Σχεδόν διψήφια ήταν η αύξηση των πωλήσεων like for like (δηλαδή σύγκριση μεταξύ ίδιων καταστημάτων) της Κωτσόβολος στην οικονομική χρήση 2020/2021, παρά τα μεγάλα διαστήματα κατά τα οποία τα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας παρέμειναν κλειστά λόγω πανδημίας.
Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία που έδωσε η «μαμά» εταιρεία, Dixons Carphone, στις 51 εβδομάδες που έληξαν στις 24 Απριλίου του 2021, η ελληνική θυγατρική «έτρεξε» με 9%, ενώ στο β’ εξάμηνο της συγκεκριμένης χρήσης ο τζίρος αυξήθηκε κατά 7%.
ΑνΑπτυξη (LfL) | |
---|---|
(25 εβδομάδες που έληξαν στις 24/4/2021) | |
Ην. Βασίλειο & Ιρλανδία | 11% |
Σκανδιναβία | 15% |
Ελλάδα | 7% |
Τζίρος | |
(51 εβδομάδες που έληξαν στις 24/4/2021) | |
Ην. Βασίλειο & Ιρλανδία | 13% |
Σκανδιναβία | 17% |
Ελλάδα | 9% |
Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στο δίκτυο, είτε με το άνοιγμα νέων καταστημάτων, είτε με σημαντικές ανακαινίσεις υφιστάμενων. Ειδικότερα στην Αθήνα, η εταιρεία επένδυσε στο κέντρο με δύο υπερσύγχρονα καταστήματα, στην οδό Σταδίου 34 & Κοραή και στην οδό Πατησίων 181, αλλά και στην οικολογική μετακίνηση μέσω ηλεκτρικών ποδηλάτων της Kineo, τα οποία εντάσσει στον στόλο της για τις άμεσες παραδόσεις προϊόντων στο κέντρο της Αθήνας.
Το νέο κατάστημα της Πατησίων 1.800 τ.μ. μεταξύ άλλων προσφέρει μία ανανεωμένη εμπειρία καταστήματος με εφαρμογές για εύκολες αγορές, συνδυάζοντας και τον online κόσμο, όπως για παράδειγμα μέσα από ένα «εικονικό ράφι», στο οποίο ο επισκέπτης μπορεί να βρει το σύνολο των προϊόντων που διαθέτει η εταιρεία, ακόμα και αν δεν βρίσκονται στην έκθεση του καταστήματος. Μπορεί να δει διαφορετικά χρώματα, μεγέθη, προϊόντα και να τα παραγγείλει.
Ανανεωμένο το κατάστημα της Σταδίου
Ακόμη, οι επισκέπτες στο ανανεωμένο κατάστημα της Σταδίου των πλέον 2.000 τ.μ. μέσα από εξελιγμένα customer journeys, καθοδηγούνται για να καταλάβουν την αξία και τα οφέλη από την αγορά μιας επαγγελματικής μηχανής καφέ, μία «συρόμενη» εφαρμογή με digital monitor στο σημείο των κουζινομηχανών τους επιτρέπει να δουν πλούσιο περιεχόμενο / videos με τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες του προϊόντος, αλλά και μέσω της τεχνολογίας «Conductive Paint», μέσω μίας μπογιάς με βάση το νερό, δοκιμάζουν τα wearable προϊόντα μεγιστοποιώντας την αγοραστική τους εμπειρία, και φέρνοντας ακόμα πιο κοντά τον offline με τον online κόσμο.
Ακόμα, το κατάστημα διαθέτει το ολοκληρωμένο προϊοντικό οικοσύστημα της Apple, όπου μέσα από την εξυπηρέτηση των μοναδικών εκπαιδευμένων σύμβουλων πωλήσεων “Apple Master Plus” στην Ελλάδα, υπόσχεται την απόλυτη αγοραστική εμπειρία Apple.
Ντεμπούτο στην Κύπρο
Τέλος, στην Κύπρο, είναι προ των πυλών το άνοιγμα των πρώτων δύο καταστημάτων Κωτσόβολος, ένα στη Λευκωσία και ένα στη Λεμεσό.
[signoff]