16.2 C
Athens
Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2024

Το επόμενο φαγητό στο τραπέζι σου;;; Τεχνητό κρέας στην αγορά τροφίμων και ο ρόλος των Μπιλ Γκέιτς και Τζεφ Μπέζος….

Η αγορά των εναλλακτικών τροφίμων εκτοξεύτηκε στα ύψη το 2020, αυξάνοντας κατά 27% τις λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ – Η συνολική αγοραία αξία υπολογίζεται στα 7 δισεκατομμύρια δολάρια

Καθώς οι άνθρωποι εμπιστεύονται και καταναλώνουν όλο και περισσότερο το τεχνητό κρέας, μια επιχείρηση τεχνολογίας τροφίμων με την υποστήριξη των Τζεφ Μπέζος και Μπιλ Γκέιτς, ρίχνεται στη μάχη για την παραγωγή τροφίμων alt-meat.

Πιο αναλυτικά, η Nature’s Fynd, η οποία ιδρύθηκε το 2012 από τους Τόμας Τζόνας και Μαρκ Κοτζουμπαλ, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει μέχρι στιγμής 158 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές. Μεταξύ αυτών και ισχυρά ονόματα του χώρου, όπως ο Τζεφ Μπέζος, ο Μπιλ Γκέιτς αλλά και ο Αλ Γκορ.

Μπιφτέκια και χάμπουργκερ χωρίς πραγματικό κρέας, κρέμα τυριού και γιαούρτια από μη γαλακτοκομικά προϊόντα είναι μερικά μόνο από τα τεχνητά προϊόντα με τα οποία η εταιρεία σχεδιάζει να τροφοδοτεί τα ράφια παντοπωλείων και σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το CNBC, η αγορά των εναλλακτικών τροφίμων εκτοξεύτηκε στα ύψη το 2020, αυξάνοντας παράλληλα, τις λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ κατά 27% και ανεβάζοντας με τον τρόπο αυτό, τη συνολική αγοραία αξία στα 7 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την ένωση φυτικών τροφίμων (PBFA), έναν εμπορικό όμιλο που περιλαμβάνει περισσότερες από 200 εταιρείες μέλη.

Εν τω μεταξύ, οι αποστολές προϊόντων alt-protein από διανομείς υπηρεσιών τροφίμων σε εμπορικά εστιατόρια αυξήθηκαν κατά 60% σε ετήσια βάση τον Απρίλιο, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας NPD Group. Το γεγονός αυτό, ώθησε τους Tyson Foods, Purdue, Hormel, Cargill καθώς επίσης και άλλους παραδοσιακούς παραγωγούς κρέατος να στραφούν στη συγκεκριμένη αγορά και να κυκλοφορήσουν τα δικά τους προϊόντα. Η Nature’s Fynd από την πλευρά της, επιθυμεί επίσης, να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα των παγκόσμιων συστημάτων τροφίμων, τα οποία παράγουν το 34% των εκπομπών που συνδέονται με την κλιματική αλλαγή.

«Στόχος μας είναι να μάθουμε στις μελλοντικές γενιές να ζουν με λιγότερα», υποστηρίζει ο Τζόνας. «Με οκτώ δισεκατομμύρια ανθρώπους, οι πόροι μας μειώνονται και η κλιματική αλλαγή καθιστά ακόμη πιο δύσκολη την εύρεση γης και ζώων. Τα μαθηματικά απλά δεν λειτουργούν και πρέπει να κάνουμε κάτι για αυτό» προσθέτει.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι πιο φανατικοί καταναλωτές των προϊόντων alt-meat είναι οι νέοι και πιο συγκεκριμένα οι Gen Z και millennials. «Καθώς αυξάνεται η αγοραστική τους δύναμη, οι εταιρείες [τροφίμων] θα πρέπει να προσαρμοστούν ανάλογα». Το 63% των καταναλωτών στην Αμερική ηλικίας 24 – 39 ετών πιστεύουν ότι οι διατροφικές τους ανάγκες μπορούν να καλυφθούν πλήρως με μια φυτική διατροφή, σύμφωνα με έρευνα της One Poll.

Όπως πολλές νεοσύστατες επιχειρήσεις, έτσι και η Nature’s Fynd πρέπει να αφοσιωθεί στον στόχο της προκειμένου να επέλθει πράγματι η επιτυχία που επιθυμεί. «Ανταγωνιζόμαστε τη βιομηχανία κρέατος, η οποία εργάζεται στην αλυσίδα εφοδιασμού της εδώ και 300 χρόνια, οπότε πρέπει να τρέξουμε αν θέλουμε να καλύψουμε το χαμένο έδαφος» δηλώνει εκπρόσωπος της εταιρείας.

[signoff]

 

Πηγή

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας  και ακόμη περισσότερες  στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.

Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.

Unpackman

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο