16.3 C
Athens
Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2024

Netflix: Την βοήθεια της Microsoft θα ζητήσει στην νέα της ad-supported υπηρεσία!

Το Netflix συνεργάζεται με τη Microsoft για την επερχόμενη κατηγορία streaming που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Τετάρτη. Η υπηρεσία streaming αναφέρει ότι η Microsoft θα γίνει ο “παγκόσμιος συνεργάτης της σε θέματα διαφημιστικής τεχνολογίας και πωλήσεων” κατά την εξάπλωση της φθηνότερης επιλογής.

“Είναι πολύ νωρίς και έχουμε πολλά να δουλέψουμε”, γράφει στην ανάρτηση ο COO του Netflix, Greg Peters. “Αλλά ο μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι ξεκάθαρος. Περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές και μια premium, καλύτερη από τη γραμμική εμπειρία τηλεοπτικής μάρκας για τους διαφημιστές. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με τη Microsoft καθώς θα φέρουμε αυτή τη νέα υπηρεσία στη ζωή”.

[affcoups id=”95491″]

Σε μια ανάρτηση στο blog της Microsoft, η εταιρεία αναφέρει ότι οι διαφημιστές θα συνεργαστούν με τη Microsoft για να φέρουν διαφημίσεις στο οικοσύστημα του Netflix. “Η σημερινή ανακοίνωση υποστηρίζει επίσης την προσέγγιση της Microsoft για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, η οποία βασίζεται στην προστασία των πληροφοριών των πελατών”, αναφέρει ο Mikhail Parakhin, πρόεδρος της Microsoft για τις εμπειρίες στο διαδίκτυο. Εκτός από το Netflix, η Microsoft φέρεται επίσης να εξετάζει το ενδεχόμενο να φέρει διαφημίσεις στα δωρεάν παιχνίδια του Xbox.

Το Netflix υπαινίχθηκε για πρώτη φορά μια φθηνότερη, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις κατηγορία τον Μάιο και αργότερα επιβεβαίωσε την πιθανότητα τον περασμένο μήνα. Αν και το Netflix δεν έχει ανακοινώσει επίσημη ημερομηνία για την ανάπτυξη της βαθμίδας, φημολογείται ότι θα είναι διαθέσιμη στους πελάτες μέχρι το τέλος του 2022. Η είδηση της διαφημιστικά υποστηριζόμενης βαθμίδας του Netflix προέκυψε αφού η εταιρεία αποκάλυψε μείωση των συνδρομητών της για πρώτη φορά εδώ και μια δεκαετία το περασμένο τρίμηνο, φτάνοντας τα 222 εκατομμύρια παγκοσμίως. Η εταιρεία διερευνά επίσης το livestreaming και τρόπους για να περιορίσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, ώστε να βοηθήσει στην άμβλυνση της μείωσης των συνδρομητών και των εσόδων.

[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]

Η επιλογή της Microsoft υπενθυμίζει μια στενή σχέση μεταξύ των δύο για τις εκκινήσεις streaming. Η πρώτη έκδοση του Watch Instantly που έκανε streaming κυρίως ταινιών Β χρησιμοποιούσε την τεχνολογία Silverlight της Microsoft για την παροχή βίντεο αντί για το πιο συνηθισμένο Flash Player, μέχρι που αντικαταστάθηκε από το HTML5, και το Xbox 360 ήταν η πρώτη κονσόλα με εφαρμογή streaming HD Netflix.

[signoff]

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο