15.4 C
Athens
Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2024

Spotify: Εγκαινιάζει νέα λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης – Θα δημιουργείς λίστα αναπαραγωγής με βάση περιγραφές

Το Spotify είχε ήδη επιτυχία με τη δημοφιλή του λειτουργία DJ που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη και τώρα η υπηρεσία streaming μουσικής φέρνει την τεχνητή νοημοσύνη και στη δημιουργία playlist.

Η εταιρεία εισήγαγε τη Δευτέρα σε έκδοση beta μια νέα επιλογή που ονομάζεται playlists AI, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν μια λίστα αναπαραγωγής με βάση γραπτές προτροπές.

Η λειτουργία θα γίνει αρχικά διαθέσιμη σε συσκευές Android και iOS στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστραλία και σταδιακά θα εξαπλωθεί και σε άλλες περιοχές.

Εκτός από πιο τυπικά αιτήματα δημιουργίας playlist, όπως αυτά που βασίζονται στο είδος ή το χρονικό πλαίσιο, η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης από το Spotify σημαίνει ότι οι άνθρωποι θα μπορούσαν να ζητήσουν μια ευρύτερη ποικιλία προσαρμοσμένων λιστών αναπαραγωγής, όπως τραγούδια που θα ψυχαγωγούσαν το παιδί ή το γατί μου, προτείνει το Spotify. Τα μηνύματα προτροπής μπορούν να αναφέρονται σε όλα τα είδη, όπως μέρη, ζώα, δραστηριότητες, χαρακτήρες ταινιών, χρώματα ή emoji. Ωστόσο, η εταιρεία σημειώνει ότι οι καλύτερες λίστες αναπαραγωγής δημιουργούνται χρησιμοποιώντας μηνύματα που περιέχουν έναν συνδυασμό ειδών, διαθέσεων, καλλιτεχνών και δεκαετιών.

Το Spotify αξιοποιεί επίσης την κατανόησή του για τα γούστα των χρηστών για να προσαρμόσει τις λίστες αναπαραγωγής που δημιουργεί με τη λειτουργία.

Αφού δημιουργηθεί η λίστα αναπαραγωγής, οι χρήστες μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να αναθεωρήσουν και να βελτιώσουν το τελικό αποτέλεσμα δίνοντας εντολές όπως “λιγότερο αισιόδοξο” ή “περισσότερο pop”, για παράδειγμα. Οι χρήστες μπορούν επίσης να σύρουν προς τα αριστερά σε οποιαδήποτε τραγούδια για να τα αφαιρέσουν από τη λίστα αναπαραγωγής.

Όσον αφορά την τεχνολογία, το Spotify λέει ότι χρησιμοποιεί μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLM) για να κατανοήσει την πρόθεση του χρήστη. Στη συνέχεια, χρησιμοποιεί την τεχνολογία εξατομίκευσής του – τις πληροφορίες που έχει σχετικά με το ιστορικό και τις προτιμήσεις του ακροατή – για να εκπληρώσει το prompt και να δημιουργήσει μια εξατομικευμένη λίστα αναπαραγωγής που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη για τον χρήστη.

Η εταιρεία χρησιμοποιεί μια σειρά από εργαλεία τρίτων για τις εμπειρίες τεχνητής νοημοσύνης και machine leaning.

ΠΗΓΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο