25.9 C
Athens
Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου 2024

Οι πελάτες του Apple App Store ξόδεψαν 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια την εβδομάδα των Χριστουγέννων, ενώ σημείωσαν ρεκόρ δαπανών την Πρωτοχρονιά!

Η Apple σήμερα το πρωί προσέφερε μια ενημερωμένη ματιά της επιχείρησης App Store με την κυκλοφορία των αριθμών των πωλήσεων των διακοπών. Η εταιρεία δήλωσε ότι οι πελάτες του App Store ξόδεψαν 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε εφαρμογές κατά τη διάρκεια της εβδομάδας της παραμονής των Χριστουγέννων και της παραμονής της Πρωτοχρονιάς, κυρίως σε παιχνίδια. Οι πελάτες του App Store σημείωσαν επίσης ένα νέο ρεκόρ δαπανών την ημέρα της Πρωτοχρονιάς, χαλώντας άνω των 540 εκατομμυρίων $.

Αυτό που δεν ανέφερε πλήρως η Apple ήταν σε ποιο βαθμό η πανδημία έπαιξε ρόλο στην αύξηση των δαπανών εφαρμογών κατά τη διάρκεια του 2020. Σημείωσε και πάλι ότι οι κορυφαίες εφαρμογές κατά τη διάρκεια του έτους είχαν συμπεριλάβει εκείνες που βοήθησαν τους πελάτες να παραμείνουν συνδεδεμένοι και να ψυχαγωγηθούν, όπως Zoom και Disney +, καθώς και παιχνίδια που ένωσαν τους ανθρώπους, όπως οι Roblox και Among Us.

Ωστόσο, η εταιρεία δεν διευκρίνισε πόσα ξόδεψαν οι πελάτες σε εφαρμογές και παιχνίδια το 2020. Αυτό μας αφήνει να κοιτάξουμε τις εκτιμήσεις τρίτων για αυτά τα στοιχεία. Σύμφωνα με την έκθεση της Sensor Tower στο τέλος του έτους, οι παγκόσμιες καταναλωτικές δαπάνες στο App Store έφτασαν τα 72,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, αυξημένες κατά 30,3% σε ετήσια βάση από 55,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019. Η εφαρμογή Annie παρουσίασε παρόμοιο ποσοστό σε μια προκαταρκτική εκτίμηση πριν από την ετήσια έκθεσή της.

Η Apple, από την άλλη πλευρά, σημείωσε ότι οι προγραμματιστές του App Store έχουν πλέον κερδίσει πάνω από 200 δισεκατομμύρια δολάρια από τότε που ξεκίνησε το App Store το 2008, ποσοστό που ξεπερνά τα 155 δισεκατομμύρια δολάρια που ανακοίνωσε πέρυσι.

Η εβδομάδα διακοπών της εταιρείας πέρυσι σημείωσε επίσης ένα νέο ρεκόρ, με 1,42 δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν για εφαρμογές και παιχνίδια, αύξηση 16% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Δεδομένου ότι οι καταναλωτές το 2020 ξόδεψαν 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια, φαίνεται ότι έχει δημιουργηθεί και ένα νέο ρεκόρ, αλλά δεν είναι σαφές γιατί η Apple δεν το έδειξε σήμερα.

Η Apple μοιράστηκε επίσης μερικές ενημερώσεις που σχετίζονται με τις άλλες υπηρεσίες της κατά την ολοκλήρωση του 2020. Είπε ότι η Apple Music είχε ένα «έτος ρεκόρ» χωρίς να μοιράζεται λεπτομέρειες. Αντ ‘αυτού, σημείωσε μόνο ότι το 90% των ακροατών iOS 14 είχαν δοκιμάσει τις νέες δυνατότητές του, όπως το Listen Now, ενημερωμένη αναζήτηση, προσωπικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί και αυτόματη αναπαραγωγή. Η Apple είπε επίσης ότι η εμπλοκή με τη λειτουργία στίχων διπλασιάστηκε το 2020.

Η Apple σημείωσε επίσης ότι η εφαρμογή Apple TV + είναι πλέον διαθέσιμη σε 1 δισεκατομμύριο οθόνες σε περισσότερες από 100 χώρες και οι πελάτες μπορούν πλέον να αγοράσουν ή να νοικιάσουν πάνω από 100.000 νέες κυκλοφορίες και κλασικές ταινίες και εκπομπές.

Το Apple Pay, εν τω μεταξύ, είναι τώρα διαθέσιμο σε πάνω από το 90% των καταστημάτων των ΗΠΑ, το 85% των καταστημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 99% των καταστημάτων στην Αυστραλία.

Αναφέρθηκαν τα Apple News, iCloud και η νέα υπηρεσία Fitness +, αλλά η Apple δεν προσέφερε νέες μετρήσεις που σχετίζονται με την υιοθέτηση ή την ανάπτυξη των χρηστών.

Η εταιρεία είπε επίσης ότι η Apple Arcade είχε φτάσει σε 140 παιχνίδια, η Apple Books έχει πλέον 90+ εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες και το Apple Podcasts είναι πλέον διαθέσιμο σε περισσότερες από 175 χώρες.

 

[signoff]

 

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο