Σύμφωνα με ξένα μέσα ενημέρωσης, η εταιρεία κοινωνικών μέσων Facebook, επιβεβαίωσε ότι η νέα σύντομη λειτουργία βίντεο “Reels” της κοινωνικής εφαρμογής Instagram, θα ξεκινήσει στις Ηνωμένες Πολιτείες στις αρχές Αυγούστου. Αυτή η διεθνή έκδοση του σύντομου βίντεο τύπου TikTok, κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη Βραζιλία στα τέλη του περασμένου έτους. Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες του Instagram να χρησιμοποιούν ήχο και soundtrack για την εγγραφή και επεξεργασία βίντεο κλιπ 15 δευτερολέπτων.
Οι χρήστες του Instagram θα μπορούν να δημιουργούν και να μοιράζονται Reels στις ιστορίες τους στο Instagram και να έχουν πρόσβαση στα σύντομα βίντεο τους χρησιμοποιώντας την ειδική νέα καρτέλα στη σελίδα του προφίλ τους. Οι δημόσιοι λογαριασμοί θα μπορούν να μοιράζονται τα βίντεο τους στη σελίδα Εξερεύνηση Instagram και οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν εάν θα εμφανίσουν Reels στη σελίδα προφίλ τους και στις ροές των θαυμαστών τους.
Καθώς η Ινδία απαγόρευσε το TikTok, το Reels δοκιμάστηκε στην αγορά της Ινδίας αυτόν τον μήνα προτού κυκλοφορήσει στις Ηνωμένες Πολιτείες. Σύμφωνα με το NBC News, “σε λίγες εβδομάδες”, το Facebook θα κυκλοφορήσει επίσης το Reels σε περισσότερες από 50 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιαπωνίας και του Μεξικού.
Προηγουμένως, το Reels έχει ενσωματωθεί στο Instagram ως δυνατότητα εντός εφαρμογής. Ξεκίνησε για πρώτη φορά στη Βραζιλία τον Νοέμβριο του περασμένου έτους και στη συνέχεια επεκτάθηκε στις γαλλικές και γερμανικές αγορές στην Ευρώπη. Επί του παρόντος, το Instagram Reels είναι επίσημα ανεξάρτητο και έχει ηγετικό ρόλο στις δοκιμές στην ινδική αγορά προκειμένου να αποκτήσει το μερίδιο αγοράς του TikTok στην Ινδία.
Εκτός από την ινδική αγορά, το TikTok κινδυνεύει να απαγορευτεί επίσης και από την κυβέρνηση των ΗΠΑ. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ, απειλεί ότι θα προσφύγει σε αυτό το μέτρο για λόγους ασφαλείας.
Ανεξάρτητα από το αν η λειτουργία του TikTok θα απαγορευτεί από τις Ηνωμένες Πολιτείες, το Facebook ελπίζει σαφώς να κερδίσει χρήστες από τις κοινωνικές πλατφόρμες των ανταγωνιστών. Ταυτόχρονα, ορισμένες άλλες κοινωνικές εφαρμογές εκμεταλλεύονται επίσης την πιθανότητα του TikTok να αποκλειστεί για να στοχεύσει το μεγάλο κέικ της σύντομης αγοράς εφαρμογών βίντεο. Σύμφωνα με αναφορές, η εφαρμογή Snapchat, έχει αρχίσει να δοκιμάζει την πλοήγηση σε στυλ TikTok για το περιεχόμενό της σε βίντεο αλλά και το YouTube δοκιμάζει επίσης μια σύντομη εφαρμογή βίντεο για εσωτερική λειτουργία «μικρών ομάδων».
[signoff]
Πηγή: https://www.ithome.com/