8.6 C
Athens
Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2024

Πλαίσιο – Με πολλαπλάσιες διαδικτυακές παραγγελίες το βρήκε η λήξη του lockdown!

Οι διαδικτυακές πωλήσεις εξαπλασιάστηκαν και οι παραγγελίες δεκαπλασιάστηκαν στην καραντίνα.

Μόλις 20% μείωση εσόδων κατέγραψε το Πλαίσιο κατά την περίοδο του lockdown λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις εξαπλασιάστηκαν και οι παραγγελίες δεκαπλασιάστηκαν, όπως ανέφεραν τα στελέχη της επιχείρησης στην χθεσινή ενημέρωση των επενδυτών για τα αποτελέσματα του 2019, με αποτέλεσμα «η επιχείρηση να βγει εν τέλει ενισχυμένη μετά την καραντίνα».

«Η πανδημία ανέδειξε νέες ανάγκες και προκλήσεις και φυσικά επέφερε κάποιο βραχυκύκλωμα στην αρχή. Παρότι δεν μπορώ να πω ότι η απόδοσή μας έφτασε στο 100% προσφέραμε καλές υπηρεσίες με αποτέλεσμα να βγούμε κερδισμένοι από την συγκυρία αφού αυξήσαμε την αξιοπιστία μας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος τη, κ. Γιώργος Γεράρδος.

Κατά την περίοδο του lockdown το site της Πλαίσιο είχε 7,76 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες, ενώ εξυπηρετήθηκαν 1 εκατομμύριο κλήσεις στο call center της εταιρείας κι εκτελέστηκαν 330.000 παραγγελίες. Παρόλα αυτά, η αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων δεν μπόρεσε να ισοσταθμίσει τις απώλειες από το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων και ο τζίρος υποχώρησε 20%.

Οι τρεις παράγοντες που συνετέλεσαν στην επιτυχή διαχείριση της κρίσης από πλευράς του Πλαισίου ήταν σύμφωνα με τον κ. Γεράρδο οι υποδομές της επιχείρησης, το ευέλικτο οργανωτικό σχήμα και οι άνθρωποι του Πλαισίου. Το Πλαίσιο διαθέτει δύο κέντρα διανομής στη Μαγούλα και στη Μάνδρα, call center που απασχολεί 220 άτομα, ανανεωμένη ιστοσελίδα αλλά και τα 91 φορτηγά, τα οποία σύμφωνα με τον κ. Γεράρδο αποτελούν την ραχοκοκαλιά της διανομής. Όσον αφορά το ευέλικτο οργανωτικό σχήμα ο κ. Γεράρδος εξήγησε ότι μόλις ξεκίνησε ο κορονοϊός το 46% των εργαζομένων τέθηκε σε αναστολή, ενώ αρκετοί υπάλληλοι των κλειστών τοποθετήθηκαν σε άλλους τομείς, στα κέντρα διανομής ή στο call center.

Στόχος η περαιτέρω ενίσχυση ρευστότητας

Όσον αφορά στα αποτελέσματα του 2019 στα οποία καταγράφηκε αύξηση εσόδων και λειτουργικών κερδών (EBITDA) αλλά κάμψη των καθαρών κερδών ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο, κ. Κώστας Γεράρδος εξήγησε ότι οι επενδύσεις ήταν αυτές που επηρέασαν τα αποτελέσματα. Παρόλα αυτά, όπως σημείωσε, ο δανεισμός του Πλαισίου παραμένει μειωμένος και τα ταμειακά διαθέσιμα σε ικανοποιητικά επίπεδα, στο τέλος του 2019 έφταναν τα 39,2 εκατ. ευρώ.

Να υπενθυμίσουμε ότι οι επενδύσεις της εταιρείας το 2019 ξεπέρασαν τα 10 εκατ. ευρώ – 1,5 εκατ. ευρώ για το κατάστημα στην Πέτρου Ράλλη, 2,3 εκατ. ευρώ για την αναμόρφωση άλλων καταστημάτων, 8 εκατ. ευρώ για το νέο κέντρο διανομής και 1,8 εκατ. ευρώ για το νέο plaisio.gr.

Πλέον όπως εξήγησε, η Πλαίσιο επικεντρώνεται στην περαιτέρω ενίσχυση της ρευστότητάς της, λόγω της αβεβαιότητας που προκαλεί η πανδημία. Στόχος μάλιστα, είναι η κεφαλαιακή ενίσχυση της εταιρείας με 15 εκατ. ευρώ, η οποία όπως ανέφερε ο Γιώργος Γεράρδος θα προέλθει κατά ένα μεγάλο μέρος από τους μετόχους και το υπόλοιπο από δανεισμό.

Παρότι υπάρχουν σκέψεις για ανακαίνιση κάποιων καταστημάτων, οι αποφάσεις μετατίθενται για αργότερα λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Όσο για για τις προοπτικές και την εξέλιξη των αποτελεσμάτων για το 2020 η διοίκηση ανέφερε ότι δεν μπορεί να προχωρήσει σε αξιόπιστες εκτιμήσεις διότι θα πρέπει να απεικονιστεί, ειδικά ως προς το ύψος των πωλήσεων, η ταχύτητα επιστροφής στην κανονικότητα. Κρίσιμοι όμως θα είναι οι μήνες που παραδοσιακά συμμετέχουν σε μεγαλύτερο βαθμό στα έσοδα, δηλαδή ο Σεπτέμβριος, ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος.

Στηρίζουμε την κατηγορία των λευκών συσκευών

Αναφερθείς στην μεγάλη απόφαση της επιχείρησης να μπει το 2019 στο κλάδο των λευκών συσκευών, ο κ. Γεράρδος ανέφερε ότι οι πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας παραμένουν περιορισμένες – έφτασαν περίπου τα 10 εκατ. ευρώ το 2019 -σε σχέση με τις παραδοσιακές κατηγορίες προϊόντων. Ωστόσο η διοίκηση, όπως διευκρινίστηκε, συνεχίζει να υποστηρίζει το συγκεκριμένο κομμάτι, χωρίς όμως να υπάρχει σκέψη οι λευκές συσκευές θα μπουν σε κάθε κατάστημα του πλαισίου

Άλλωστε όπως εξήγησε ο κ. Γεράρδος η απόφαση για την είσοδο στις λευκές συσκευές ελήφθη δεδομένου ότι η «πίτα» της συγκεκριμένης αγοράς είναι μεγάλη- προσεγγίζει τα 670 εκατ. ευρώ- τα οικονομικά της επιχείρησης ήταν σε καλή κατάσταση αλλά και γιατί η έλλειψη των λευκών συσκευών από την γκάμα προϊόντων του Πλαισίου στερούσε τζίρο από την επιχείρηση.

«Είδαμε όχι μόνο ότι δεν κερδίζαμε έσοδα, αλλά ουσιαστικά χάναμε έσοδα γιατί πολλοί πελάτες μας, όπως για παράδειγμα φοιτητές, πηγαίναν αλλού για να καλύψουν τις ανάγκες τους για οικιακές συσκευές», ανέφερε χαρακτηριστικά.

 

[signoff]

 

Πηγή: https://www.insider.gr/

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο