Μπορεί τα βλέμματα της αυτοκίνησης και της μοτοκίνησης να έχουν στραφεί προς την ηλεκτροκίνηση, ωστόσο υπάρχουν κάποια εργοστάσια τα οποία επιμένουν στη λύση του υδρογόνου για το μέλλον. Έχουμε δει στους τέσσερις τροχούς την Toyota και την Porsche να πειραματίζονται σοβαρά στο υδρογόνο και τα εναλλακτικά καύσιμα, ενώ στον κόσμο των δύο τροχών η Kawasaki είναι εκείνη που έχει πάρει σοβαρά το θέμα υδρογόνο.
Η Kawasaki έχει ήδη ξεκινήσει να πειραματίζεται πάνω σε υβριδικά μοντέλα εδώ και αρκετό καιρό και τον τελευταίο χρόνο έχει κάνει δοκιμές σε κινητήρες υδρογόνου. Μάλιστα, έχει παρουσιάσει ένα σχέδιο καύσης υδρογόνου το οποίο προέρχεται από αυστραλιανό λιγνίτη το οποίο προορίζεται και στη βαριά βιομηχανία.
Η νέα γενιά κινητήρων θα είναι με χρήση υδρογόνου.
Οι Ιάπωνες κατασκευαστές πιστεύουν στον κινητήρα εσωτερικής καύσης
Τον δρόμο της Kawasaki φαίνεται πως ακολουθεί η Yamaha η οποία ψάχνει και εκείνη εναλλακτικούς τρόπους. Γι’ αυτόν τον λόγο οι δύο κολοσσοί της βιομηχανίας μοτοσικλέτας ενώνουν τις δυνάμεις τους προκειμένου να εξελίξουν από κοινού μια νέα γενιά κινητήρων υδρογόνου για τα μελλοντικά μοντέλα τους. Τα δύο μεγάλα εργοστάσια δεν έχουν μεγάλη τεχνογνωσία και εμπειρία στα εναλλακτικά καύσιμα αλλά βλέπουν το υδρογόνο ως το κατάλληλο βήμα προς το μέλλον καθώς πιστεύουν πως ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει να δώσει ακόμα πολλά.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Τόσο η Yamaha όσο και η Kawasaki θέλουν μέχρι το 2050 να έχουν πετύχει τον στόχο του μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα τόσο στα προϊόντα όσο και στη γραμμή παραγωγής. Πάντως, τα εναλλακτικά καύσιμα είναι κάτι που πλέον εξετάζουν ακόμα και θεσμοί αγώνων μοτοσικλέτας όπως το MotoGP. Ήδη το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP έχει ανακοινώσει πως από το 2024 το 40% των καυσίμων θα είναι από εναλλακτικές πηγές, ενώ μέχρι το 2027 το 100% θα είναι βιοκαύσιμα.
Ένα από τα μοντέλα πάνω στα οποία δουλεύει η Kawasaki.
Το υβριδικό μοντέλο της Kawasaki.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman