Σκλαβενίτης: Αλλάζει τα δεδομένα στον κλάδο η νέα συμφωνία της γνωστής αλυσίδας. Το νέο βήμα και πώς θα αντιδράσουν οι ανταγωνιστές…
Σε μια μεγάλη κίνηση προχώρησε πρόσφατα ο Σκλαβενίτης, προκαλώντας «κρότο» με τη συμφωνία, που έκλεισε, βλέποντας μπροστά στα γεγονότα.
Σκλαβενίτης: Συμφωνία βόμβα αλλάζει τα δεδομένα – Πώς αντιδρούν οι ανταγωνιστές
Στον τομέα της επεξεργασίας κρέατος επεκτείνει τη βιομηχανική του δραστηριότητα ο όμιλος Σκλαβενίτη κάνοντας έναν ακόμη μεγάλο βήμα στη συγκεκριμένη κατεύθυνση μετά την επιτυχημένη κίνηση με τα προϊόντα οικιακής χρήσεως «Γλάρος».
Η θυγατρική της Γλάρος –η οποία με τη σειρά της ελέγχεται 100% από την Σκλαβενίτης με αντικείμενο δραστηριότητας την εμπορία, επεξεργασία και τυποποίηση αλλά και συσκευασία κρεάτων έχει συσταθεί από τον περασμένο Φεβρουάριο.
Πρόκειται για τη Meat House η οποία ενισχύθηκε το καλοκαίρι με κεφάλαια 600.000 ευρώ προκειμένου να ενισχύσει τη δραστηριότητά της στο κρέας.
Έτσι, οι πελάτες του Σκλαβενίτη θα γνωρίζουν στο εξής ότι τα συσκευασμένα προϊόντα κρέατος Meat House αποτελούν ένα επώνυμο προϊόν ιδιωτικής ετικέτας του συγκεκριμένου ομίλου.
Οι φιλοδοξίες στον όμιλο κρέατος είναι πολλές καθώς πλέον οι πωλήσεις θα υποστηρίζονται από ένα τεράστιο δίκτυο 522 σημείων πώλησης το οποίο αποτελείται από τις αλυσίδες Σκλαβενίτης, Χαλκιαδάκης και The MART.
Να σημειωθεί ότι στο χαρτοφυλάκιο της «Γλάρος» περιλαμβάνονται επίσης -πέρα από τη Meat House και το κρέας με μερίδιο συμμετοχής 90% η βιομηχανία προϊόντων ζύμης και αρτοσκευασμάτων Baker Master, με συμμετοχή 40% η εταιρεία εμπορίας και επεξεργασίας αλιευμάτων Genfroco, με 70% η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία Bonora και με 90,5% η εταιρεία επενδύσεων και επενδυτικών υπηρεσιών ΑΝΙΚΑ.
Σκλαβενίτης: Τεράστια απάτη με τα σούπερ μάρκετ – Έξαλλοι οι πελάτες
Απάτη σούπερ μάρκετ: Ο κακός χαμός τις τελευταίες ημέρες, με χιλιάδες επισκέπτες στη γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ να έχουν χάσει τον ύπνο τους! ΤΙ έχει συμβεί στον Σκλαβενίτη!
Τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης καταγγέλλουν δήθεν διαγωνισμό τον οποίον «τρέχουν» επιτήδειοι έχουν σκοπό να εξαπατήσουν τους καταναλωτές.
Μάλιστα η γνωστή αλυσίδα τροφίμων Σούπερ Μάρκετ Σκλαβενίτης εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει τους πελάτες του προκειμένου να μην πέσουν θύματα της απάτης αυτής.
Αναλυτικά η ανακοίνωση που εξέδωσαν τα Σούπερ Μάρκετ Σκλαβενίτης:
«Βρίσκεται σε εξέλιξη παράνομη χρήση από αγνώστους της επωνυμίας της Εταιρείας μας, του σήματός μας και φωτογραφιών Καταστημάτων μας σε δήθεν διαγωνισμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εφαρμογές επικοινωνίας, όπου ζητείται από συνδρομητές να συμμετάσχουν απαντώντας σε ερωτήσεις και καταχωρώντας προσωπικά τους στοιχεία, με όφελος δήθεν δωροκάρτες για αγορές από τα Καταστήματά μας.
Η Εταιρεία μας ουδεμία σχέση έχει με την ανωτέρω κακόβουλη ενέργεια, ουδέποτε έχει διενεργήσει τέτοιους διαγωνισμούς και έχει ήδη προβεί σε σχετική καταγγελία ενώπιον των Αρχών.
Συστήνεται οι λήπτες των επικίνδυνων αυτών μηνυμάτων ή ενημερώσεων να μην προβούν σε “άνοιγμα” αυτών, να τα διαγράψουν άμεσα από το κινητό τους τηλέφωνο ή άλλη συσκευή και σε καμία περίπτωση να μην καταχωρίσουν προσωπικά τους στοιχεία.
Σε περίπτωση τυχόν καταχώρισης προσωπικών στοιχείων, συστήνεται να γίνει άμεσα επικοινωνία με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (τηλ. 11188, e-mail: ccu@cybercrimeunit.gov.gr).
Σκλαβενιτης: Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, είμαστε στη διάθεσή σας:
στα τηλέφωνα 800 117 7777 (μόνο από σταθερό τηλέφωνο, χωρίς χρέωση) και 214 100 9999 (αστική χρέωση) και με αποστολή e-mail στο: info@sklavenitis.com» Δείτε παρακάτω τον ψεύτικο διαγωνισμό που «τρέχει» στο διαδίκτυο.
Σκλαβενίτης: Κίνηση «βόμβα» – «Ταράζει» την αγορά η νέα συμφωνία
Σκλαβενίτης: Η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ κάνει και πάλι τη διαφορά, βάζοντας φωτιά στον ανταγωνισμό. Δείτε τη νέα συμφωνία.
Στον τομέα της επεξεργασίας κρέατος επεκτείνει τη βιομηχανική του δραστηριότητα ο όμιλος Σκλαβενίτη κάνοντας έναν ακόμη μεγάλο βήμα στη συγκεκριμένη κατεύθυνση μετά την επιτυχημένη κίνηση με τα προϊόντα οικιακής χρήσεως «Γλάρος».
Η θυγατρική της Γλάρος –η οποία με τη σειρά της ελέγχεται 100% από την Σκλαβενίτης με αντικείμενο δραστηριότητας την εμπορία, επεξεργασία και τυποποίηση αλλά και συσκευασία κρεάτων έχει συσταθεί από τον περασμένο Φεβρουάριο.
Πρόκειται για τη Meat House η οποία ενισχύθηκε το καλοκαίρι με κεφάλαια 600.000 ευρώ προκειμένου να ενισχύσει τη δραστηριότητά της στο κρέας.
Έτσι, οι πελάτες του Σκλαβενίτη θα γνωρίζουν στο εξής ότι τα συσκευασμένα προϊόντα κρέατος Meat House αποτελούν ένα επώνυμο προϊόν ιδιωτικής ετικέτας του συγκεκριμένου ομίλου.
Οι φιλοδοξίες στον όμιλο κρέατος είναι πολλές καθώς πλέον οι πωλήσεις θα υποστηρίζονται από ένα τεράστιο δίκτυο 522 σημείων πώλησης το οποίο αποτελείται από τις αλυσίδες Σκλαβενίτης, Χαλκιαδάκης και The MART.
Να σημειωθεί ότι στο χαρτοφυλάκιο της «Γλάρος» περιλαμβάνονται επίσης -πέρα από τη Meat House και το κρέας με μερίδιο συμμετοχής 90% η βιομηχανία προϊόντων ζύμης και αρτοσκευασμάτων Baker Master, με συμμετοχή 40% η εταιρεία εμπορίας και επεξεργασίας αλιευμάτων Genfroco, με 70% η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία Bonora και με 90,5% η εταιρεία επενδύσεων και επενδυτικών υπηρεσιών ΑΝΙΚΑ.
Σκλαβενίτης: Η αλυσίδα των μεγάλων σούπερ μάρκετ αποφάσισε να τα σαρώσει όλα ενόψει της γιορτής της Παναγίας. Δείτε τη λίστα…
Ετοιμάζεστε (ή όχι) να φύγετε διακοπές, βρίσκεστε ήδη σε διακοπές, μη χάσετε αυτές τις προσφορές του Σκλαβενίτη!
Απάτη σούπερ μάρκετ: Σαρώνει την αγορά! «Μπαμ» με έκτακτες προσφορές (λίστα)
Η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ προσφέρει καθημερινά ειδικές τιμές που μπορείτε να επωφεληθείτε, εξοικονομώντας χρήματα από αγορές και προϊόντα 1+1 δώρο!
Προϊόντα μισοτιμής ή με εκπτώσεις που ξεπερνούν τα 3 ευρώ!
Δείτε όλα τα προϊόντα με τις προσφορές που ανακοινώθηκαν εδώ
Oι διαδικτυακές αγορές από σούπερ μάρκετ δεκαπλασιάστηκαν σε έναν χρόνο
Η καθημερινότητα όλων των πολιτών και οι ανάγκες τους άλλαξαν σοβαρά κατά την έξαρση του κορωνοϊού και την κορύφωση της πανδημίας της COVID-19.
Από τις νέες συνθήκες που δημιουργήθηκαν προέκυψε και η ανάγκη για μείωση των μετακινήσεων και αποφυγή του συγχρωτισμού σε καταστήματα και κλειστούς χώρους.
Τα συνεχόμενα λοκντάουν «έσπρωξαν» πολλούς καταναλωτές στην «αγκαλιά» των διαδικτυακών αγορών για την κάλυψη των αναγκών τους.
Έτσι, μπήκαν στην καθημερινότητα των καταναλωτών οι online αγορές από τα σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με στοιχεία από έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και της εταιρείας Convert Group, στην Ελλάδα, μέσα σε έναν χρόνο, δεκαπλασιάστηκε το ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν τρόφιμα και γενικά είδη σούπερ μάρκετ συστηματικά μέσω διαδικτύου. Το ποσοστό αυτό έχει φτάσει στο 12% έναντι του 1%-2% που ήταν το 2019.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman