήρχε όμως μία εποχή, όχι πολύ μακρινή από αυτή που ζούμε, που όσα επεισόδια και να έβλεπες μαζεμένα, οι τίτλοι αρχής ήταν σταθερά εκεί. Μέχρι που το Netflix αποφάσισε να βρει έναν τρόπο να διευκολύνει το κοινό. O Cameron Johnson, διευθυντής καινοτομίας του Netflix, διηγείται το πως ξεκίνησε αυτή η ιδέα.
«Ορισμένοι σχεδιαστές κι εγώ σκεφτόμασταν πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα μέλη να ζήσουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία του Netflix. Κάποιες φορές, θέλεις να βρεις μια συγκεκριμένη αγαπημένη σου στιγμή –αυτήν την εκπληκτική σκηνή δράσης ή τη μεγάλη αποκάλυψη μιας απίστευτης ανατροπής– ή να ξαναδείς ένα αγαπημένο σου αστείο. Έπεσε η ιδέα να προσθέσουμε τις επιλογές “παράλειψη προς εμπρός” και “παράλειψη προς τα πίσω” για δέκα δευτερόλεπτα κάθε φορά.
Ο λόγος να προσφέρουμε την επιλογή παράλειψης προς τα πίσω ήταν προφανής: ίσως κάποιος να αποσυντονίστηκε και να έχασε μια συγκεκριμένη στιγμή. Γιατί όμως να κάνεις παράλειψη προς τα εμπρός για δέκα δευτερόλεπτα; Ίσως να θες να παραλείψεις τους τίτλους αρχής. Κανείς μας όμως δεν μπορούσε να βρει κάποιον άλλο πειστικό λόγο» ανέφερε αρχικά ο Johnson και στη συνέχεια τόνισε ότι η τελική ιδέα ήρθε από το Game of Thrones.
«Εκείνη την περίοδο, έβλεπα και το Game of Thrones, του οποίου, ως γνωστό, οι (όμορφοι) τίτλοι αρχής διαρκούν πολύ. Είχα συγκλονιστεί με τη σειρά και ήθελα να παραλείψω τους συντελεστές και να πάω απευθείας στην ιστορία, αλλά με ενοχλούσε που έπρεπε με το χέρι να μετακινούμαι προς τα εμπρός για να βρω το σωστό σημείο. Ορισμένες φορές πήγαινα πολύ μπροστά και άλλες φορές μετακινούμουν πολύ λίγο. Αναρωτιόμουν αν ένιωθαν και άλλοι όπως εγώ».
Ταυτόχρονα, τα στοιχεία των χρηστών έδειχναν το 15% των μελών προχωρούσε προς τα εμπρός τη σειρά με το χέρι στα πρώτα πέντε λεπτά.
«Αντί λοιπόν να σχεδιάσουμε μια λύση για έναν γενικό σκοπό που ίσως εξυπηρετούσε διάφορες ανάγκες, όπως είναι η μετακίνηση προς τα εμπρός για 10 δευτερόλεπτα, σχεδιάσαμε μια λύση για έναν και μόνο σκοπό που εξυπηρετούσε άψογα ένα μόνο πράγμα. Στόχος μας ήταν να φτιάξουμε μια λύση όσο το δυνατόν πιο απλή που να επιτρέπει όμως στα μέλη να ακούν, αν θέλουν, αυτό το πιασάρικο μουσικό θέμα ξανά (και ξανά).
Το κουμπί θα εμφανίζεται στην οθόνη μόνο όταν χρειάζεται και θα λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. (Υπάρχει κι ένα γνωστό κόλπο, με το πάτημα του πλήκτρου “s” στο πληκτρολόγιο όταν εμφανίζεται το κουμπί “Παράλειψη εισαγωγής”, μπορείτε να περάσετε την εισαγωγή χωρίς να πρέπει να μετακινήσετε το ποντίκι σας.) Για να δώσουμε όνομα στο κουμπί, σκεφτήκαμε διάφορες επιλογές όπως “Μεταπήδηση τίτλων”, “Παράλειψη τίτλων”, “Μεταπήδηση”, “Skip Intro” και απλώς “Παράλειψη” και μετά αρχίσαμε να τεστάρουμε τη λειτουργία με τυχαίους χρήστες».
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Η λειτουργικότητα ονομάστηκε τελικά skip intro, δοκιμάστηκε αρχικά σε συγκεκριμένες χώρες και συσκευές, αλλά μέχρι τα μισά του 2017 ήταν διαθέσιμη παντού και σε όλους. Και εκτός από το πρώτο επεισόδιο που συνήθως θέλουμε να ρίξουμε μια ματιά στους τίτλους αρχής από εκεί και πέρα το πάτημα του κουμπιού έχει περάσει στο υποσυνείδητο και γίνεται αυτόματα.
Σε μία τυπική ημέρα, οι συνδρομητές του Netflix πατούν το κουμπί “Skip Intro” κατά μέσο όρο 136 εκατομμύρια φορές, γλιτώνοντας στους χρήστες… 195 χρόνια μπροστά στις οθόνες (αθροιστικά).
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman