Από την Άνοιξη του 2022 και έπειτα οι πελάτες της Mercedes Benz στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Γερμανία θα μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές και αγορές μέσα από το αυτοκίνητό τους, χάρη στη συνεργασία της Daimler Mobility και της Visa. Η διάθεση αυτής της δυνατότητας στους οδηγούς των Meredes Benz αυτοκινήτων στις δύο χώρες θα είναι το πρώτο μόλις βήμα, καθώς αμέσως μετά θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές και σε μεταγενέστερο στάδιο θα επεκταθεί και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η συνεργασία των Daimler Mobility και Visa μετατρέπει το αυτοκίνητο σε «συσκευή πληρωμών» που ενεργοποιείται βιομετρικά χάρη στην τεχνολογία Delegated Authentication της Visa. Οι κάτοχοι των αυτοκινήτων Mercedes Benz θα μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές χρησιμοποιώντας έναν αισθητήρα αναγνώρισης δακτυλικού αποτυπώματος στο αυτοκίνητο. Οι αγορές μπορούν να γίνουν απευθείας μέσω της κεντρικής μονάδας του αυτοκινήτου ή του MBUX.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, το εμπόριο εντός αυτοκινήτου, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της πολυτελούς εμπειρίας που θέλει να προσφέρει η Mercedes Benz στους πελάτες της. Ειδικότερα, η πλατφόρμα διεθνών πληρωμών της Daimler Mobility που θα ονομάζεται Mercedes pay, θα παρέχει στους πελάτες τη δυνατότητα να αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες απευθείας από το αυτοκίνητό τους, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών Mercedes me, καθώς και άλλες υπηρεσίες όπως η προμήθεια καυσίμων και η στάθμευση.
Η τεχνολογία πίσω από το ψηφιακό εμπόριο εντός αυτοκινήτου
Το Mercedes pay αποτελεί μέρος της στρατηγικής κινητικότητας και ψηφιοποίησης της Daimler και εταιρικό τμήμα της Daimler Mobility. Η Daimler θα είναι η πρώτη εταιρεία αυτοκινήτων στον κόσμο που θα ενσωματώσει το Visa Cloud Token Framework στα οχήματά της. Το Cloud Token Framework της Visa, είναι μια τεχνολογία ασφαλείας στο cloud που επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία σε πολλαπλές συσκευές, καθώς τα Visa Cloud Tokens προστατεύουν και αφαιρούν ευαίσθητες πληροφορίες κατά την πληρωμή, μετατρέποντας τα δεδομένα και αποθηκεύοντάς τα με ασφάλεια. Επιτρέπουν επίσης τη σύζευξη πολλαπλών συσκευών εντός και εκτός του αυτοκινήτου, οι οποίες στη συνέχεια ενσωματώνονται απευθείας με τα τραπεζικά διαπιστευτήρια του καταναλωτή. Αυτό βελτιώνει σημαντικά τη συνολική εμπειρία πληρωμών, καθώς οι καταναλωτές δεν χρειάζεται πλέον να εισάγουν τον αριθμό της κάρτας τους για να ολοκληρώσουν μια αγορά ή να εναλλάσσουν μεταξύ συσκευών για την ταυτοποίηση των πληρωμών. Η λύση θα χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Πολλά υποσχόμενο μέλλον για το ψηφιακό εμπόριο εντός αυτοκινήτου
Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, ο αριθμός των συνδεδεμένων αυτοκινήτων εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε πάνω από 352 εκατομμύρια παγκοσμίως και ο συνολικός όγκος πληρωμών εντός αυτοκινήτου αναμένεται να φτάσει περίπου τα 86 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025.
Οι παγκόσμιες τάσεις κινητικότητας όπως τα ηλεκτρικά οχήματα, η συλλογική χρήση αυτοκινήτου, η αυτόνομη οδήγηση και τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα, αυξάνουν τη ζήτηση για καινοτόμους τρόπους πληρωμών για αγαθά και υπηρεσίες, μέσα στο ίδιο το όχημα. Σήμερα, όταν ο οδηγός αγοράζει υπηρεσίες που σχετίζονται με το αυτοκίνητο, πολλές φορές απαιτείται να χρησιμοποιήσει μία ξεχωριστή συσκευή για να συνδεθεί σε μία εφαρμογή ή σε έναν ιστότοπο. Η φιλοδοξία της Daimler και της Visa είναι να προσφέρουν στους χρήστες μία απλοποιημένη εμπειρία αγορών μέσω του αυτοκινήτου, παρέχοντάς τους παράλληλα περισσότερες δυνατότητες επιλογής και υψηλότερη ποιότητα εμπειριών.
[signoff]